AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Goeie training weer. Ik zou bij de DL pronto het gewicht omhoog doen, en wat minder reps (Greyskull variant).
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Volgens mij mag je ook een dubbele sprong maken als je boven de 10 reps komt bij je AMRAP set.

Ik zou sowieso eerst je dl eens een keer filmen en hier posten voordat je uberhaubt high rep gaat,maar dat had ik al gezegd:P

Ja, laat iemand je DL en squat eens filmen. Gewoon om uit te sluiten dat je geen schadelijke techniek hanteert. Er zijn altijd wel mensen met enig verstand van zaken die dat willen bekijken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.324
Goeie training weer. Ik zou bij de DL pronto het gewicht omhoog doen, en wat minder reps (Greyskull variant).
Ja, vind ik achteraf ook wel. Ook al zit ik nog onder de 50kg, meer dan 10 reps op de DL is best wel heavy :D

Ja, daar ben ik het wel mee eens. Volgens mij mag je ook een dubbele sprong maken als je boven de 10 reps komt bij je AMRAP set.
Ja klopt, als je meer dan 10 reps doet mag je dubbel verhogen!

Ik zou sowieso eerst je dl eens een keer filmen en hier posten voordat je uberhaubt high rep gaat,maar dat had ik al gezegd:P
Yes, next time! :D

Ja, laat iemand je DL en squat eens filmen. Gewoon om uit te sluiten dat je geen schadelijke techniek hanteert. Er zijn altijd wel mensen met enig verstand van zaken die dat willen bekijken.
Komt goed :)

(fasted) training 26-06-2016 (S1)

crosstrainer (warmup)

5 minuten

benchpress
10x20kg
8x35kg
5x47kg
5x47kg
12x47kg (AMRAP)

Laatste rep in laatste set kwam van ver, maar ik zou en moest die 12de rep halen. Scheelt ook wel als er een spotter bij staat. (thanks flexx!)

t-bar row
10x10kg
10x20kg
5x33kg
5x33kg
16x33kg (AMRAP)

squat

10x20kg
10x30kg
5x47.5kg
5x47.5kg
10x47.5kg
(AMRAP)

Laatste setje was goed zwaar. Probeer nu in een wat vloeiendere beweging te squaten, heb er namelijk een handje van om eerst die kont naar achter te steken en dan te squaten.

hanging knee raises
20x
20x

smith machine calf raises
15x40kg (warmup)
15x80kg
15x80kg

machine lateral raise
10x20kg
10x25kg
10x25kg

Oefening erbij voor schouders op aanraden van @flexx123 , die ontbrak nog in mijn schema.

plate loaded leg press
10x80kg
12x140kg
12x140kg

barbell curl
12x20kg
12x20kg

Doe nu al een tijdje 20kg, volgende week verhogen denk ik.

treadmill (15% helling)
20 minuten, ~1.5km, ~200kcal

fitbit

EBo3yAF.png

rating

Prima training! Microplates zijn zeker van toegevoegde waarde, slow maar steady gewicht verhogen op deze manier :)

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Gaat lekker hier He Man :)

Damn! Ziet er uit als pittige trainingen dit!

Goede spotters zijn zeldzaam en dus zeer waardevol!

Lekker getraind gisteren!

• #1.328
Ik mag niet klagen! Stiekem bevalt full body 3x per week me wel! :D

Damn! Ziet er uit als pittige trainingen dit!

Goede spotters zijn zeldzaam en dus zeer waardevol!
Ja, lekkere cardio sessie nu steeds er achteraan! Ja, en juist door een goede spotter durf je stiekem ook meer heb ik het idee. Kan toch weer een repje schelen.

Thanks Marina!

Ik heb mijn schema weer ietwat aangepast. Ik wisselde bij de 2de oefening nu telkens tussen t-bar row/dips, maar volgens het schema moet dit eigenlijk chin-ups/barbell row variant zijn.
Verder hier en daar nog wat extra oefeningen toegevoegd, die ik ook per training zal gaan rouleren.

chest/triceps: dips/rope pushdown
biceps: bb curls/hammer curl
shoulders: face pulls/delts machine
calfs: plate loaded calfs/smith machine calfs
legs: leg curl/leg extensions
abs: planks/landmine 180s + crunches/knee raises

(fasted) training 28-06-2016 (T2)

Ontdekte zojuist dat mijn app op mijn telefoon een export/copy functie heeft. Scheelt toch weer een hoop met loggen.

Military Press
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 28 kg x 5 Reps
Set3. 28 kg x 5 Reps
Set4. 28 kg x 9 Reps (AMRAP)

2kg erbij vergeleken met vorige week, toen haalde ik 26kg x 13 reps.

Chinup
Set1. 5 Reps
Set2. 3 Reps
Set3. 3 Reps

Eerste keer chin ups. Had meer verwacht! Werk aan de winkel :)

Barbell Squat
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 30 kg x 5 Reps
Set3. 40 kg x 5 Reps
Set4. 50 kg x 5 Reps
Set5. 50 kg x 5 Reps
Set6. 50 kg x 10 Reps (AMRAP)

Alternating Dumbbell Hammer Curl
Set1. 12 kg x 12 Reps
Set2. 12 kg x 12 Reps

Cable Pushdown (with Rope Handle)
Set1. 20 kg x 12 Reps
Set2. 20 kg x 12 Reps

Bij het eerste setje viel na 4 reps de dop van de rope handle, de schroef viel er namelijk bijna uit. Schroef teruggedraaid en toen de reps afgemaakt.

Machine Lateral Raise
Set1. 25 kg x 12 Reps
Set2. 25 kg x 12 Reps

Machine Calf Raise
Set1. 90 kg x 15 Reps
Set2. 90 kg x 15 Reps

Machine Leg Curl
Set1. 50 kg x 12 Reps
Set2. 50 kg x 12 Reps

Landmines 180
Set1. 22.5 kg x 15 Reps
Set2. 22.5 kg x 15 Reps

2.5kg verhoogd. Best wel pittig!

Knee Raises
Set1. 15 Reps
Set2. 15 Reps

Walking on Treadmill (15% helling)
20 min
1.84 km
~5.50 km/h
~240 Calories

Ging 1km/uur harder dan vorige week, maar dan is mijn hartslag toch misschien weer wat te hoog (tussen 140-150). Volgende keer eens kijken hoe mijn hartslag is als ik 5km/uur wandel.

fitbit

rtj6QJS.png

rating

Prima!

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Laatst bewerkt:
Haha je ziet goed wat dat helling lopen met je hartslag doet..:rolleyes:

Wat verklaard die piek op ~40minuten? Een AMRAP?

Ziet er goed uit man. Lang mee bezig geweest? Cardio exclusief.

• #1.331
Haha je ziet goed wat dat helling lopen met je hartslag doet..:rolleyes:

Wat verklaard die piek op ~40minuten? Een AMRAP?

Ik had op een website (gepost in een ander logje door @Basma) gelezen dat bijv helling lopen op een hartslag van ~ 120/130 goed voor je is, dus vandaar het streven :D
Ik gok dat die piek mijn laatste setje squats was inderdaad, heb dat eigenlijk altijd wel gehad, zeker als ik meer reps doe!

Ziet er goed uit man. Lang mee bezig geweest? Cardio exclusief.
Dit is inclusief 20 minuten cardio, dus viel eigenlijk nog reuze mee! Telkens 1,5 minuut pauze tussen de setjes door. Ben benieuwd waar ik ik in geval ga vastlopen de komende weken. Ik heb een aardige stop gehad (3 maanden niet getraind wegens zenuwpijntjes en dergelijke). MP stond in februari op 3x5x35, BP stond op 5x3x60kg. De microplates zijn in ieder geval zeker van toegevoegde waarde.

Good busy

Wanneer komen die filmpjes?! :)

Top. Squats ook? :)

Flinke AMRAP's nog steeds, voorlopig kan je ongestoord progressie blijven maken.

Hellinglopen heb ik heeeeel veel gedaan toen ik van obi naar normaal wilde, ging als een tierelier, verbrand je erg veel mee! :D

Gaat goed zo met je trainingen! Squats ook lekker!
ben benieuwd naar je filmpje!

Jeeejj filmpjes incoming, altijd leuk

Terug
Naar boven