Fitness Seller

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Even rustig met de pols dan maar....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
Kan weer een heeeel flauw opmerking maken, maar..
Laat maar :o

Kom op nou! Ik kan wel wat hebben hoor! Helaas nog wel last van de pols. Gisteravond stond ook een lb-training op de planning maar toen was ik weer tot 22:00 bezig voor mijn werk :(

Kom op nou! Ik kan wel wat hebben hoor! Helaas nog wel last van de pols. Gisteravond stond ook een lb-training op de planning maar toen was ik weer tot 22:00 bezig voor mijn werk :(
Maar.. Maar.. Dan denkt iedereen weer dat ik seksistisch ben ofzo :p.
Balen dat je er nog steeds last van hebt.. Maar als de volgende training een LB is (om in te halen van gisteren eventueel), kan je pols nog hopelijk een beetje bijtrekken?
Flink aan het (over)werk de laatste tijd.. Hopelijk dit weekend wel lekker even voor jezelf?

• #1.185
Helaas.. Moet vanavond ook weer overwerken (dan gaan we een kleine migratie doen). Zaterdag/zondag ook werken en volgende week ook weer aan de bak (ook werken met koningsdag, vrijdagavond en het weekend). Leuk is anders :( Heb al 32 overuren staan deze maand en gok dat dat nog wel minimaal het dubbele gaat worden.

Ohhhh kak, dat is flink veel overwerk.. Je verdient er vast lekker mee though, maar leuk is anders :(.
Anders even tussendoor op je werk wat push-ups doen? ;)

Drukte weer een beetje voorbij? of nog een drukke week tegemoet?
en hoe gaat het met je pols?

Kun je alweer fatsoenlijk fappen?

• #1.191
Ohhhh kak, dat is flink veel overwerk.. Je verdient er vast lekker mee though, maar leuk is anders :(.
Anders even tussendoor op je werk wat push-ups doen? ;)

Ja, overuren maken betekent wel extra centjes, maar leuk is anders. Pushups stiekem in de serverruimte, das ook een idee haha!

Met deze opmerking roep je dat ook wel redelijk over jezelf af hoor! :roflol:
Dit! :D

Poe, drukke tijden. Succes er mee. En beterschap met de pols.

Idd, viezerik :D

Eerste migratie is voorspoedig gegaan. We hebben nu ~40 mensen werken in de "cloud" op onze terminalserver-omgeving aldaar. Weinig tot geen klachten, maar mijn image is dan ook helemaal goed natuurlijk.
Nu de mailmigratie nog en de rest van het pand.. Pols is nog steeds ellende. Al sinds vorige week dinsdagavond last van de pols. Draaien/scharnieren met de pols is pijnlijk en wanneer ik intensief een dagje op mijn toetsenbord hengst merk ik het ook in mijn hand/pols. Wellicht is het toch mijn vorige blessure die erger is geworden. Wanneer ik mijn pols een bepaalde kant op draai, straalt de pijn ook uit richting wijsvinger, waar de oorspronkelijke klacht zat. Het vele werken en gedoe met mijn pols/hand zorgt wel voor redelijk wat irritatie omdat ik op deze manier geen regelmaat/controle heb over het sporten. Aardig vervelend..

Drukte weer een beetje voorbij? of nog een drukke week tegemoet?
en hoe gaat het met je pols?
Zie tekst hierboven. Nog niet best.. Donderdag gelukkig weer fysio. Deze week wordt weel veel uurtjes ben ik bang. Ik gok zo een 65 uur minimaal. Vorige week waren het er gelukkig "maar" rond de 55. Afgelopen donderdag & vrijdag van 8.30 tot 23.30 gewerkt en zaterdag van 9.00 tot 17.00. Gister heb ik echt geen reet uitgevoerd. Was van plan te gaan sporten, maar had helemaal nergens zin in.

Kun je alweer fatsoenlijk fappen?
Gelukkig heb ik nog mijn linkerhand en vriendinnetje achter de hand :D

Irritant van die pols. De PC met stembesturing wil nog steeds niet doorbreken :)
Volhouden met de overuurtjes, zal feest zijn als het einde in zicht is....

Lange dagen hier weer... Pffff.. maar op zich wel fijn dat de uren betaald worden!
Ik hoop dat het met je pols toch snel wat beter gaat.
Hou je taai in ieder geval deze week en succes op het werk.

• #1.194
Nieuwe kleine update:

Vorige week 55 uur gewerkt en afgelopen week 65 uur (met als bonus direct een storing in het epd, gister op zondag). Ik heb in 3 weken tijd ongeveer 70 overuren gemaakt. Inmiddels ook een nieuwe behandeling gehad bij de fysio en die heeft geconstateerd dat mijn hand zwaar overbelast is. Afgelopen 2 weken waren redelijk zwaar. Ben redelijk oververmoeid en de uren hebben er redelijk ingehakt. Het goede nieuws is dat de migratie wel goed verlopen is en dat we bij het live gaan van het nieuwe netwerk vandaag weinig grote klachten hebben. Ik wil morgen weer de boel oppakken en weer beginnen met trainen.

Nieuwe kleine update:

Vorige week 55 uur gewerkt en afgelopen week 65 uur (met als bonus direct een storing in het epd, gister op zondag). Ik heb in 3 weken tijd ongeveer 70 overuren gemaakt. Inmiddels ook een nieuwe behandeling gehad bij de fysio en die heeft geconstateerd dat mijn hand zwaar overbelast is. Afgelopen 2 weken waren redelijk zwaar. Ben redelijk oververmoeid en de uren hebben er redelijk ingehakt. Het goede nieuws is dat de migratie wel goed verlopen is en dat we bij het live gaan van het nieuwe netwerk vandaag weinig grote klachten hebben. Ik wil morgen weer de boel oppakken en weer beginnen met trainen.
Man, man! Wat een hoeveelheid uren!:eek!:

Mag dat CAO-technisch wel?

Wordt pittig morgen denk ik, maar geniet ervan!

Wordt weer lekkere spierpijn:p

Begin je al te missen, jij met je flinke uren werk.. Jezus, 65 uur na een week van 55 uur, zou dat zelf niet echt zien zitten.. Flink balen dat je ook nog eens een overbelaste hand hebt, kan me alles bij elkaar goed voorstellen dat je eventjes aan het eind van je latijn bent.
Probeer even je rust te pakken zodra dat kan, en daarna gewoon weer lekker een nieuwe flow vinden :kiss:

Oef.. dat zijn weken.. know that been there.. :(
Hoop echt dat je nu een beetje bij kan komen en dat je pols een beetje bijtrekt.
Pas op met het trainen en je pols dat het niet erger wordt.
Succes met het oppakken.. beetje rust en rustig aan weer wat trainen kan goed doen. Dus niet meteen all-out gaan lijkt me.
Hang in there!

• #1.199
Man, man! Wat een hoeveelheid uren!:eek!:

Mag dat CAO-technisch wel?

Wordt pittig morgen denk ik, maar geniet ervan!

Tsja, de migratie moest hoe dan ook plaatsvinden, die extra overuren ben ik inmiddels wel gewend. Als IT'er moeten dit soort dingen nou eenmaal buiten kantoortijd plaats vinden. Afgelopen dinsdag had het EPD nog wat na-weeen dus moest ik dinsdag weer overwerken, maar achteraf was het niet zo heel erg dat ik die UB-training had gemist aangezien ik nog steeds last heb van mijn pols/hand. Maar ik heb ondertussen alles overleefd en nu lekker 4 daagjes vrij!

Wordt weer lekkere spierpijn:p
We gaan het zien morgen :cool:

Begin je al te missen, jij met je flinke uren werk.. Jezus, 65 uur na een week van 55 uur, zou dat zelf niet echt zien zitten.. Flink balen dat je ook nog eens een overbelaste hand hebt, kan me alles bij elkaar goed voorstellen dat je eventjes aan het eind van je latijn bent.
Probeer even je rust te pakken zodra dat kan, en daarna gewoon weer lekker een nieuwe flow vinden :kiss:
Ja, had niet eens tijd om ook een beetje op dit forum rond te neuzen. Hand/onderarm doet helaas nog steeds vervelend. Heb het ook direct aangekaart bij mijn baas en die heeft direct geregeld dat ik zoveel mogelijk verschillende soorten muizen heb kunnen testen op het werk. Er zijn inmiddels twee verticale muizen onderweg. Rust is voor nu het meest belangrijke.

Oef.. dat zijn weken.. know that been there.. :(
Hoop echt dat je nu een beetje bij kan komen en dat je pols een beetje bijtrekt.
Pas op met het trainen en je pols dat het niet erger wordt.
Succes met het oppakken.. beetje rust en rustig aan weer wat trainen kan goed doen. Dus niet meteen all-out gaan lijkt me.
Hang in there!

Ja, het was niet niks! Nu gelukkig 4 dagen vrij. Had me voorgenomen niet achter een PC te gaan zitten de komende dagen, maar loggen op DBB moet natuurlijk ook gebeuren. Al helemaal wanneer je bijna een maand niet meer gesport hebt :eek:

training 05-05-2016 (Hypertrophy Lower)

Stond vanmorgen om 6.30 naast mijn bed en stond om 7:25 in de sportschool. Ik zou en moest even die barrière doorbreken. Ik toonde gisteravond alweer uitstelgedrag, maar zelfs mijn vriendin schopte me vanmorgen uit bed en zei dat ik moest gaan.

warmup pre squat
2x12 machine back extension
2x12 leg extension
2x12 leg curl

squat
10x20kg

Moest helaas stoppen. Kreeg weer last van hand/onderarm. Het optillen van de barbell (moest hem bij de benchpress pakken) triggerde direct weer gezeur in mijn hand/onderarm. Toch maar verstandig geweest en gestopt, wil niets forceren. De fysio heeft me niet voor niets gezegd dat ik mijn rust moet pakken.

plate loaded leg press
15x80kg
15x100kg
15x100kg
15x120kg

single standing leg curl
15x17.5kg
15x17.5kg
15x17.5kg
15x17.5kg

seated leg extension
12x50kg
12x50kg
12x50kg
12x50kg

weighted hyperextension
10x
10x15kg
10x15kg
10x10kg

Onderrug mekkerde een beetje bij het 3de setje, maar heb natuurlijk een maand niet meer gesport. Laatste setje toch maar even tandje terug gedaan.

pure strength plate loaded calf raises
15x80kg
15x80kg
15x80kg
15x80kg

Langzame reps. Kuiten brandde lekker!

seated leg curl
15x40kg
15x40kg
15x40kg
15x40kg

ball crunches
15x
15x
15x

planks
60s
60s
60s

Wilde eigenlijk nog een paar setjes calf presses doen op de leg press, maar die was de hele tijd bezet :(

fitbit

5lbRf16.png

rating
Het was fijn om weer een lb-training te doen. Baal wel dat ik nog steeds last heb van mijn hand/onderarm. Hopelijk wordt het een en ander beter na een rustperiode. Voorlopig toch even geen ub-trainingen in ieder geval.
Qua voeding hanteer ik nog steeds IF. Ik heb de afgelopen weken wel aardig gecheat ivm het vele overwerken (3x pizza gegeten ofzo) maar mijn gewicht is ongeveer hetzelfde gebleven (77.2kg). Heel soms pas ik mijn windows ietwat aan (tijdens de migratie weekenden aten we gezamenlijk om 12.30 en dan kan ik moeilijk zeggen dat ik niet mee-eet, terwijl mijn baas van alles voor ons heeft gekocht). Ik eet eigenlijk op zijn vroegst pas om 12.30 en dan hanteer ik een windows van minimaal 8, max 9 uur.

Over 3 weken moeten we in ieder geval nog een stukje migreren van ons netwerk, maar de grootste klus zit er in ieder geval op!

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Lekker dat je nu even vrij bent om bij te komen. En toch even een lekkere training!
I wish dat bij ons de boel ook open was... maar helaas.
Ik hoop wel dat je pols snel wat beterder zal worden. Dit is niet fijn.. :(

Op zich wel goed dat je baas goed voor jullie zorgt. Hoor je ook niet vaak...
Maar je gewicht is er niet op achteruit gegaan in ieder geval!

Geniet van het vrij zijn en het mooie weer!

Terug
Naar boven