Prima training weer gozer! Bosche bol zou ik ook niet laten staan!!
En hij was verdomd lekker! Chocolade bevalde zo goed, dat ik mezelf ook maar een bakje chocoladeijs gunde haha. Thanks Marv!
Haha. Die bossche bol... nou. Daar ben je wel even zoet mee
Doe je trouwens geen legpress?
Heb al een tijdje geen legpress meer gedaan op legday. Laatste keer had ik 140kg gedaan denk ik. Ben je van mening dat ik die oefening vaker moet doen dan?
Wow.... gaat lekker met je gewicht! Ben echt super benieuwd hoe je erbij taat op die 72 kg! Maar dat gaat zeker goed!
Lekker getraind en yesss voor de paused squat.

Dan realiseer je je pas hoeveel en hoe je aan moet spannen. Nice! nu oefenen met aanspannen en knallen met die squat!
Geniet van je Bossche bol!
Ja gewicht gaat echt super. Niet verwacht dat ik nu nog zo veel blijf afvallen. Ik eet elke dag nog tussen de 1900 en 2000kcal (klinkt weinig) maar dat is toch echt 500kcal onder mijn onderhoud. Weinig trek en zeer goed te doen.
Ja, ik denk ook dat ik nog een reden heb ontdekt waarom mijn squats niet goed gaan. Ik ga soms dusdanig diep waardoor mijn heupen blokkeren en ik dus moeite krijg met het opstaan/uitstoten. Eerst oefenen om de juiste diepte te vinden en niet meer te graag ATG willen gaan. Dat is voor de toekomst
De Bossche bol was heerlijk!
Verstandige aanpak met de Squats Freak Jam
Thanks marr. Verhogen heeft geen zin als de basis en de techniek nog niet in orde is! Ik zag dat jij ook een beetje worstelde met de squat. Komt goed man!
Training 29-09-2015 (UB2)
voeding
Totaal 1.841
KVE 124/56/217
crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.69 km, 89 kcal
standing military press
10x20kg
5x32.5kg
PR
5x32.5kg
5x32.5kg
Ja, eindelijk! Met MP beginnen maakt zeker verschil. Het ging nog best redelijk ook!
Dumbbell row
10x12kg (warmup)
10x20kg
10x20kg
10x20kg
Gewicht ietwat verlaagd. Normaal doe ik 22/24 kilo maar ik vind dat mijn arm beter naar achter moet.
Incline Bencpress
8x30kg
Normale benchpress was bezet.
Benchpress
8x33kg (18kg stang)
8x40kg (weer geswitched naar 20kg stang)
8x40kg
8x40kg
Niet te zwaar gedaan omdat ik vorige keer de 5x5 heb gefaald en die opnieuw aan het opbouwen ben (zit nu bij 5x5x42.5). Heeft geen zin om deze dan te verhogen. 40kg ging best goed, weinig moeite!
machine pulldown
10x40kg
10x72.5kg
PR
9x72.5kg
5x72.5kg
Eerste set teveel kracht gekost.
Reverse flyes
10x15kg
3x10x30kg
PR
Oefening al bijna 2 maanden niet meer gedaan. Armen willen nog wel eens zakken bij de laatste reps. Mag beter dus
rope pushdown
3x10x20kg
9x20kg
Extra setje erbij gedaan. Helaas geen 10x gelukt
Barbell curl
10x25kg
7x22.5kg
10x20kg
Draai teveel met de polsen bij deze oefening en wanneer ik te zwaar til til ik teveel vanuit de rug. Voorlopig maar even houden op 20kg dus. Wel weer pomp in linkerbicep
cycling
15 minuten, 7.5km