MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Helaas weer geen training vandaag. Gewerkt van 8.30 tot 21.30 en kom net thuis. Allerlei voorbereidingen voor onze grote netwerkmigratie over 1,5 week. Hopelijk morgen wel tijd voor een lb-training.

Tsk! Basic fit tempel is ook snachts open.

dat zijn lange dagen... herkenbaar.. hoop dat het vandaag wat korter is en dat je kan trainen.

Die lange dagen zijn zo kut, maar je doet er niet veel aan helaas ;(

Lekkere dagen...vind 8 uur al lang zat... :o

• #1.169
En dan te bedenken dat ik gisteravond thuis nog 2 uur remote verder heb gewerkt. Al met al een werkdag van 15 uur dus en dat is nog maar het begin :eek:

Zou daar als ware autist echt niet mee om kunnen gaan, training moeten skippen omdat ik tot 's avonds laat overwerk :o
.. Mijn overwerkuurtjes maak ik daarom het liefst zo vroeg mogelijk in de ochtend, maar ja, gelukkig leent mijn functie zich daar ook goed voor ;).

Zou daar als ware autist echt niet mee om kunnen gaan, training moeten skippen omdat ik tot 's avonds laat overwerk :o
.. Mijn overwerkuurtjes maak ik daarom het liefst zo vroeg mogelijk in de ochtend, maar ja, gelukkig leent mijn functie zich daar ook goed voor ;).
Pff ik ook niet :P Zo'n bloedhekel aan :P

• #1.172
Kleine motivatiedip te pakken hier zo. Afgelopen donderdagavond, vrijdagavond en zaterdagochtend weer moeten overwerken en vanmorgen was ik dusdanig lui dat ik niet eens zin had om uit mijn bed te komen om te sporten. (sorry @flexx123). Sinds mijn kleine blessure van een paar weken terug en de mega-drukte op mijn werk is de lol er ook een beetje af en ben ik juist blij dat ik dan even op de bank mag ploffen. Deze week waarschijnlijk nog een erg zware week (ik gok dat ik zo een 70 uur moet gaan werken) en dan moet de discipline weer terug naar hoe het was, want op deze manier maak ik natuurlijk geen gains :)

Voeding trouwens nog wel in orde. Ik doe al 2 weken zonder problemen IF (eet-window van 14.30 tot 22.30) en dit bevalt uitstekend. Ik heb twee keer mijn eet-window ietwat aangepast (vorige week zaterdag toen ik moest overwerken had ik een eet-window van 12.30 tot 20.30 en gisteravond heb ik een uurtje langer aangehouden omdat ik ergens op visite was).

Soms heb je het gewoon even zo druk dat er ook wat rust nodig is... zowel in je hoofd als lijf. Dus misschien is het gewoon even nodig en goed zo.
Met zo een zware week voor de boeg is het helemaal niet gek om in de tijd die je over hebt gewoon even niets te moeten.... Probeer die tijd wat te ontspannen. Dan heb je daarna weer de energie om het weer op te pakken en te knallen!
Hou je taai!

• #1.174
Soms heb je het gewoon even zo druk dat er ook wat rust nodig is... zowel in je hoofd als lijf. Dus misschien is het gewoon even nodig en goed zo.
Met zo een zware week voor de boeg is het helemaal niet gek om in de tijd die je over hebt gewoon even niets te moeten.... Probeer die tijd wat te ontspannen. Dan heb je daarna weer de energie om het weer op te pakken en te knallen!
Hou je taai!

We zijn er weer! :D Hopelijk ook geen zwaar werk-weekend voor de boeg, de baas gelukkig weten te overtuigen dat een big-bang migratie in één weekend niet zo heel erg slim is.

dinsdag 19-04-2016 (Hypertrophy Upperbody)

voeding

Totaal 3.316
KVE 393/83/226

crosstrainer (warming up)

5 minuten

military press
5x20kg (warmup)
10x25kg
10x25kg
10x25kg

dumbbell row
12x20kg
12x20kg
12x20kg
12x20kg

benchpress
10x20kg
10x30kg
12x40kg
12x40kg
10x40kg
9x40kg

Aantal weken amper getraind natuurlijk, maar veel reps op zelfs maar 40kg valt toch even tegen. Voelde het wel goed in de borst.

machine lat pulldown
12x55kg
12x55kg
12x55kg
12x55kg

dips
8x +bw
8x +bw
6x +bw

Kan beter.

incline dumbbell fly ss incline bent-over lateral raise
12x6kg 12x6kg
12x6kg 12x6kg
12x6kg 12x6kg

plate loaded biceps
12x15kg
12x17.5kg
10x17.5kg

fitbit
YtqMmHN.png

rating

Hypertrophy bevalt me nog steeds goed. Vorige week had ik 3 dagen spierpijn bij mijn borst, biceps & triceps, dus ben benieuwd wat nu de schade is :)
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Klinkt veel slimmer om de migratie in fasen te doen (en relaxter!).
Is altijd weer inkomen zo'n training na een pauze.... maar goed herpakt!

Lekker zo een hypertrofie training!
En weer begonnen he! Mooi!

Ik hoop dat het mee zal vallen en dat de migratie goed zal gaan. Als ik zie wat een ellende ze er hier mee uit hebben gehaald... :o niet normaal wat een problemen.

Mooi volume, good tren

• #1.179
Klinkt veel slimmer om de migratie in fasen te doen (en relaxter!).
Is altijd weer inkomen zo'n training na een pauze.... maar goed herpakt!
Ja, ik was redelijk geïrriteerd op een gegeven moment. Mijn baas bleef maar pushen richting deadline, maar gelukkig nu in fases. Moet inderdaad weer inkomen, maar ben bang dat ik voorlopig weer geen UB kan doen.

Bij de benchpress gister heb ik wellicht mijn pols geblesseerd. Toen ik de laatste rep niet haalde heb ik een vloeiende beweging de barbell weer rustig laten zakken (niet laten rusten op mijn borst) en ben toen gaan staan en heb de stang weer teruggelegd. Gisteravond na de training (en nu nog steeds) heb ik best veel pijn in mijn pols. Een roterende beweging van de pols zorgt voor aardig wat pijn en simpele handelingen als in een portemonnee uit mijn spijkerbroek pakken of tikken op een toetsenbord is best pijnlijk. Vreemde is dat ik de hele training geen last heb gehad (zeker nog een uur getraind), dus weet niet zeker of het daardoor komt. Bij het terugleggen van de stang merkte ik ook helemaal niets. Mijn training was in de middag en ik kreeg zeker 5 uur later pas last. Misschien heeft iets totaal anders het veroorzaakt, aangezien ik de hele training geen last heb gehad. Het is wel dezelfde arm /hand als waar ik al een blessure had, maar toch wel weer een andere regio waar ik nu pijn heb. Even afwachten hoeveel pijn ik morgen heb. Meest vervelende is dat ik eigenlijk niet weet waardoor het gekomen is!

Lekker zo een hypertrofie training!
En weer begonnen he! Mooi!

Ik hoop dat het mee zal vallen en dat de migratie goed zal gaan. Als ik zie wat een ellende ze er hier mee uit hebben gehaald... :o niet normaal wat een problemen.

Ja, begin is weer gemaakt. Ik hoop ook dat de migratie goed gaat, we beginnen gelukkig eerst met een testgroep van rond de 60 man. Uiteindelijk moeten we 800 mensen migreren.

Thanks Kevvo!

Thanks!

Laatst bewerkt:
Hmmm, balen dat je nu loopt te tobben met je pols.. Weet niet of het bro-science is of niet, maar heb zelf vaker ervaren tijdens het trainen niets te voelen, maar dat achteraf het er op lijkt dat er toch een blessure is ontstaan. Weet wel dat je tijdens het trainen adrenaline aanmaakt wat pijnstillend is.. Dus in dat opzicht zou het toch best door het trainen kunnen komen lijkt me.. :/

Terug
Naar boven