AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Das balen ....misschien denken er meevzo over als jij nu en zijn ze met een paar weken weg!
Dat hoop ik tenminste voor je!

Dat is balen zeg. Een beetje rust en ruimte heb je wel nodig. Straks vallen er nog doden als er allerlei halfapen staan te zwaaien met gewichten zo vlak op elkaar :p
Bij een dure sportschool heb je ws. wel meer ruimte (hoop ik dan...)

Iedereen keek He-Man vroeger :D

Prrrft, ugh, op zijn zachtst gezegd niet bepaald een optimale omgeving om te trainen.. Heb je al een nieuwe gym op het oog?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.266
Training opzicht was nog wel redelijk, MP en dips gingen best okay, maar daar was dan ook alles mee gezegd.

Blij dat ik daar doordeweeks niet meer train:)
Ja, die drukte is echt niet meer normaal!

Das balen ....misschien denken er meevzo over als jij nu en zijn ze met een paar weken weg!
Dat hoop ik tenminste voor je!
Ik hoop het ook. Van de andere kant, mijn abo loopt 21 juni af en dan ben ik vrij om te staan waar ik wil. Ik kan dan in ieder geval per maand opzeggen.

Dat is balen zeg. Een beetje rust en ruimte heb je wel nodig. Straks vallen er nog doden als er allerlei halfapen staan te zwaaien met gewichten zo vlak op elkaar :p
Bij een dure sportschool heb je ws. wel meer ruimte (hoop ik dan...)
Ja, dat is in principe wel het nadeel van het sporten bij de meest commerciële sportschool van Nederland. Ben in ieder geval al om me heen aan het kijken naar andere sportscholen.

Iedereen keek He-Man vroeger :D
Yeah, ben ik toch niet de enige!

Prrrft, ugh, op zijn zachtst gezegd niet bepaald een optimale omgeving om te trainen.. Heb je al een nieuwe gym op het oog?
Ben al om me heen aan het kijken, maar nog geen keuze kunnen maken. Over een kleine maand opent er een nieuwe sportschool bijna letterlijk om de hoek. 24/7 open en wereldwijd concept en zijn bezig meer sportscholen in Nederland te openen. Zitten nu vooral in Australië (250 vestigingen) en Nieuw-Zeeland (50 vestigingen) en proberen nu Nederland en de UK te veroveren. Maar goed, van de andere kant is het ook weer een concept ala Basic Fit :) Kantoorruimte waar ze in gaan huisvesten is volgens mij ook "maar" 400 vierkante meter groot. Even kijken hoe en wat.

By the power of Greyskull... I have the power! :D

(fasted) training 11-06-2016 (F1)

voeding (high carb/low fat)

-

Het was eigenlijk de bedoeling om gister te gaan trainen. In het PSV stadion was sowieso geen optie omdat Guus Meeuwis een optreden had, dus daar zou het sowieso ontzettend druk zijn. Direct vanuit mijn werk naar een vestiging gegaan daar in de buurt. Stond ik daar omgekleed en wel, was ik mijn sportschoenen vergeten. Had op mijn werk nette schoenen aan, dus daar kon ik niet echt mee sporten. Vervolgens maar gekozen om deze ochtend te trainen. Had gister nog flink spierpijn bij de biceps en was ook aardig moe omdat ik slecht had geslapen en donderdag 3 uurtjes had overgewerkt.

crosstrainer (warmup)
5 minuten

benchpress
10x20kg
8x35kg
5x42.5kg
5x42.5kg
12x42.5kg (AMRAP)

Eigenlijk te zwaar verhoogd (40 -> 42.5), Greyskull hanteert dat je per workout met 1kg verhoogt. Moet eigenlijk nog fractional plates halen, maar die krengen zijn best duur.

t-bar row (gewicht exclusief stang)
10x20kg
5x30kg
5x30kg
17x30kg (AMRAP)

Ging veel beter dan afgelopen maandag. Best lekker laatste setje ook :D

squat
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x40kg
11x40kg (AMRAP)

Elke keer als ik de squat doe zoek ik toch weer naar de juiste stance en houding. Misschien toch eens overstappen naar de smith-machine hack squat.

planks
65s
65s

+5sec. Prima!

plate loaded calf raise
20x90kg

Langzame reps. Ebook schrijft voor om maar 1 setje te doen. (tussen de 12 en 20 reps). Had tussen de set door kramp in beide kuiten, dat was best wel annoying haha :D

barbell curl
12x20kg
12x20kg

fitbit

cLkgETF.png

rating
Lekkere vlotte training. Vind een training van een uurtje eigenlijk best prima! Maandag weer overheadpresses en dips.

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Prima training. Ben 'blij' om te lezen niet de enige te zijn die dingen voor elkaar krijgt zoals het vergeten van sportschoenen :roflol:
Wat nieuwe gym betreft: neem aan dat je her en der gewoon één of meerdere meer proef kunt draaien toch? Kan je allicht eens het één en ander proberen..
Enne.. Niet opgeven met squatten, blijf een lange adem houden en blijf oefenen en films kijken/tips lezen etc. De aanhouder wint :).

Uurtje is prima, als het langer dan 1.5 gaat duren gaat het mij tegenstaan.

Ja, wat Sanne zegt: niet opgeven. Op den duur heb je meer aan een goede squat dan zo'n Smith ding.

Ja, wat Sanne zegt: niet opgeven. Op den duur heb je meer aan een goede squat dan zo'n Smith ding.
Helemaal mee eens. Bij mij helpt het om regelmatig gewoon flink terug te gaan in gewicht en bijvoorbeeld op flink volume te draaien. Of de ene week met een net iets andere stance dan de andere week. Op een gegeven moment vind je je weg daar wel in.

Laatst bewerkt:
Hahahah... gaat lekker hier!
Ik ben zelf ook echt van een training kort en intensief. uurtje is net lekker. Maar het is denk ik ook wat je gewend bent.

Waarom train je fasted?

• #1.278
Prima training. Ben 'blij' om te lezen niet de enige te zijn die dingen voor elkaar krijgt zoals het vergeten van sportschoenen :roflol:
Wat nieuwe gym betreft: neem aan dat je her en der gewoon één of meerdere meer proef kunt draaien toch? Kan je allicht eens het één en ander proberen..
Enne.. Niet opgeven met squatten, blijf een lange adem houden en blijf oefenen en films kijken/tips lezen etc. De aanhouder wint :).

Over vergeten gesproken. Wilde vandaag vanuit mijn werk weer direct naar die sportschool gaan. Nu heb ik mijn schoenen wel bij, maar ben ik mijn sportbroek vergeten. Ik heb vorige week al bij een kleine gym om de hoek een proefles gehad, kleine rustige gym. Helaas hebben ze heel weinig attributen (niet eens kleine barbell curls etc) dus dat gaat hem niet worden. Mja, ik ga nog even doorzetten met de squat. Ben er natuurlijk ook 3 maanden uit geweest.

Uurtje is prima, als het langer dan 1.5 gaat duren gaat het mij tegenstaan.
Vind ik ook. Daarnaast zijn de AMRAP setjes best zwaar, dus achteraf heb ik echt wel het idee dat ik flink heb gesport!

True. Maar wellicht handig om ook tussentijds mijn mobiliteit te verbeteren in der smith variant. Weet vrijwel zeker dat het in ieder geval aan mijn houding ligt, naar mijn idee heb ik vrij goeie hams/quads etc.

Nou, als ik zo fit als Neet eruit zie op die leeftijd, dan teken ik daar voor!

Nee hoor:roflol:

Goede training Freak! Ziet er best leuk uit dit schema met al die AMRAP's!:D:D
En best pittig! Ben net pas onderweg, dus zal alleen maar zwaarder worden.

He he :P
Misschien moet jij wat minder lummelen tussen 2 oefeningen in :D
Wat een zeverzak ook he ;-)

Huh? We zijn het dan toch eens?
Toch wel eens dus ja? :D

Blijkbaar een typo? :D

Hahahah... gaat lekker hier!
Ik ben zelf ook echt van een training kort en intensief. uurtje is net lekker. Maar het is denk ik ook wat je gewend bent.
Ja, ik vind het best prima zo! Twee uur training is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar ik vind dit ook wel best! Als je er maar voldoening uit haalt toch?

Ik hanteer IF. Normaal train ik in de avonden, dus komt er geen fasted training aan de pas, maar nu kwam het zo uit dat ik die avond voor deze training niet ben gegaan en ik wilde mijn fast niet verbreken. Had vrij laat op de avond ervoor (23.00) nog een flinke maaltijd op, dus ging prima.

• #1.279
(fasted) training 14-06-2016 (M2)

crosstrainer (warmup)

5 minuten

overheadpress
10x20kg
5x25kg
5x25kg
13x25kg (AMRAP)

Niet verhoogd omdat ik 2.5kg verhogen te hoog vond (en het programma schrijft ook voor om met +1kg te verhogen telkens). Ik heb een aantal 0.5kg schijfjes besteld die hopelijk snel binnen zijn. Vrijdag dus 26kg :) Wel 2 repjes meer trouwens

dips
5x +bw
5x +bw
5x +bw

Matige dips, gingen niet heel erg soepel. Hopelijk snel weer beter.

squat
10x20kg
8x30kg
5x42.5kg
5x42.5kg
11x42.5kg (AMRAP)

Wat wijdere stance geprobeerd. Tot 40kg gaat eigenlijk prima, daarna weer meh. Lekker door experimenteren dus.

landmines 180
15x
15x

Nieuwe oefening, gedaan met barbell van 20kg. Dacht eerst met +10kg te beginnen, maar toen ik merkte dat het met een lege stang al best pittig was, heb ik het 2de setje ook maar even zonder extra gewicht gedaan.

plate loaded calf raise
15x95kg

Langzame reps. Ebook schrijft voor om maar 1 setje te doen. (tussen de 12 en 20 reps).

alternating dumbbell hammer curls
12x12kg
12x12kg

treadmill (helling 15%)
15 minuten, ~5.5km/uur 175kcal

fitbit

0rOk3Rd.png

rating

Lekkere vlotte training weer. Kon de eerste 3 oefeningen in hetzelfde powerrack doen, dus er zat aardig tempo in. (zelfs met 1,5 minuut rest tussen de setjes door). De landmines bevallen me wel, die houd ik erin!

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Lekkere training! en 4 samba dames!! nou dat ziet er goed uit!

Terug
Naar boven