AndroidHealthClinic

D.A.W. log

Wat voor dips doe je eigenlijk: op een rek, of achterover op een bankje?
Die laatste vond ik ook altijd wat pijnlijk....

• Topic Starter Topic Starter
Je hond ziet er tevreden uit :)

Moet ook wel anders breekt ze het hele huis af als ik er niet ben :laugh:

Wat voor dips doe je eigenlijk: op een rek, of achterover op een bankje?
Die laatste vond ik ook altijd wat pijnlijk....

In het rek op van de schuine dip stangen, bankje tijdens het thuis trainen gedaan, niet echt heel fijn idd

:thumb:
die lijkt te zeggen, kom maar op met nog een rondje :)

Die gaat door tot ze omvalt, maar ik dam haar energie een beetje in en hou goed in de gaten of ze aangeeft als het te vlot gaat

Laatst bewerkt:
Die van jou gooi je zo op de arm als hij/zij niet meer wil. Ik moet eerst 30 kg dumbell curls leren doen voor ik dat met mijn hond kan doen

Dikke PR's nog allemaal, zeker nog een goed teken na deze lange warme week!
Dipstangen zijn bij mij nogal vaak TE breed. Heb jij dat ook niet man? voelt voor mijn schouders echt ruk dan :p Gelukkig zijn die waar ik mezelf kan optrekken wel oké

Dipstangen zijn bij mij nogal vaak TE breed. Heb jij dat ook niet man? voelt voor mijn schouders echt ruk dan :p Gelukkig zijn die waar ik mezelf kan optrekken wel oké

Bij Basic fit zijn ze horizontaal schuin lopend, een soort vork zeg maar, dus je kunt de breedte pakken die je zelf het beste bevalt.

Fiets trainingen van vandaag:

Vanmorgen rondje om plaatselijk zwemwater. 15.88 km 43:30 minuten 21.9 km gemiddeld

Vanmiddag zelfde rondje maar nu zonder zandwegen / MTB track. 16.92 km 45:02 minuten 22.6 km gemiddeld.

111.6 km van de 140 km voor deze week gedaan, morgen nog 2 x 15 km dan heb ik mijn doel voor deze week gehaald.

Nu moe...en eetlust! Spaghetti is aan het koken en proteïne ijs met verse aardbeien is vanmiddag al gemaakt. Lekker lekker.

DAW

Bij Basic fit zijn ze horizontaal schuin lopend, een soort vork zeg maar, dus je kunt de breedte pakken die je zelf het beste bevalt.

DAW

Ja die je kan koppelen aan een stand, die vind ik zelfs nog te breed voor mezelf :p Korte armen weliswaar :p Die bij het optrekstation en daaronder het dipgedeelte dat lukt me wél

Hmm je zet me wel aan het denken Stijneke. Misschien pak ik hem wel te breed. Zal het de volgende dip sessie eens op dat grote zwarte apparaat proberen.

Mijn rekje thuis is 60 cm breed en ik ben nauwelijks langer dan jullie. Is dat rek bij jullie breder?

Mijn rekje thuis is 60 cm breed en ik ben nauwelijks langer dan jullie. Is dat rek bij jullie breder?

Ik geloof dat de 60cm breedte mij gewoon al niet lekker aanvoelt. Heb altijd al gedipt. Op een optrzkstation. Die steunen staan altijd iets smaller naar mijn ervaring

Fiets training van deze morgen:

Met hond dus rustig aan gedaan, wel 18 km in totaal, ben trots op mn hond!

18.42 km 1:08 uur!!! 16.2 km/u gemiddeld

Precies 130 km van de 140 km voor deze week gedaan, vanavond nog 10 km en dan heb ik mijn doel voor deze week gehaald.

DAW

Laatst bewerkt:
slijten zijn eeltkussentjes niet? of doe je ook veel onverhard?

met een komma ertussen zeker :)

Ik ben al vanaf december met haar aan het hardlopen/fietsen en heb rustig opgebouwd, dus eelt zit er ondertussen wel op en idd +- 75% fiets ik onverhard. Toch heeft ze af en toe wat te gek gedaan (bv teveel trekken aan de riem) en dan heeft ze een dagje wat last. Dan smeer ik het in met honing zalf om het helen te versnellen. De volgende dag loopt ze meestal weer vrolijk mee en is er weinig meer te zien van de schaafplekjes.

Geen komma vergeten maar een 5 teveel haha, pas het nu aan

Laatste fiets training van deze week, net voor de buien weer thuis. 140,5 km totaal vanaf maandag!

10.51 km 25:45 minuten 24.5 km/u gemiddeld

Volgende week ga ik het wel anders aanpakken, morgens 10 km avonds 15 km, zaterdag en zondag rustdagen. Lijkt me iets beter.

Morgen na de krachttraining mag ik me officieel lid noemen van de 5x5 300 kg club, heel blij met deze (nog te halen) mijlpaal.

DAW

Terug
Naar boven