Lekker dat je nu even vrij bent om bij te komen. En toch even een lekkere training!
I wish dat bij ons de boel ook open was... maar helaas.
Ik hoop wel dat je pols snel wat beterder zal worden. Dit is niet fijn..
Op zich wel goed dat je baas goed voor jullie zorgt. Hoor je ook niet vaak...
Maar je gewicht is er niet op achteruit gegaan in ieder geval!
Geniet van het vrij zijn en het mooie weer!
Bij BF is op feestdagen in principe de boel gewoon open, ze sluiten alleen eerder (16.00). Ja, ik ben bang dat ik voorlopig nog wel last blijven houden van mijn pols/onderarm.
Ja, mijn baas zorgt goed voor mij (ons. Muizen zijn inmiddels ook binnen, thuis direct geinstalleerd en in gebruik genomen.
Vind dat je heel goed bezig bent, niet meer dan logisch dat door alle werkdrukte je hoofd er even niet naar staat, en dan toch gaan. Trainen op karakter

. Wel flink balen dat je in het begin gelijk last van je hand kreeg, motiveert niet echt.. Echter wel training aangepast en alsnog heerlijke training neer kunnen zetten, goed begin van het hemelvaartsweekend, toch? ^^
Thanks Sanne, je opmerking doet me goed! Inderdaad direct tegenslag aan het begin van de training, dus dan maar aanpassen en doorzetten. Voorlopig alleen helaas geen ub-trainingen, pols/arm heeft echt rust nodig. Bij gewoon de dagelijkse handelingen krijg ik al last (zelfs bij het poetsen van mijn tanden met de elektronische tandenborstel dan gaat mijn pols/onderarm direct zeuren!). Stapeltje kleding oppakken, borden oppakken etc etc.
Hopelijk kom je kwa werk in wat rustiger water nu. Tijd om weer aan jezelf te werken.
Sterkte met pols!
Over drie weken nog een paar vestigingen migreren en dan zit het er zo goed als op. Pols helaas nog vervelend. Je mag natuurlijk nooit Googlen, maar zoals het er nu naar uit ziet lijkt het op een peesonsteking

Klachten op
deze pagina komen ernstig overeen met mijn klachten.
training 08-05-2016 (Power Lower)
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik op zondag heb getraind in bijna 2 maanden tijd. Nog niet eerder de "power" workout gedaan sinds mijn nieuwe schema, dus was wel fijn om weer ff te knallen met wat hoger gewicht. RDL en squat etc uit mijn schema geschrapt ivm de pols. Ik had vanmorgen nog steeds spierpijn van mijn training afgelopen donderdag (hypertrophy), maar dat weerhield me niet om lekker te knallen

Training was trouwens net als afgelopen donderdag fasted aangezien ik pas om 14.30 ongeveer mijn eerste maaltijd eet. Beiden trainingen gingen prima.
plate loaded leg press
10x160kg
10x160kg
10x160kg
10x160kg
plate loaded calf raise seated
8x120kg
8x120kg
8x120kg
8x120kg
machine leg curl
10x52.5kg
10x52.5kg (dacht dat ie nog op 50kg stond)
10x60kg
10x60kg
plate loaded single-leg curl
10x20kg
10x20kg
10x20kg
Wilde eigenlijk calf presses doen op de leg press, maar die was ontzettend populair vandaag, dus dan maar wat single leg curls erbij
machine leg extension
10x60kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg
planks
70s
70s
70s
Leg press werd gekaapt op het moment dat ik er naar toe liep, dus dan maar planks. Ging nog best goed, aangezien ze ik al een hele tijd niet meer had gedaan! Was sowieso verbaasd dat 3x60s donderdag ook al lukte
ball crunches
15x
15x
15x
Leg press werd weer gekaapt.. Grr
calf press on leg-press
10x140kg
10x150kg
10x150kg
10x150kg
fitbit
rating
Toch wel lekker om weer een lb-training te doen, ook al heb ik gister een ub-training (wederom) moeten missen. Even kijken wat wijsheid is de aankomende dagen, aangezien ik weer gewoon aan het werk ga. Hopelijk gaat de verticale muis me helpen met het ontlasten van mijn pols/onderarm, anders toch weer naar de fysio. Morgen sowieso even een fysio aanspreken op mijn werk (werk in een revalidatiecentrum), dus wellicht kan die me alvast een paar tips geven. Nu lekker naar mijn ouders en daar gezellig eten vanavond. Verder hopen op een klein wonder in Doetinchem. (maar ik vrees er voor..).