- Waardering
- 23.834
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat voor dips doe je eigenlijk: op een rek, of achterover op een bankje?
Die laatste vond ik ook altijd wat pijnlijk....
die lijkt te zeggen, kom maar op met nog een rondje![]()
Haha, ja die kijkt daar naar uit natuurlijkMoet ook wel anders breekt ze het hele huis af als ik er niet ben![]()
hondje hier begint al te zuchten als ze mee moet wandelen :0Dipstangen zijn bij mij nogal vaak TE breed. Heb jij dat ook niet man? voelt voor mijn schouders echt ruk danGelukkig zijn die waar ik mezelf kan optrekken wel oké
Bij Basic fit zijn ze horizontaal schuin lopend, een soort vork zeg maar, dus je kunt de breedte pakken die je zelf het beste bevalt.
DAW
Korte armen weliswaar
Die bij het optrekstation en daaronder het dipgedeelte dat lukt me wélMijn rekje thuis is 60 cm breed en ik ben nauwelijks langer dan jullie. Is dat rek bij jullie breder?
Ik weet het niet Neet. (stopt meetlint in sporttas)Mijn rekje thuis is 60 cm breed en ik ben nauwelijks langer dan jullie. Is dat rek bij jullie breder?
Meten is wetenIk weet het niet Neet. (stopt meetlint in sporttas)

met een komma ertussen zekervanavond nog 105 km en dan heb ik mijn doel voor deze week gehaald.

slijten zijn eeltkussentjes niet? of doe je ook veel onverhard?
met een komma ertussen zeker![]()
En welke oefeningen tel je dan op?Morgen na de krachttraining mag ik me officieel lid noemen van de 5x5 300 kg club, heel blij met deze (nog te halen) mijlpaal.
Ik durfde niet expliciet te vragen of daar nog OHP bij zat