Je bent doorgegaan met het doen van squats, blijf erbij dat het de enige manier is om uiteindelijk met een goede vorm te kunnen squatten. Snap als geen ander hoe frustrerend het is om voor je gevoel ellendig lang stil te staan, maar ik blijf ervan overtuigd dat door veelvuldig oefenen vanzelf een dag komt dat je tevreden begint te raken. Al is het maar simpelweg door het aanpassingsvermogen van je lichaam die de beweging van de squat an sich op zijn duimpje leert kennen. Gewicht even volledig loslaten, gewoon op vorm gaan oefenen. Eventueel combineren met bijvoorbeeld FSQ of goblet SQ? Lekker variëren met stances.
Oeeeh, die landmines, wil ik ook eens proberen.. Denk het elke keer als ik hem ergens voorbij zie komen, maar vergeet het gewoon serieus steeds weer

. Heb je de 'squat-variant' gedaan? Hij lijkt me erg fijn!
Ben overigens ook benieuwd wat je nu echt van de Fitbit vindt. Ik twijfel nog enorm om de Charge-versie aan te schaffen, ben bang dat hij uiteindelijk ergens in de kast verdwijnt en ik hem niet meer gebruik.. Heeft het ding voor jou echt meerwaarde?
Omdat het gewoon lekker is om stuk te gaan!