Thanks man. Ik was zelf niet zo heel tevreden, maar lag misschien ook aan de sportschool. Of ik ben gewoon een zeikerd
Lekker gegeten, meer dan 10 kg afgevallen en een nette training! Nou dat gaat super hier!
enne... benches kunnen zo verschillen. al is het maar minimaal.. kan net het verschil zijn tussen een oefening k*t uit kunnen voeren of echt lekker. Eigen ervaring.
Ja, de verschillen zijn minimaal. Deze benches waren iets langer en smaller dan moest misschien even improviseren. Verder was het ook gewoon druk bij deze sportschool. Vanavond weer lekker bij mijn eigen sportschool!
Afgevallen gaat nog steeds erg goed.. zit inmiddels al op de 11 kilo zelfs en ben in 2.5 week bijna 2.5 kilo afgevallen ook. Het gaat ineens erg rap terwijl ik toch altijd rond de 1900 a 2000kcal zit per dag. Maar ik voel me goed. Geen honger in de avond en altijd het idee doet ik voldoende eet. De 80 kilo is in ieder geval in zicht!
Ugh, die andere BF was dus niet echt een aanrader..
Vind het zelf ook minder prettig om in drukte te trainen..
Lekker bij je oude gym blijven dus?
We zijn er al eens eerder geweest, maar nu was het enorm druk en dat al om 16.30. Bij onze sportschool was dat niet zo. Vanavond weer lekker naar mijn vertrouwde gym. Leg day!

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------
training 17-09-2015 (LB2)
Vandaag rustig aan gedaan bij LB2. Vorige week geen LB training gehad dus vandaag gewoon relax en ook geen gewichten verhoogd.
voeding
Totaal 1.898
KVE 175/46/199
Beetje laag in vetten vandaag
crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.66 km 86kcal
warmup pre squat
2x12 leg extension
2x12 leg curl
squat
8x20kg
8x30kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg
Squat ging eigenlijk wel goed. Voor mijn gevoel squat ik nog wel te traag, maar te snel vind ik ook weer niet goed. Had geen last van mijn rug bij het squaten in ieder geval, wat ik voorheen nog wel eens had. Core lijkt sterker?
single leg extensions
10x20kg (warmup)
10x35kg
10x35kg
10x35kg
seated single leg curl
10x20kg (warmup)
10x35kg (rechts), 4x35kg (links). Kreeg last van mijn linkerbeen dus gestopt.
10x30kg (tandje terug ging gelukkig alweer beter)
10x30kg
weighted hyperextensions
10xbw
3x10xbw +5kg
Eerste keer dat ik deze oefening deed. Ik voelde hem goed! Goed voor de onderrug en ik voel hem goed in de hams.
smith machine calf raises
15x30kg
15x50kg
15x70kg
15x72.5kg
PR
Ik wilde toch een PR
Weighted decline situps
15xbw +24kg
15xbw +24kg
15xbw +24kg
planks
60s
38s
39s
Planks gingen niet zo geweldig, maar ik voelde het redelijk in mijn benen moet ik zeggen, van de vorige oefeningen.
crosstrainer
5 minuten (had geen zin meer)
Voelde goed om weer LB te doen. Hyperextensions voelen goed aan en uitvoering squat ging ook goed.
rating
En eindelijk maar eens een foto van mijzelf om te tonen hoeveel progressie ik op dit moment heb gemaakt. Op de linkerfoto weeg ik ongeveer 88.5kg (gemaakt op 2 juli 2015) en op de rechterfoto weeg ik rond de 80kg (vandaag gemaakt). Oorspronkelijk ben ik 21-06 begonnen met afvallen en toen stond ik op 91.2kg, dus was ik nog een stuk zwaarder dan op de linkerfoto. Vraag me trouwens niet waarom ik zo op de foto sta. Ik heb de pose destijds zo aangenomen en nu moest ik wel dezelfde pose gebruiken anders krijg je niet een goed beeld van mijn lichaam
Ik ben blij met mijn progressie. Ik ben 3 maanden onderweg, 11kilo afgevallen en 13cm kwijt bij mijn taille (van 101cm naar 88cm). Mijn riem zit 3 maatjes strakker en een hele hoop kleding die ik wellicht al een jaar niet heb gedragen zitten weer als gegoten. Ik wil me dit jaar nog zeker focussen op afvallen en de lijn doorzetten tot 75 kilo en dan zie ik wel verder.