Training opzicht was nog wel redelijk, MP en dips gingen best okay, maar daar was dan ook alles mee gezegd.
Blij dat ik daar doordeweeks niet meer train
Ja, die drukte is echt niet meer normaal!
Das balen ....misschien denken er meevzo over als jij nu en zijn ze met een paar weken weg!
Dat hoop ik tenminste voor je!
Ik hoop het ook. Van de andere kant, mijn abo loopt 21 juni af en dan ben ik vrij om te staan waar ik wil. Ik kan dan in ieder geval per maand opzeggen.
Dat is balen zeg. Een beetje rust en ruimte heb je wel nodig. Straks vallen er nog doden als er allerlei halfapen staan te zwaaien met gewichten zo vlak op elkaar

Bij een dure sportschool heb je ws. wel meer ruimte (hoop ik dan...)
Ja, dat is in principe wel het nadeel van het sporten bij de meest commerciële sportschool van Nederland. Ben in ieder geval al om me heen aan het kijken naar andere sportscholen.
Iedereen keek He-Man vroeger
Yeah, ben ik toch niet de enige!
Prrrft, ugh, op zijn zachtst gezegd niet bepaald een optimale omgeving om te trainen.. Heb je al een nieuwe gym op het oog?
Ben al om me heen aan het kijken, maar nog geen keuze kunnen maken. Over een kleine maand opent er een
nieuwe sportschool bijna letterlijk om de hoek. 24/7 open en wereldwijd concept en zijn bezig meer sportscholen in Nederland te openen. Zitten nu vooral in Australië (250 vestigingen) en Nieuw-Zeeland (50 vestigingen) en proberen nu Nederland en de UK te veroveren. Maar goed, van de andere kant is het ook weer een concept ala Basic Fit

Kantoorruimte waar ze in gaan huisvesten is volgens mij ook "maar" 400 vierkante meter groot. Even kijken hoe en wat.
Dit idd
By the power of Greyskull... I have the power!
(fasted) training 11-06-2016 (F1)
voeding (high carb/low fat)
-
Het was eigenlijk de bedoeling om gister te gaan trainen. In het PSV stadion was sowieso geen optie omdat Guus Meeuwis een optreden had, dus daar zou het sowieso ontzettend druk zijn. Direct vanuit mijn werk naar een vestiging gegaan daar in de buurt. Stond ik daar omgekleed en wel, was ik mijn sportschoenen vergeten. Had op mijn werk nette schoenen aan, dus daar kon ik niet echt mee sporten. Vervolgens maar gekozen om deze ochtend te trainen. Had gister nog flink spierpijn bij de biceps en was ook aardig moe omdat ik slecht had geslapen en donderdag 3 uurtjes had overgewerkt.
crosstrainer (warmup)
5 minuten
benchpress
10x20kg
8x35kg
5x42.5kg
5x42.5kg
12x42.5kg (AMRAP)
Eigenlijk te zwaar verhoogd (40 -> 42.5), Greyskull hanteert dat je per workout met 1kg verhoogt. Moet eigenlijk nog fractional plates halen, maar die krengen zijn best duur.
t-bar row (gewicht exclusief stang)
10x20kg
5x30kg
5x30kg
17x30kg (AMRAP)
Ging veel beter dan afgelopen maandag. Best lekker laatste setje ook
squat
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x40kg
11x40kg (AMRAP)
Elke keer als ik de squat doe zoek ik toch weer naar de juiste stance en houding. Misschien toch eens overstappen naar de smith-machine hack squat.
planks
65s
65s
+5sec. Prima!
plate loaded calf raise
20x90kg
Langzame reps. Ebook schrijft voor om maar 1 setje te doen. (tussen de 12 en 20 reps). Had tussen de set door kramp in beide kuiten, dat was best wel annoying haha
barbell curl
12x20kg
12x20kg
fitbit
rating
Lekkere vlotte training. Vind een training van een uurtje eigenlijk best prima! Maandag weer overheadpresses en dips.