- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das balen... ik herken wel veel dingen.. vooral krachtverlies enzo. Maar hier ook uitval en continue zenuwpijn.
Ik hoop dat het snel en goed hersteld met de nodige behandelingen/oefeningen.
Sterkte.
Ja, het is ontzettend vervelend! Word er nu ondertussen een beetje chagy van. Er zijn soms dagen dat ik toch een benentraining wil proberen, maar omdat ik dan weer last heb en slecht heb geslapen gooit dat weer roet in het eten. Ik sta op dit moment al 2 maanden stil heb ik het idee.Vervelend man. Ik hoop dat de vrije dagen en de fysio je goed doen. Sterkte!
Ik hoop het ook.. Morgen word ik hopelijk weer flink aangepakt door de manueel therapeut. Zenuwpijntjes zijn niet coolAaaii.. Dat klinkt niet fijn nee. Succes met het herstel! Hopen dat je snel weer de gym in kunt!

Ja, het heeft vrij veel impact op mijn mood. Nu maatje @flexx123 ook lekker traint vind ik het jammer dat ik er niet altijd bij kan zijn. Drukte op mijn werk is nu gelukkig minder, maar de pijntjes zijn nog steeds erg vervelend. Ik begin ook langzaam wat zwaarder te worden, dus stiekem moet ik ook gaan oppassen nu. Van de andere kant redelijk wat etentjes gehad de laatste tijd, dus hopelijk is het wat extra vocht. Vanmorgen was het 78 kilo in ieder geval. Al met al ben ik maar 4 a 5 kilo zwaarder dan voorheen, maar mijn buikomtrek is ook bijna 5 a 6cm meer geworden. Ik voel me een stuk fluffier in ieder geval.Damn, dat klinkt allemaal niet bepaald positief.. Flink balen man, hoop dat het herstel niet al te lang gaat zijn. Staat je hoofd er nu ook minder naar om naar de gym te gaan? Kan me voorstellen dat ze zin om te trainen hierdoor wat minder wordt..
Denk dat wanneer je de draad weer oppakt niet eens zo streng hoeft te cutten, verwacht eigenlijk dat je best snel terug in het gelid bent als je weer doorgaat waar je gebleven wasVan de andere kant redelijk wat etentjes gehad de laatste tijd, dus hopelijk is het wat extra vocht. Vanmorgen was het 78 kilo in ieder geval. Al met al ben ik maar 4 a 5 kilo zwaarder dan voorheen, maar mijn buikomtrek is ook bijna 5 a 6cm meer geworden. Ik voel me een stuk fluffier in ieder geval.
Ben in ieder geval van plan voor als ik de draad weer kan oppakken om weer eerst een kleine cut te doen. Er is gegarandeerd meer vetmassa dan spiermassa bijgekomen de laatste paar maanden.
.Hou je taai kerel! Dat laatste herken ik wel..de laatste tijd ook teveel (vr)etentjes gehad. Dat kan shape-wise niet goed voor je zijn!Ja, het heeft vrij veel impact op mijn mood. Nu maatje @flexx123 ook lekker traint vind ik het jammer dat ik er niet altijd bij kan zijn. Drukte op mijn werk is nu gelukkig minder, maar de pijntjes zijn nog steeds erg vervelend. Ik begin ook langzaam wat zwaarder te worden, dus stiekem moet ik ook gaan oppassen nu. Van de andere kant redelijk wat etentjes gehad de laatste tijd, dus hopelijk is het wat extra vocht. Vanmorgen was het 78 kilo in ieder geval. Al met al ben ik maar 4 a 5 kilo zwaarder dan voorheen, maar mijn buikomtrek is ook bijna 5 a 6cm meer geworden. Ik voel me een stuk fluffier in ieder geval.
Hou je taai kerel! Dat laatste herken ik wel..de laatste tijd ook teveel (vr)etentjes gehad. Dat kan shape-wise niet goed voor je zijn!

Precies dat! Zelfs doordeweeks op 2100-2000 zitten met rustdagen 1800 compenseerd niet 2 BBQ's in een weekend..Te veel vretentjes,dat het niet meer valt te compenseren met strafcardio?![]()

Ik moet wel.. als ik niet zou trainen zou de spiermassa gewoon uit mijn arm verdwijnen.. spieratrofie doordat de zenuw beschadigd is...Ga je ondanks deze klachten toch sporten? Ik heb nu bij de kleinste handelingen gewoon last en daarom vind ik het niet verantwoord om te sporten. Afgelopen weekend een paar trappen naar beneden gesjouwd met wat vuilniszakken en dan heb ik vervolgens een half uur last van mijn arm/pols. Volgens mijn vriendin strek/rek ik zelfs mijn handen in mijn slaap, blijkbaar heb ik er zelfs last van in mijn slaap..
Denk dat wanneer je de draad weer oppakt niet eens zo streng hoeft te cutten, verwacht eigenlijk dat je best snel terug in het gelid bent als je weer doorgaat waar je gebleven was.
Heb er ook nog een weekendje groningen aangeplakt afgelopen weekend, ik was weer bijna 80kg+, was wel even schrikken toen ik op de weegschaal stond toen er 79.7kg stond..Hou je taai kerel! Dat laatste herken ik wel..de laatste tijd ook teveel (vr)etentjes gehad. Dat kan shape-wise niet goed voor je zijn!
Thanks Rambo!
Dat is het ook helaas

Misschien een strengere vorm van strafcardio?Te veel vretentjes,dat het niet meer valt te compenseren met strafcardio?![]()

Dat wordt nog wat in de zomer dan, als er nog meer BBQ's aankomen!Precies dat! Zelfs doordeweeks op 2100-2000 zitten met rustdagen 1800 compenseerd niet 2 BBQ's in een weekend..![]()
Ik moet wel.. als ik niet zou trainen zou de spiermassa gewoon uit mijn arm verdwijnen.. spieratrofie doordat de zenuw beschadigd is...
Ik heb dus gewoon altijd zenuwpijn.. je went eraan. Ik train dus ook wat ik kan. Lukt het niet met mijn arm dan pak ik een ander spiergroep of een keer straps of doe ik lichter gewicht. Roeien met de riemen die je hebt...
Lastig dat het zoveel pijn oplevert. Ik hoop voor je dat het wegtrekt... mijn eigen ervaring is dat je je pijngrens verlegt als het blijvend is. Maar dat hoop ik niet voor je.
sterkte in ieder geval
Thanks bro!

.
Damn, wat een gedoe op het werkvlak, kan me goed voorstellen dat je jezelf niet altijd even fijn voelt op de werkvloer. Lekker dat je een weekendje weg hebt kunnen gaan, even er tussenuit en helemaal niet met werk bezig zijn. Hoop echter wel dat je op het werk het 'ergste' gehad hebt en het nu allemaal weer wat vlotter en fijner gaat verlopen, het is toch iets waar je iedere dag mee bezig bent..
Balen dat je klachten er ook nog zijn, stress op het werk zal ook niet bepaald een positieve uitwerking op je lijf hebben, lijkt me. Begrijp ook dat de motivatie om te gaan sporten is geslonken, logisch: je hoofd staat er gewoon even niet naar. Denk dat je vanzelf weer zin krijgt wanneer je letterlijk en figuurlijk meer ademruimte hebt, wanneer je tijd over hebt om met andere dingen bezig te zijn komt die zin om te gaan sporten wellicht weer terug.
Gelukkig ook nog leuk nieuws om te lezen, supertof dat jullie gaan samenwonen, congrats!![]()
Ja, op dat moment had ik ook echt geen boodschap aan die man, maar ik reageerde wel bot/kortaf. Gelukkig schoot ik niet uit mijn slof ofzo. Voor nu even kijken wat ik ga doen qua voeding/schema. Ik woog vanmorgen weer 78kg, dus de ~2kg van Groningen is er al weer af! Ik hanteer nog steeds IF en dat bevalt ook prima. Even mijn doel opnieuw bepalen in ieder geval, heb namelijk aardig stil gezeten de afgelopen 2 maandenAls je op het werk een kort lontje hebt is er wel iets aan de hand ja. Dat is niet goed.
Helemaal begrijpelijk dat het in je log een beetje stil is. Hou vol!
Wel leuk van de samenwoon plannen. Mooie stap!

Collega vraagt iets....Ja, op dat moment had ik ook echt geen boodschap aan die man, maar ik reageerde wel bot/kortaf.

Vooral zithouding doet veel inderdaad, Kin naar achteren trekken kan je ook als oefeningen doen. Om het uur een paar keer. Om te wennen.
Dan gaat het met de tijd steeds meer vanzelf is mijn ervaring.
Ik hoor dat het lukt met het samenwonen allemaal. Is een leuk vooruitzicht!![]()
Collega vraagt iets....
Freak: NU!! EVEN!! NIET!! JA!!
![]()