Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom op he! je hebt dagen dat het even minder gaat.. en als je al vermoeid aan BP en MP begint merk je dat de hele training.
Gewoon op naar de volgende keer. Niet terugkijken en ik durf te wedden dat de volgende training weer stukken beter zal gaan!
Geniet van de wedstrijd vanavond!

Psv? Waar is de vind ik niet leuk knop als je hem nodig hebt![]()

Zulke trainingen moeten er (helaas) ook tussen zitten. Ik zou eens goed kijken of je niet eens kunt beginnen met MP en daarna BP doet - Kans bestaat natuurlijk dat je BP dan iets lager wordt, maar dat lijkt me enigszins beperkt.
Ja jonguh!

Ja, eens. Flexx denkt dat ik altijd te vlug op geef. Als ik het idee heb dat iets niet gaat lukken dan probeer ik het niet eens of geef ik te snel op. Moet me gewoon boos maken en gaan met die banaanJe reps 4x 30 op MP's maar failt op 32.5? Dat is een find f**k man. De kracht zit er dan normaal wel.

Was ook wel de planning, maar helaas was het squatrek en een kleiner rek daarnaast bezet. Volgende keer beter.

.. Maak je er gelijk een leuke variatie van de oefening van

.. Maak je er gelijk een leuke variatie van de oefening van![]()
Da's ook een heel goeie. De pauzed squat.Misschien maak je je ook wel te druk om je squat.. Als je zegt dat je wat met lichter gewicht te veel veert, moet je er gewoon voor zorgen dat je wat minder snel zakt. Desnoods ff 1 sec. stil houden onderaan?

Gaat lekker toch allemaal? Gewicht -12 kg is echt heel netjes. Ik zou het eerste jaar vooral focussen op de techniek en de pezen en banden sterker maken. Daarna kunnen de gewichten wel zwaarder.
Misschien maak je je ook wel te druk om je squat.. Als je zegt dat je wat met lichter gewicht te veel veert, moet je er gewoon voor zorgen dat je wat minder snel zakt. Desnoods ff 1 sec. stil houden onderaan?
Zat ik ook net aan te denken. probeer eens paused squat.
Wat lichter gewicht en onderaan even stoppen en dan pas omhoog. Dan veer je ook niet.
Moet je wel goed aanspannen om omhoog te komen.
Lekker getraind verder! en super die bijna 12 kg eraf! Dat je dan wat kracht inlevert is niet zo gek he.![]()
Squat exercise technique cues
Weet even niet hoe ik de link moet plakken, maar dit filmpje kreeg ik getipt.
Vind het zelf interessant.

Kan me niet voorstellen dat je te veel bounced. Je moet het jezelf ook allemaal niet te moeilijk gaan maken he
Schiet weer eens een filmpje, zodat er hier naar gekeken kan worden.

dat vind ik persoonlijk altijd fijn aan benen trainen, als de squat wat minder gaat kan je nog genoeg voldoening halen uit de overige oefening, bij benen heb ik alijd het gevoel dat ik goed gesloopt ben![]()
No disrespect dude, maar nu box sq gaan doen is bs. Gewoon SQ'en. Zo diep je kan. Als dat niet ATG is is dat helemaal niet zo erg. Just hit parallel or
just below. Speel wat met je stance. Als je wat wijder gaat staan, kunnen de meesten al gelijk wat dieper.
Bedoelde idd niet meteen paused squats, maar gecontroleerd naar beneden en niet bouncen onderinNo disrespect dude, maar nu box sq gaan doen is bs. Gewoon SQ'en. Zo diep je kan. Als dat niet ATG is is dat helemaal niet zo erg. Just hit parallel or
just below. Speel wat met je stance. Als je wat wijder gaat staan, kunnen de meesten al gelijk wat dieper.

Ja, flexx zei me dat ook al. Gecontroleerd en langzamer naar beneden gaan en het uitstoten mag naar verhouding sneller.