Fitness Seller

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Jeessss das een lange training! Maar toch nog wel (V)Pr's! dus netjes!

MP is gewoon een lastige om op vooruit te gaan. Dat merk ik zelf ook. Tijd geduld en doortrainen en dan komt dat ook echt wel!

Inderdaad lang, maar wel voldaan! :D

Een lange, maar ook sterke training! Keep it up!

Yeah!

De rest van de week waarschijnlijk geen trainingen meer :( Ik moet vanavond tot laat werken (ik ben systeembeheerder en we gaan ons netwerk migreren naar Office 2013) en morgenavond ga ik alvast naar mijn vriendin aangezien we zaterdag een begrafenis hebben (haar oma is overleden). Zondag ga ik een FB training doen, maar ik loop in principe wel 2 trainingen mis deze week.

Wel anders goed nieuws;
De weegschaal gaf vanmorgen 81,2 kilo aan wat betekent dat ik 10KG ben afgevallen! :banana::cheer:

Yeah!

De rest van de week waarschijnlijk geen trainingen meer :( Ik moet vanavond tot laat werken (ik ben systeembeheerder en we gaan ons netwerk migreren naar Office 2013) en morgenavond ga ik alvast naar mijn vriendin aangezien we zaterdag een begrafenis hebben (haar oma is overleden). Zondag ga ik een FB training doen, maar ik loop in principe wel 2 trainingen mis deze week.

Wel anders goed nieuws;
De weegschaal gaf vanmorgen 81,2 kilo aan wat betekent dat ik 10KG ben afgevallen! :banana::cheer:
Lastig is dat, dat je door welke omstandigheden dan ook niet kunt trainen.. Het is dan maar niet anders :(.
Gecondoleerd in ieder geval, dat zijn dingen die altijd moeilijk zijn..

Raar om daarna gelijk iets te zeggen waarbij je enthousiast bent: maar congrats met je 10kg, dat is een heel mooie mijlpaal!! Good job!! :D :cheer:

Jonguh, je kan makkelijk gaan trainen morgen:D

Lastig is dat, dat je door welke omstandigheden dan ook niet kunt trainen.. Het is dan maar niet anders :(.
Gecondoleerd in ieder geval, dat zijn dingen die altijd moeilijk zijn..

Raar om daarna gelijk iets te zeggen waarbij je enthousiast bent: maar congrats met je 10kg, dat is een heel mooie mijlpaal!! Good job!! :D :cheer:

Het zijn altijd vervelende omstandigheden. En inderdaad, omdat ik in 1 zin zeg dat enerzijds de oma van mijn vriendin is overleden en vervolgens ontzettend blij roep dat ik 10kg ben afgevallen staat inderdaad een beetje raar.

Maar, ik had anderzijds weinig contact met die oma en heb haar ook maar één keer gezien, dus ik had eigenlijk niet veel met die oma. Neemt niet weg dat het heel vervelend is voor mijn vriendinnetje! Maar ik ben er zaterdag bij om haar te steunen, dus dat komt helemaal goed :)

Bedoelde eigenlijk juist dat ik zelf niet verkeerd wilde overkomen door heel enthousiast te zijn (door je verloren 10 kilo!) nadat ik je had gecondoleerd :o
De wonderen der technologie ;)

Je kwam helemaal niet verkeerd over hoor! En ik ben zelf ook heel erg blij met de 10 kilo die ik kwijt ben. Op naar de 75 kilo nu! :D

Wowwwww. feestje voor die 10 kilo! echt top! :D :thumb: nice!

Goed bezig, gefeliciteerd !

Wowwwww. feestje voor die 10 kilo! echt top! :D :thumb: nice!

Ja, heerlijk! Toevallig zaterdag uit eten geweest dus heb het er stiekem een beetje lekker van genomen. Een BBQ-chicken burger op met wat frietjes :D

Thanks man!

Afgelopen zondag sporten ook geskipped. Zaterdag een lange dag gehad (begrafenis van de oma van mijn vriendin) en daarna nog geslenterd in Dordrecht (~10km).
Veel reistijd de gehele dag (4 uur in de auto gezeten) en we waren ook nog eens vrij laat thuis. Ik was blij dat ik gelijk gebruik kon maken van het feit om een keer uit te slapen.

gewicht:
80.9 kilo (10,3 kilo afgevallen sinds 21-06-2015)

Laatst bewerkt:
hé bah..beetje dubbele lading dit! Gefeliciteerd met de 10kg afvallen en gecondoleerd met de oma van je gf!

Heuuuj, Dordrecht, daar ben ik toch wel een aantal keer per week :).

hé bah..beetje dubbele lading dit! Gefeliciteerd met de 10kg afvallen en gecondoleerd met de oma van je gf!

Twee maal dank Marv!

Heuuuj, Dordrecht, daar ben ik toch wel een aantal keer per week :).

Ja, best mooie stad! (Was er nog niet eerder geweest). Mijn vriendin werkt in Dordrecht en we hebben daar lekker gegeten bij een restaurant aan het water; de Poort van Dordt. Was heerlijk! :D

training 15-09-2015 (UB2)

Vandaag gesport bij een andere vestiging van Basic-Fit waar ze plate loaded apparaten hebben. Het was helaas enorm druk in het begin, dus ik vond het trainen niet zo heel erg fijn.

voeding
Totaal 1.957
KVE 177/55/196

crosstrainer (warming up)
5 minuten 45 kcal

Korte warmup gedaan omdat we al ~20 minuten er over deden om naar de sportschool te fietsen.

Dumbell row
10x22kg
10x22kg
10x22kg
10x22kg

Ik had het enorm zwaar bij de laatste set! Ik weet niet waarom, vorige week ging de oefening eigenlijk best goed. De bankjes bij deze BF (Pure Strength) waren wel niet zo fijn. Iets smallere bankjes en wat langer dan de Element+ bankjes. Bovendien was de voorkant van het bankje defect waardoor ik hem niet ietsje hoger kan zetten, dus ik moest op een platte bank de rows uitvoeren. (En de andere bankjes waren bezet).

Incline Benchpress
10x20kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg

Ging best lekker!

Pulldown (plate loaded)
10x40kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg

Benchpress
8x30kg
8x45kg
8x45kg
6x45kg

Het bankje stond scheef en was volgeladen met plates, dus we konden het bankje niet goed recht zetten. Omdat het plafond ook nog eens een soort van strepen had was mijn orientatie echt heel slecht. Wanneer je onder de barbell lag keek je onderhand scheel omdat de barbell niet haaks lag ten opzichte van het plafond. Laatste set was ook waardeloos, had moeite met de concentratie.

dumbell bicep curls
3x10x10kg

side lateral raise
3x8x6kg

Vond het na deze oefeningen wel welletjes en ben maar cardio gaan doen:

stairmaster
20 minuten, ~205kcal, ~1200 stappen

ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Goed gewerkt!!

Lekker gegeten, meer dan 10 kg afgevallen en een nette training! Nou dat gaat super hier!

enne... benches kunnen zo verschillen. al is het maar minimaal.. kan net het verschil zijn tussen een oefening k*t uit kunnen voeren of echt lekker. Eigen ervaring. ;)

Ugh, die andere BF was dus niet echt een aanrader..
Vind het zelf ook minder prettig om in drukte te trainen..
Lekker bij je oude gym blijven dus? :)

Thanks man. Ik was zelf niet zo heel tevreden, maar lag misschien ook aan de sportschool. Of ik ben gewoon een zeikerd :D

Lekker gegeten, meer dan 10 kg afgevallen en een nette training! Nou dat gaat super hier!

enne... benches kunnen zo verschillen. al is het maar minimaal.. kan net het verschil zijn tussen een oefening k*t uit kunnen voeren of echt lekker. Eigen ervaring. ;)

Ja, de verschillen zijn minimaal. Deze benches waren iets langer en smaller dan moest misschien even improviseren. Verder was het ook gewoon druk bij deze sportschool. Vanavond weer lekker bij mijn eigen sportschool!

Afgevallen gaat nog steeds erg goed.. zit inmiddels al op de 11 kilo zelfs en ben in 2.5 week bijna 2.5 kilo afgevallen ook. Het gaat ineens erg rap terwijl ik toch altijd rond de 1900 a 2000kcal zit per dag. Maar ik voel me goed. Geen honger in de avond en altijd het idee doet ik voldoende eet. De 80 kilo is in ieder geval in zicht!

Ugh, die andere BF was dus niet echt een aanrader..
Vind het zelf ook minder prettig om in drukte te trainen..
Lekker bij je oude gym blijven dus? :)

We zijn er al eens eerder geweest, maar nu was het enorm druk en dat al om 16.30. Bij onze sportschool was dat niet zo. Vanavond weer lekker naar mijn vertrouwde gym. Leg day! :D

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

training 17-09-2015 (LB2)

Vandaag rustig aan gedaan bij LB2. Vorige week geen LB training gehad dus vandaag gewoon relax en ook geen gewichten verhoogd.

voeding
Totaal 1.898
KVE 175/46/199

Beetje laag in vetten vandaag :(

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.66 km 86kcal

warmup pre squat
2x12 leg extension
2x12 leg curl

squat
8x20kg
8x30kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg

Squat ging eigenlijk wel goed. Voor mijn gevoel squat ik nog wel te traag, maar te snel vind ik ook weer niet goed. Had geen last van mijn rug bij het squaten in ieder geval, wat ik voorheen nog wel eens had. Core lijkt sterker?

single leg extensions
10x20kg (warmup)
10x35kg
10x35kg
10x35kg

seated single leg curl
10x20kg (warmup)
10x35kg (rechts), 4x35kg (links). Kreeg last van mijn linkerbeen dus gestopt.
10x30kg (tandje terug ging gelukkig alweer beter)
10x30kg

weighted hyperextensions
10xbw
3x10xbw +5kg

Eerste keer dat ik deze oefening deed. Ik voelde hem goed! Goed voor de onderrug en ik voel hem goed in de hams.

smith machine calf raises
15x30kg
15x50kg
15x70kg
15x72.5kg PR

Ik wilde toch een PR :D

Weighted decline situps
15xbw +24kg
15xbw +24kg
15xbw +24kg

planks
60s
38s
39s

Planks gingen niet zo geweldig, maar ik voelde het redelijk in mijn benen moet ik zeggen, van de vorige oefeningen.

crosstrainer
5 minuten (had geen zin meer)

Voelde goed om weer LB te doen. Hyperextensions voelen goed aan en uitvoering squat ging ook goed.

rating
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

En eindelijk maar eens een foto van mijzelf om te tonen hoeveel progressie ik op dit moment heb gemaakt. Op de linkerfoto weeg ik ongeveer 88.5kg (gemaakt op 2 juli 2015) en op de rechterfoto weeg ik rond de 80kg (vandaag gemaakt). Oorspronkelijk ben ik 21-06 begonnen met afvallen en toen stond ik op 91.2kg, dus was ik nog een stuk zwaarder dan op de linkerfoto. Vraag me trouwens niet waarom ik zo op de foto sta. Ik heb de pose destijds zo aangenomen en nu moest ik wel dezelfde pose gebruiken anders krijg je niet een goed beeld van mijn lichaam :D

Ik ben blij met mijn progressie. Ik ben 3 maanden onderweg, 11kilo afgevallen en 13cm kwijt bij mijn taille (van 101cm naar 88cm). Mijn riem zit 3 maatjes strakker en een hele hoop kleding die ik wellicht al een jaar niet heb gedragen zitten weer als gegoten. Ik wil me dit jaar nog zeker focussen op afvallen en de lijn doorzetten tot 75 kilo en dan zie ik wel verder.

CpWDn3Rl.jpg

Laatst bewerkt:
Dat verschil zie je wel ja! Zie heel duidelijk verschil in omvang van taille, maar zeker ook je borst is vooruit aan het gaan!
Ga vooral zo door!!

Lekkere training! En die progressie is zeer goed zichtbaar! Goed bewaren die foto's voor later! :) mooi vergelijk!

Weighted hypers moet ik ook weer gaan doen van de fysio. Onder rug versterken.

enne.. handje nootjes nemen en dan ben je er zo met je vetjes. ;)

Dat verschil zie je wel ja! Zie heel duidelijk verschil in omvang van taille, maar zeker ook je borst is vooruit aan het gaan!
Ga vooral zo door!!

Thanks dude! Ik ga zeker door! Ik wil nog zeker 5 kilo afvallen, maar ik denk dat ik tot ongeveer de ~72 kilo door ga met afvallen.

Lekkere training! En die progressie is zeer goed zichtbaar! Goed bewaren die foto's voor later! :) mooi vergelijk!

Weighted hypers moet ik ook weer gaan doen van de fysio. Onder rug versterken.

enne.. handje nootjes nemen en dan ben je er zo met je vetjes. ;)

Dank je wel Marina! Ja, de progressie is zeker zichtbaar. Nog een paar kilootjes eraf en dan ben ik tevreden. Ik had trouwens al nootjes genomen, kun je nagaan ;)

Maar van de andere kant, ik hou nooit bij hoeveel olijfolie ik gebruik als ik vlees en dergelijke bak. Ik gebruik dat altijd als een soort van buffer in mijn macro's.

zaterdag 19-09-2015 (UB1)

voeding
Totaal 1.950
KVE 128/61/168

warmup
crosstrainer: 10 minuten, 0.67km, 89kcal

benchpress
10x20kg
5x35kg
3x50kg
2x50kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg

50kg is voorlopig toch echt nog te veel van het goede.. 45 gaat naar verhouding eigenlijk met weinig moeite.

dumbbell row
10x10kg
5x24kg
5x24kg
5x24kg
5x24kg
5x24kg

seated dumbbell shoulder press
10x8kg
10x8kg
10x10kg
10x10kg

Nieuwe oefening! Best fijne ook! Die houden we er in :)

lat pulldown
10x30kg
10x40kg
10x50kg

Hele tijd niet meer gedaan. Geen idee ook wat mijn vorige stats waren.

incline dumbbell flyes
10x6kg
10x6kg
10x6kg

Ook geruime tijd niet meer gedaan. Vorige keer 8kg gedaan, maar die waren helaas in gebruik. Dan maar 6kg :(

dumbbell lying rear lateral raise
4x8kg (toch iets te zwaar)
8x6kg
10x6kg
10x6kg

one-arm dumbbell preacher curl
10x12kg
10x12kg
10x12kg

dips
5xbw
6xbw
x6bw

Eerste keer dips zonder contra met poging tot juiste diepte. Dippen gaat nog traag en qua diepte kan het beter, maar ik probeer nu liever zonder contra te dippen dan met nog meer heel weinig contra gewicht. Snelheid komt vanzelf wel.

cardio

Cardio overgeslagen. Samen met flexx naar de stort geweest om een oud matras weg te pleuren en daar kon hij wel een extra handje bij gebruiken :D

rating
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Terug
Naar boven