MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Mooie progressie hoor, goed bezig :thumb: Ik kan niet wachten om de foto van volgend jaar daar naast te zien ;)

Das een lekkere training!
Hebben jullie geen 1,25 kg plates? Voor de BP.

Super van je dips zonder contra. Lekker blijven oefenen. Dan komt je vanzelf wel dieper met de dips. ,
Goed van je nootjes! En lekker ook. :D

• Topic Starter Topic Starter
Mooie progressie hoor, goed bezig :thumb: Ik kan niet wachten om de foto van volgend jaar daar naast te zien ;)

Dank voor het compliment neet! And that makes two of us! Ik ben zelf ook reuze benieuwd hoe ik er begin volgend jaar bij sta :D

Das een lekkere training!
Hebben jullie geen 1,25 kg plates? Voor de BP.

Super van je dips zonder contra. Lekker blijven oefenen. Dan komt je vanzelf wel dieper met de dips. ,
Goed van je nootjes! En lekker ook. :D

Dat was zeker lekker! Jawel, we hebben wel 1.25 kg plates. 5x5x47.5 is me in het verleden wel al gelukt, maar 50kg lijkt net een horde te ver. Speelt misschiel ook wel mee dat ik twee weekjes niet zoveel had getraind en dat ik natuurlijk nog steeds afval. Ja, ik ben gek op ongezouten cashewnootjes :D

gewicht:
80.2 kilo (11 kilo afgevallen sinds 21-06-2015)

voeding
Totaal
KVE

Volgt later

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.67 km, 87 kcal

warming up
2x12 back extension
2x12 leg curl

Lex extension was bezet.

squat
10x20kg
8x30kg
5x42.5kg PR
5x42.5kg
5x42.5kg
5x42.5kg
5x42.5kg

Squat ging redelijk. Merk wel dat ik niet diep genoeg ga bij 42.5KG. Ik denk dat ik de volgende keer weer iets ga zakken in gewicht en eerst zorgen dat ik goed parallel squat. Verhogen heeft ook geen zin als je niet diep genoeg squat.

leg extensions
12x52.5kg
10x57.5kg
8x62.5kg
6x67.5kg PR

seated leg curl

12x52,5kg
10x57,5kg
8x62,5kg
6x67,5kg PR

weighted hyperextension

10xbw
10xbw+7.5kg PR
10xbw+7.5kg
10xbw+7.5kg

Ik vind dit echt een hele fijne oefening. Ik merk echt dat ik hiermee mijn onderrug goed train.

Smith calve raises (staand)
15x30kg
15x50kg
15x75kg PR
15x75kg

Yeah buddy! :D

weighted decline sit-up
3x15x24kg

planks
61s
50s
45s

crosstrainer hiit
15 minuten, ~136 kcal, 0.99km

Lekkere LB training weer. Ik merk echt na de training (en ook de dag erna) dat ik mijn benen goed getraind heb. De laatste weken heb ik eigenlijk geen spierpijn gehad na de training en nu weer wel. Hyperextensions doen me ook goed.

Rating:
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Je weet dat spierpijn niet gelijk staat aan spiergroei he:P , verder wel goeie training maat!

Die 50 kg komt er wel. :)
enne.. afvallen en nog steeds zoveel PR's zetten! Je gaat goed! Lekker getraind.
Moet echt die hyperextensions er ook weer bij gaan pakken. :)

Een regen van PR's op een stevige legday, I do like! :D
Je gaat dus vooruit met de SQ, belangrijk te beseffen dat je wel degelijk goede progressie boekt en dat de aanhouder dus wint ;).

Je weet dat spierpijn niet gelijk staat aan spiergroei he:P , verder wel goeie training maat!
Niet direct nee, maar het geeft wel aan dat je lichaam/ benen een andere prikkel hebben gekregen. Uiteraard hoeft ook dat niet per sé positief te zijn, kijkend naar overbelasting ;)

Gaat lekker man. Je zit nu in een fase van het ene PR na het andere ;)

Hoppa!! Dat zijn goed veel PR's kerel!

Keep up the good work:D

Haha ja ik weet het, maar je weet wat ze zeggen; spierpijn is fijn! En het ging inderdaad lekker! :D

Die 50 kg komt er wel. :)
enne.. afvallen en nog steeds zoveel PR's zetten! Je gaat goed! Lekker getraind.
Moet echt die hyperextensions er ook weer bij gaan pakken. :)

Ja die 50kg komt er echt wel! Ik maak best goede progressie bij de kuitoefeningen, maar ik zie dat liever bij de squat, benchpress, military press etc. Bij de benchpress merk ik vooral bij het uitstoten teveel moeite en bij de squat op het moment dat ik parallel raak (balans en rechthouden van de rug). Triceps en core hebben vooral werk nodig denk ik. Onderrug probeer ik nu te versterken met de hyperextensions. Triceps probeer ik te versterken met dips en rope pushdown.

Een regen van PR's op een stevige legday, I do like! :D
Je gaat dus vooruit met de SQ, belangrijk te beseffen dat je wel degelijk goede progressie boekt en dat de aanhouder dus wint ;).

Ja was inderdaad stevig! Laatste setjes bij de curl en extension waren zwaar! De aanhouder wint inderdaad! Ik denk alleen dat ik toch het gewicht iets ga verlagen en eerst ga trainen op het versoepelen van de oefening. Verhogen heeft naar mijn mening nu geen zin.

Niet direct nee, maar het geeft wel aan dat je lichaam/ benen een andere prikkel hebben gekregen. Uiteraard hoeft ook dat niet per sé positief te zijn, kijkend naar overbelasting ;)

Eens! Maar ik vind het op de een of andere manier toch wel fijn om weer een te voelen wat spierpijn is haha!

Gaat lekker man. Je zit nu in een fase van het ene PR na het andere ;)

Gaat zeker lekker! De kuitoefeningen gaan eigenlijk altijd wel lekker. Hopelijk binnenkort wat meer PR's bij de UB's.

Hoppa!! Dat zijn goed veel PR's kerel!

Keep up the good work:D

Thanks Marv! Ik doe mijn best! :D

Netjes hoor die calve raises !

Progressie op de compounds gaat altijd al langzamer over het algemeen als je een beetje in de buurt van je max komt. Core versterken zal er zeker bij helpen.
Maar het blijft zo dat je wel in een cut zit. Dus hou daar ook rekening mee. ;)
Die 50 kg komt er zeker wel! Tijd, geduld en hard trainen! :)

De ekte gains komen na de cut:D

Netjes hoor die calve raises !

Thanks marr!

Progressie op de compounds gaat altijd al langzamer over het algemeen als je een beetje in de buurt van je max komt. Core versterken zal er zeker bij helpen.
Maar het blijft zo dat je wel in een cut zit. Dus hou daar ook rekening mee. ;)
Die 50 kg komt er zeker wel! Tijd, geduld en hard trainen! :)

Ja, ik wil nog steeds heel erg graag! Maar ik zit ook steeds dieper in de cut nu. Ik ben al 11kg kwijt en dat is niet niks natuurlijk. Geduld is er zeker, ik heb sowieso nog een lange weg te gaan!

De ekte gains komen na de cut:D

De ekte ekte gains! :flexbiceps:

Ik hoop het! :D

Goeie progress in fysiek kerel! :)

Thanks AJ!

Training 22-09-2015 (UB2)

voeding
Totaal 1.953
KVE 160/55/199

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.66 km, 86 kcal

Dumbbell row
10x12kg (warmup)
10x22kg
10x22kg
10x22kg

Benchpress
10x20kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg

standing military press
10x20kg
32.5kg (direct fail)
4x30kg
4x30kg
4x30kg

db row, benchpress en military press direct achter elkaar is voor mij geen goede combinatie. In het begin was het squatrek (welke ik gebruik voor mp) en benchpress bezet, dus ik moest wel beginnen met dumbbell row. Wellicht had ik bp en mp om moeten draaien.

pullup
3x8x20kg (contra)

Machine chest fly
8x27,5kg
8x27,5kg
8x27,5kg

Moet stricter, oefening ging niet zo heel netjes.

db lying rear lateral raise
10x6kg
10x6kg
10x6kg

dips
6xbw
5xbw
5xbw

Preacher db curl
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Beetje pomp in linkerbicep. Was weer even geleden.

stairmaster
15 minuten, 900 steps

Vanmiddag alleen naar de sportschool gegaan omdat ik vanavond naar de bekerwedstrijd ga (PSV-Cambuur). Ik was niet zo heel erg tevreden over de training. Ik baalde dat ik 32.5kg wederom niet haalde bij military press, dus dit wordt wederom een reset. Zoals eerder gezegd, db row, benchpress en military na elkaar is voor mij geen goede combi (en ik rust echt wel genoeg). Even kijken hoe ik dit de volgende keer ga aanpakken.

Over de rest van de training was ik ook niet zo heel erg tevreden. Machine fly merk ik nog weinig progressie en die oefening doe ik toch alweer een tijdje. Hopelijk volgende keer beter! Focus blijft voorlopig nog steeds op het afvallen. Taille wordt ook steeds kleiner. Inmiddels 87cm op navelhoogte (begonnen op 101cm)

ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Kom op he! je hebt dagen dat het even minder gaat.. en als je al vermoeid aan BP en MP begint merk je dat de hele training.
Gewoon op naar de volgende keer. Niet terugkijken en ik durf te wedden dat de volgende training weer stukken beter zal gaan!

Geniet van de wedstrijd vanavond!

Psv? Waar is de vind ik niet leuk knop als je hem nodig hebt :D

Zulke trainingen moeten er (helaas) ook tussen zitten. Ik zou eens goed kijken of je niet eens kunt beginnen met MP en daarna BP doet - Kans bestaat natuurlijk dat je BP dan iets lager wordt, maar dat lijkt me enigszins beperkt.

Zei ik ook al dat ie met mp moest beginnen:D

Terug
Naar boven