AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Vind dat je heel goed bezig bent, niet meer dan logisch dat door alle werkdrukte je hoofd er even niet naar staat, en dan toch gaan. Trainen op karakter :). Wel flink balen dat je in het begin gelijk last van je hand kreeg, motiveert niet echt.. Echter wel training aangepast en alsnog heerlijke training neer kunnen zetten, goed begin van het hemelvaartsweekend, toch? ^^

Hopelijk kom je kwa werk in wat rustiger water nu. Tijd om weer aan jezelf te werken.
Sterkte met pols!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
Lekker dat je nu even vrij bent om bij te komen. En toch even een lekkere training!
I wish dat bij ons de boel ook open was... maar helaas.
Ik hoop wel dat je pols snel wat beterder zal worden. Dit is niet fijn.. :(

Op zich wel goed dat je baas goed voor jullie zorgt. Hoor je ook niet vaak...
Maar je gewicht is er niet op achteruit gegaan in ieder geval!

Geniet van het vrij zijn en het mooie weer!

Bij BF is op feestdagen in principe de boel gewoon open, ze sluiten alleen eerder (16.00). Ja, ik ben bang dat ik voorlopig nog wel last blijven houden van mijn pols/onderarm.
Ja, mijn baas zorgt goed voor mij (ons. Muizen zijn inmiddels ook binnen, thuis direct geinstalleerd en in gebruik genomen.

Vind dat je heel goed bezig bent, niet meer dan logisch dat door alle werkdrukte je hoofd er even niet naar staat, en dan toch gaan. Trainen op karakter :). Wel flink balen dat je in het begin gelijk last van je hand kreeg, motiveert niet echt.. Echter wel training aangepast en alsnog heerlijke training neer kunnen zetten, goed begin van het hemelvaartsweekend, toch? ^^
Thanks Sanne, je opmerking doet me goed! Inderdaad direct tegenslag aan het begin van de training, dus dan maar aanpassen en doorzetten. Voorlopig alleen helaas geen ub-trainingen, pols/arm heeft echt rust nodig. Bij gewoon de dagelijkse handelingen krijg ik al last (zelfs bij het poetsen van mijn tanden met de elektronische tandenborstel dan gaat mijn pols/onderarm direct zeuren!). Stapeltje kleding oppakken, borden oppakken etc etc.

Hopelijk kom je kwa werk in wat rustiger water nu. Tijd om weer aan jezelf te werken.
Sterkte met pols!
Over drie weken nog een paar vestigingen migreren en dan zit het er zo goed als op. Pols helaas nog vervelend. Je mag natuurlijk nooit Googlen, maar zoals het er nu naar uit ziet lijkt het op een peesonsteking :( Klachten op deze pagina komen ernstig overeen met mijn klachten.

5YrAGDk.jpg

training 08-05-2016 (Power Lower)

Volgens mij is dit de eerste keer dat ik op zondag heb getraind in bijna 2 maanden tijd. Nog niet eerder de "power" workout gedaan sinds mijn nieuwe schema, dus was wel fijn om weer ff te knallen met wat hoger gewicht. RDL en squat etc uit mijn schema geschrapt ivm de pols. Ik had vanmorgen nog steeds spierpijn van mijn training afgelopen donderdag (hypertrophy), maar dat weerhield me niet om lekker te knallen :) Training was trouwens net als afgelopen donderdag fasted aangezien ik pas om 14.30 ongeveer mijn eerste maaltijd eet. Beiden trainingen gingen prima.

plate loaded leg press
10x160kg
10x160kg
10x160kg
10x160kg

plate loaded calf raise seated
8x120kg
8x120kg
8x120kg
8x120kg

machine leg curl
10x52.5kg
10x52.5kg (dacht dat ie nog op 50kg stond)
10x60kg
10x60kg

plate loaded single-leg curl
10x20kg
10x20kg
10x20kg

Wilde eigenlijk calf presses doen op de leg press, maar die was ontzettend populair vandaag, dus dan maar wat single leg curls erbij :)

machine leg extension
10x60kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg

planks
70s
70s
70s

Leg press werd gekaapt op het moment dat ik er naar toe liep, dus dan maar planks. Ging nog best goed, aangezien ze ik al een hele tijd niet meer had gedaan! Was sowieso verbaasd dat 3x60s donderdag ook al lukte :)

ball crunches
15x
15x
15x

Leg press werd weer gekaapt.. Grr :D

calf press on leg-press
10x140kg
10x150kg
10x150kg
10x150kg

fitbit

Hcnw2d2.png

rating

Toch wel lekker om weer een lb-training te doen, ook al heb ik gister een ub-training (wederom) moeten missen. Even kijken wat wijsheid is de aankomende dagen, aangezien ik weer gewoon aan het werk ga. Hopelijk gaat de verticale muis me helpen met het ontlasten van mijn pols/onderarm, anders toch weer naar de fysio. Morgen sowieso even een fysio aanspreken op mijn werk (werk in een revalidatiecentrum), dus wellicht kan die me alvast een paar tips geven. Nu lekker naar mijn ouders en daar gezellig eten vanavond. Verder hopen op een klein wonder in Doetinchem. (maar ik vrees er voor..).

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Fasted trainen.. Brr.. Jij liever dan ik, en zo te zien gaat het je gelukkig nog goed af ook :).
Fijn dat je vandaag in ieder geval hebt kunnen trainen, het blijft verder flink tobben met je pols..
Veel plezier bij je ouders vandaag!

Deze train ook fasted? Totaal geen meerwaarde in bulk.

En dan ook nog eens power training fasted doen? Damn son..

Lekker getraind in ieder geval weer!
Ik hoop echt dat het snel weer wat beter gaat met je pols.
Veel plezier bij je ouders.

• #1.209
En het wonder geschiedde! Boeruh! :D

Fasted trainen is hoe dan ook chill...kun je daarna twee keer zoveel eten:eating:

Als je de eerste 6 tot 24 uur na je training maar voldoende energie+eiwit tot je beschikking hebt voor hypertrofie. En je kan natuurlijk alleen zwaar trainen als er een beetje energie in je donder zit op dat moment ;)

• #1.213
Fasted trainen.. Brr.. Jij liever dan ik, en zo te zien gaat het je gelukkig nog goed af ook :).
Fijn dat je vandaag in ieder geval hebt kunnen trainen, het blijft verder flink tobben met je pols..
Veel plezier bij je ouders vandaag!

Fasted trainen is minder zwaar dan dat iedereen denkt. De avond voor je training eet je gewoon een flinke maaltijd en wordt aangeraden om genoeg langzame eiwitten te eten zodat je ook een wat langer verzadigd gevoel hebt. Vervolgens de volgende ochtend genoeg drinken en dan is het makkelijk te doen.

Deze train ook fasted? Totaal geen meerwaarde in bulk.
Daar zijn de meningen over verdeeld! :) http://www.leangains.com/2010/09/fasted-training-insulin-sensitivity.html

Ik zeg niet dat bovenstaande waar is, maar ik heb op dit moment geen problemen met fasted trainen. Ben nie moe, geen honger en trainen gaat gewoon goed.

Lekker getraind in ieder geval weer!
Ik hoop echt dat het snel weer wat beter gaat met je pols.
Veel plezier bij je ouders.

Thanks! Gaat helaas niet veel beter op dit moment, vrijdag weer fysio. Sinds gistermiddag ook last van de nek gekregen, dus het wordt eigenlijk alleen maar erger. Ik heb gister een check gedaan op hierhebikpijn.nl (40 vragen beantwoord en wat oefeningen moeten doen) en daar kwam uit dat ik of een roeierspols (ontsteking in de onderarm) heb of radiaal tunnel syndroom (zenuwklem onderarm). Sinds deze ochtend heb ik opeens ook dezelfde klachten aan mijn linkerpols/onderarm, dus denk ik dat er toch iets niet goed zit bij mijn nek, aangezien het uitstraalt naar beiden armen. Vrijdag weet ik hopelijk meer. Op dit moment wil ik helemaal geen risico's nemen en heb ik ook mijn lb-training van gister overgeslagen.

Daarnaast twijfel ik ook op dit moment om door te bulken. De afgelopen 2 maanden heb ik al bar weinig getraind natuurlijk en nu de blessure steeds erger wordt zal dit voorlopig niet veel anders worden. Als ik ga trainen, zal het de komende tijd in ieder geval alleen een lb-training zijn.

Wellicht even een korte pauze inlassen tot alles weer hersteld is. Zie het nut er niet van in om te bulken terwijl ik amper train. Niet trainen is ook geen spiermassa aanzetten, dus dan komt er uiteindelijk alleen maar vet bij op deze manier en dat is ook niet de bedoeling :)

No problemo! :D

:P:P

Fasted trainen is hoe dan ook chill...kun je daarna twee keer zoveel eten:eating:
Haha ja, lekkere grote maaltijd na de training is wel relax. Sowieso vind ik drie of 4 grotere maaltijden per dag veel relaxer dan verspreid van die kleine maaltijden eten..

Als je de eerste 6 tot 24 uur na je training maar voldoende energie+eiwit tot je beschikking hebt voor hypertrofie. En je kan natuurlijk alleen zwaar trainen als er een beetje energie in je donder zit op dat moment ;)
Precies dit!

Laatst bewerkt:
Vervelend man. Kan natuurlijk zijn dat de stress op je werk het herstel in de weg zit.
En idd bulken zonder dat je kan trainen is useless....

Oef lastig allemaal... :( Hoop niet dat het blijvend is vanuit je nek.
Niet trainen is niet fijn als je aan het bulken bent. Dus een bulk-break kan ik me ook voorstellen.

Mogelijk kan je wel buik trainen en wat core. Dat kon en mocht ik wel met mijn nekhernia... zo blijf je toch bezig.
Sterkte. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Hoe staat het er hier inmiddels voor? :)

Niet zo goed.

• #1.219
Vervelend man. Kan natuurlijk zijn dat de stress op je werk het herstel in de weg zit.
En idd bulken zonder dat je kan trainen is useless....

Ja, het is best vervelend allemaal! Ik hoop niet dat het de werkdruk is die het herstel in de weg zit, maar je weet nooit.
Ik eet nu min of meer op onderhoud, bulken heeft idd weinig zin nu!

Oef lastig allemaal... :( Hoop niet dat het blijvend is vanuit je nek.
Niet trainen is niet fijn als je aan het bulken bent. Dus een bulk-break kan ik me ook voorstellen.

Mogelijk kan je wel buik trainen en wat core. Dat kon en mocht ik wel met mijn nekhernia... zo blijf je toch bezig.
Sterkte. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Het is inmiddels een bulk en trainingbreak geworden.. Fysio heeft me onderzocht en heeft geconstateerd dat ik redelijk wat zenuwirritaties bij de nek heb zitten (die uitstralen naar de armen) waardoor ik continue last heb van tintelingen/pijn in de nek, handen en armen. Vaag gevoel in mijn armen en handen etc. Ik merk krachtverlies, heb moeite met dingen tillen/oppakken etc en sinds dinsdag heb ik ook vrij veel last van mijn nek.
Ik reageerde op ontzettend veel triggerpoints toen ik ben onderzocht en mijn rug was erg stug. Moet voorlopig veel rusten en allerlei oefeningen doen om hopelijk zo snel mogelijk te herstellen (zenuw flossen etc).
Ik ben ook al flink onder handen genomen en flink gekraakt. Ik heb op dit moment vooral veel last van de nek en bij kleine handelingen krijg ik direct last van mijn pols, tintelingen etc. Het is wel vervelend in ieder geval.

Hoe staat het er hier inmiddels voor? :)
Zie verhaal hier boven. :(

Ja, het is mega annoying!

Jup.. nu gelukkig een paar dagen vrij en volgende week hoef ik ook maar 20 uurtjes werken en vervolgens ook weer vrijdag t/m maandag vrij. Komende tijd mijn rust pakken in ieder geval en hopen op vlug herstel, want ik wil graag trainen!

Das balen... ik herken wel veel dingen.. vooral krachtverlies enzo. Maar hier ook uitval en continue zenuwpijn.
Ik hoop dat het snel en goed hersteld met de nodige behandelingen/oefeningen.
Sterkte.

Terug
Naar boven