- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan weer een heeeel flauw opmerking maken, maar..

Kan weer een heeeel flauw opmerking maken, maar..
Laat maar![]()

Maar.. Maar.. Dan denkt iedereen weer dat ik seksistisch ben ofzoKom op nou! Ik kan wel wat hebben hoor! Helaas nog wel last van de pols. Gisteravond stond ook een lb-training op de planning maar toen was ik weer tot 22:00 bezig voor mijn werk![]()
.
Heb al 32 overuren staan deze maand en gok dat dat nog wel minimaal het dubbele gaat worden.Met deze opmerking roep je dat ook wel redelijk over jezelf af hoor!Maar.. Maar.. Dan denkt iedereen weer dat ik seksistisch ben ofzo.

Idd, viezerikMet deze opmerking roep je dat ook wel redelijk over jezelf af hoor!![]()

Ohhhh kak, dat is flink veel overwerk.. Je verdient er vast lekker mee though, maar leuk is anders.
Anders even tussendoor op je werk wat push-ups doen?![]()
Dit!Met deze opmerking roep je dat ook wel redelijk over jezelf af hoor!![]()

Poe, drukke tijden. Succes er mee. En beterschap met de pols.
Idd, viezerik![]()
Zie tekst hierboven. Nog niet best.. Donderdag gelukkig weer fysio. Deze week wordt weel veel uurtjes ben ik bang. Ik gok zo een 65 uur minimaal. Vorige week waren het er gelukkig "maar" rond de 55. Afgelopen donderdag & vrijdag van 8.30 tot 23.30 gewerkt en zaterdag van 9.00 tot 17.00. Gister heb ik echt geen reet uitgevoerd. Was van plan te gaan sporten, maar had helemaal nergens zin in.Drukte weer een beetje voorbij? of nog een drukke week tegemoet?
en hoe gaat het met je pols?
Gelukkig heb ik nog mijn linkerhand en vriendinnetje achter de hand

Man, man! Wat een hoeveelheid uren!Nieuwe kleine update:
Vorige week 55 uur gewerkt en afgelopen week 65 uur (met als bonus direct een storing in het epd, gister op zondag). Ik heb in 3 weken tijd ongeveer 70 overuren gemaakt. Inmiddels ook een nieuwe behandeling gehad bij de fysio en die heeft geconstateerd dat mijn hand zwaar overbelast is. Afgelopen 2 weken waren redelijk zwaar. Ben redelijk oververmoeid en de uren hebben er redelijk ingehakt. Het goede nieuws is dat de migratie wel goed verlopen is en dat we bij het live gaan van het nieuwe netwerk vandaag weinig grote klachten hebben. Ik wil morgen weer de boel oppakken en weer beginnen met trainen.

Man, man! Wat een hoeveelheid uren!
Mag dat CAO-technisch wel?
Wordt pittig morgen denk ik, maar geniet ervan!
We gaan het zien morgen

Ja, had niet eens tijd om ook een beetje op dit forum rond te neuzen. Hand/onderarm doet helaas nog steeds vervelend. Heb het ook direct aangekaart bij mijn baas en die heeft direct geregeld dat ik zoveel mogelijk verschillende soorten muizen heb kunnen testen op het werk. Er zijn inmiddels twee verticale muizen onderweg. Rust is voor nu het meest belangrijke.Begin je al te missen, jij met je flinke uren werk.. Jezus, 65 uur na een week van 55 uur, zou dat zelf niet echt zien zitten.. Flink balen dat je ook nog eens een overbelaste hand hebt, kan me alles bij elkaar goed voorstellen dat je eventjes aan het eind van je latijn bent.
Probeer even je rust te pakken zodra dat kan, en daarna gewoon weer lekker een nieuwe flow vinden![]()
Oef.. dat zijn weken.. know that been there..
Hoop echt dat je nu een beetje bij kan komen en dat je pols een beetje bijtrekt.
Pas op met het trainen en je pols dat het niet erger wordt.
Succes met het oppakken.. beetje rust en rustig aan weer wat trainen kan goed doen. Dus niet meteen all-out gaan lijkt me.
Hang in there!