Fitness Seller

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Nu nog zorgen dat je recht omhoog komt bij squat en niet schuin naar voren, flink blijven oefenen dan gaat dat er ook nog uit. Ik ben iig blij dat ik ook weer kan squaten:).

Ja laatste kleine puntje denk ik nog. Proberen rug wat rechter te houden en borst wat meer naar voren. Dan nog de boel gaan aangespannen houden.

flink wat kg afgevallen sinds juni netjes. en goeie sushi gains.
Ja ben al flink wat kilo's kwijt man. Nog een paar kilo en dan even kijken wat voor figuur ik heb. En goede sushi gains inderdaad haha, je zou er bijna vaker sushi door gaan eten :D

Nice training.

Wow man, die foto's in 3 maanden :eek:

Nice training.

Wow man, die foto's in 3 maanden :eek:

Thanks Marr! Ja erg flink verschil. In totaal nu ~13kilo kwijt en 15cm bij de buikomtrek. Echt snel gegaan als je ziet dat ik dit in 3.5 maand tijd kwijt ben geraakt.

Training 06-10-2015 (UB2)

voeding
Totaal 1.884
KVE 140/52/211

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.69 km, 89 kcal

Benchpress
10x20kg
8x30kg
8x42,5kg
8x42,5kg
8x42,5kg

Wilde het liefst eerst met MP beginnen, maar die was helaas bezet.

Dumbbell row
10x10kg (warmup)
10x20kg
10x20kg
10x20kg

standing military press
10x18kg
5x33kg
5x33kg
4x33kg

Ik baalde een heel klein beetje dat ik de laatste rep niet haalde, maar van de andere kant ben ik best tevreden. Twee weken geleden haalde ik max 30 kilo nadat ik eerst BP en dumbell row had gedaan en nu ging het eigenlijk best wel goed!

lat pulldown close grip
10x30kg (warmup)
10x45kg
10x50kg
10x55kg PR

rope pushdown
4x10x20kg

Reverse flyes
10x15kg
3x10x25kg

Barbell curl
3x10x20kg

Beetje pomp in beiden biceps, jeej! Eindelijk ook in de rechterbicep :D

stairmaster
15 minuten, ~900 stappen

Lekkere training en flink staan zweten! Het vocht wat mijn lichaam vasthield van afgelopen weekend (sushi) ook weer zo goed als kwijt.
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
Lekkere training en super van je progressie op je MP. Je ziet het... een keer sushi en hoppa kracht gainzzzzzzzzzzzz en vocht weg met 2 dagen. :D Nice!
Je gaat echt goed! Zo zie je wat doorzettingsvermogen je kan brengen! Respect hoor!

Lekkere training en super van je progressie op je MP. Je ziet het... een keer sushi en hoppa kracht gainzzzzzzzzzzzz en vocht weg met 2 dagen. :D Nice!
Je gaat echt goed! Zo zie je wat doorzettingsvermogen je kan brengen! Respect hoor!

Ja +1, in jou geval = zeker van toepassing: waar een wil is is een weg
(Je dwingt hem af"

900 stappen op de stairmaster binnen 15min is ook best wel goed!

Nette training weer gozer! Ook nog even een PR gepakt:thumbs:

Gaan die benches nog wel lekker vooruit?

Ik had echt niet verwacht dat 32.5KG ging lukken, omdat ik vorige keer echt heel veel moeite had met 32.5KG nadat ik BP en Dumbell Row had gedaan en nu ging het inderdaad best goed. Lang leve sushi gainz haha! Benchpress en Military press gaan sowieso beetje bij beetje vooruit heb ik het idee. Dank voor je complimenten! :D

Ja +1, in jou geval = zeker van toepassing: waar een wil is is een weg
(Je dwingt hem af"
Thanks Marr. Voorheen was dat wel anders. Ik geef nogal vlug op wanneer ik denk dat ik een bepaalde oefening niet haal. Flexx heeft me dat afgeleerd! ;)

900 stappen op de stairmaster binnen 15min is ook best wel goed!
Ik vind de stairmaster heerlijk na een UB training. Lekker zweten als een malle op dat kreng. Van de 15 minuten zijn de eerste 2 en laatste 2 minuten ook nog eens een standje lager (warming up en cooling down is included in dat programma), dus inderdaad een flink aantal stappen.

Nette training weer gozer! Ook nog even een PR gepakt:thumbs:

Gaan die benches nog wel lekker vooruit?

Thanks Marv! De benches gaan beetje bij beetje beter. Tijdje terug een reset gedaan toen ik faalde op 5x5x50. (laatste set haalde ik maar 3 reps) Nu weer langzaam opbouwen. Incline gaat naar verhouding denk ik beter dan de normale benchpress (daar zit ik nu op 3x8x42.5)

goeie training en mooi pr. hoe smal pak je die close grip?

Goeie progressie, duidelijk veel vet verloren. Lekker doorgaan met cutten zodat je straks lekker lang kunt bouwen :)

Ik baalde een heel klein beetje dat ik de laatste rep niet haalde, maar van de andere kant ben ik best tevreden.
Lekkere training en flink staan zweten! Het vocht wat mijn lichaam vasthield van afgelopen weekend (sushi) ook weer zo goed als kwijt.
Hoop dat Flexx naast het afleren van opgeven je ook hebt doen inzien dat het halen van één rep bekeken op een hele training absoluut niet je goede gevoel over de training met vergallen.. ;). Herken het wel erg though, vooral wanneer het gebeurt bij een eerste oefening (en dus bij een compound).
Fijn dat je het overtollige vocht nu bijna kwijt bent, dat zorgt dan ook weer voor een betrouwbaarder meetresultaat de volgende keer :).

Haha, zeker!

Goeie progressie, duidelijk veel vet verloren. Lekker doorgaan met cutten zodat je straks lekker lang kunt bouwen :)
Thanks man! Ik ben benieuwd hoeveel vet ik nog ga/kan verliezen. Ik wil max afvallen tot 72 kilo, ben bang dat ik daarna anders toch wel heel erg dun ga worden. Dan liever liever eerst een kleine bulk om vervolgens weer te cutten.

Hoop dat Flexx naast het afleren van opgeven je ook hebt doen inzien dat het halen van één rep bekeken op een hele training absoluut niet je goede gevoel over de training met vergallen.. ;). Herken het wel erg though, vooral wanneer het gebeurt bij een eerste oefening (en dus bij een compound).
Fijn dat je het overtollige vocht nu bijna kwijt bent, dat zorgt dan ook weer voor een betrouwbaarder meetresultaat de volgende keer :).
De teleurstelling viel gelukkig mee dat ik de laatste rep niet haalde, aangezien ik daarvoor al een BP en Dumbell Row had gedaan. Maar klopt wel wat je zegt, je moet je training niet laten verpesten omdat je bijvoorbeeld één rep niet weet te halen. Fijn dat het vocht inderdaad weer weg is inderdaad, weer lekker verder met afvallen! Ik ben inmiddels ook 15cm kwijt bij mijn buikomtrek trouwens, dus dat gaat ook lekker :thumbs:

Laatst bewerkt:
Het verschilt soms ook gewoon per training hoeveel je kan pakken. Bij mij maakt het vooral verschil of ik in de ochtend train of na een dag van 10-11 uur werken. :o
Maar het gaat erom dat je geeft wat er max inzit. Spieren prikkelen doe je dan evengoed wel!

Yep.. Naast tijdstip van het trainen, gaat voeding natuurlijk hand in hand hiermee. Ik ben om 9:00 met enkel een ontbijtje ook niet zo sterk als om 15:00 na 4 maaltijden.
Plus vermoeidheid, fysiek of mentaal, is ook nog een verschil. Van veel factoren afhankelijk natuurlijk ;)

Het verschilt soms ook gewoon per training hoeveel je kan pakken. Bij mij maakt het vooral verschil of ik in de ochtend train of na een dag van 10-11 uur werken. :o
Maar het gaat erom dat je geeft wat er max inzit. Spieren prikkelen doe je dan evengoed wel!

Dat is zeker waar! Maar in principe sport ik eigenlijk altijd wel op vaste tijden. Ik sport dinsdag/donderdag meestal van 18:00-20:00 of 19:00-21:00 en op zaterdag/zondag begin ik altijd om 9:00 met sporten. Maar er zijn natuurlijk genoeg factoren die invloed hebben op je training.

Yep.. Naast tijdstip van het trainen, gaat voeding natuurlijk hand in hand hiermee. Ik ben om 9:00 met enkel een ontbijtje ook niet zo sterk als om 15:00 na 4 maaltijden.
Plus vermoeidheid, fysiek of mentaal, is ook nog een verschil. Van veel factoren afhankelijk natuurlijk ;)
Yep, telt allemaal mee! Verloop van de dag ook natuurlijk. Hoe goed je hebt geslapen etc :)

training 08-10-2015 (LB2)

voeding
Totaal 1.902
KVE 136/57/213

crosstrainer (warming up)
10 minuten, ~ 0.68 km 90kcal

warmup pre squat
2x12 machine back extension
2x12 leg extension

Leg curl was bezet.

(paused) squat
3x10x18kg (20kg barbell was in gebruik)
3x8x33kg

Wederom niet zo heel bijzonder. Bij de eerste 3 setjes toch dieper dan parallel gegaan en dat ging paused eigenlijk vrij makkelijk. De laatste 3 setjes wederom veel lopen experimenteren. Vandaag extra gelet op het zoveel mogelijk recht houden van de rug en borst vooruit.

single leg extensions
10x20kg (warmup)
10x32.5kg
8x35kg
8x35kg

seated single leg curl
10x20kg (warmup)
8x35kg
8x32.5kg (35 kg toch te zwaar bij de laatste reps, dus dan maar stapje terug)
8x32.5kg

weighted hyperextensions
10xbw
10xbw +10kg
2x7xbw +15kg

Al een aantal trainingen op rij best wel moeite met 15kg (voornamelijk steeds de laatse reps). Zondag terug naar 12,5kg.

Weighted decline situps
15xbw +24kg
15xbw +24kg
15xbw +24kg
15xbw +24kg

Deze oefening gaat steeds beter! Tempo zit er goed in ook. Zondag ga ik voor de 26kg.

smith calf raises
15x40kg
15x60kg
15x80kg
15x80kg

Calf raises rustig aan gedaan ten opzichte van afgelopen weekend (toen had ik een PR van 100kg). 80kg was toch best wel zwaar.

planks

55s
55s
55s

Planks doe ik voortaan elke week 5s proberen te verhogen (manier zoals neet ze ook doet)

crosstrainer
15 minuten, 1,05km, 140kcal

rating
Aardige training! Vandaag alleen getraind en ging eigenlijk best lekker. Calf raises had ik stiekem op betere stats gehoopt en over de decline situps was ik best wel tevreden.
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif
ImageDeeJayDance.gif

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
Waardeer je training en inzet enorm: goed bezig met experimenteren en techniek, dat gaat je op lange termijn veel voordeel opleveren! Nice!

Je gaat goed en je luistert ook goed naar je lijf. das belangrijk!
Fanatiek en met vooruitgang! Lekker!

Terug
Naar boven