- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff ik ook nietZou daar als ware autist echt niet mee om kunnen gaan, training moeten skippen omdat ik tot 's avonds laat overwerk
.. Mijn overwerkuurtjes maak ik daarom het liefst zo vroeg mogelijk in de ochtend, maar ja, gelukkig leent mijn functie zich daar ook goed voor.
Zo'n bloedhekel aan 

Soms heb je het gewoon even zo druk dat er ook wat rust nodig is... zowel in je hoofd als lijf. Dus misschien is het gewoon even nodig en goed zo.
Met zo een zware week voor de boeg is het helemaal niet gek om in de tijd die je over hebt gewoon even niets te moeten.... Probeer die tijd wat te ontspannen. Dan heb je daarna weer de energie om het weer op te pakken en te knallen!
Hou je taai!
Hopelijk ook geen zwaar werk-weekend voor de boeg, de baas gelukkig weten te overtuigen dat een big-bang migratie in één weekend niet zo heel erg slim is.
Ja, ik was redelijk geïrriteerd op een gegeven moment. Mijn baas bleef maar pushen richting deadline, maar gelukkig nu in fases. Moet inderdaad weer inkomen, maar ben bang dat ik voorlopig weer geen UB kan doen.Klinkt veel slimmer om de migratie in fasen te doen (en relaxter!).
Is altijd weer inkomen zo'n training na een pauze.... maar goed herpakt!
Lekker zo een hypertrofie training!
En weer begonnen he! Mooi!
Ik hoop dat het mee zal vallen en dat de migratie goed zal gaan. Als ik zie wat een ellende ze er hier mee uit hebben gehaald...niet normaal wat een problemen.
Thanks Kevvo!
Thanks!