XXL Nutrition

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Voor jou is het, net als voor mij trouwens, verreweg het belangrijkste om kracht te winnen. Focus je daarop en kijk wat werkt voor JOU. Ik ben zelf de fout ingegaan door een shitload aan artikelen te lezen op internet en daarop mijn trainingen te baseren. Achteraf gezien is het de grootste fout ik die ik ooit heb gemaakt, want zero gains en minder plezier in het trainen.. :/.
Lees heel geïnteresseerd mee omdat ik ook krachttoename aan het nastreven ben, dus ik 'breek' eventjes in.. Basma, is er een specifiek programma of iets dergelijks waar jij achteraf van kunt zeggen dat je er echt degelijke resultaten mee hebt kunnen behalen?

Lees heel geïnteresseerd mee omdat ik ook krachttoename aan het nastreven ben, dus ik 'breek' eventjes in.. Basma, is er een specifiek programma of iets dergelijks waar jij achteraf van kunt zeggen dat je er echt degelijke resultaten mee hebt kunnen behalen?

Zoals ik al eens heb aangegeven in mijn log ging het met UB/LB verreweg het snelst. Echter ben ik hier vanaf gestapt als gevolg van mijn studie/stage in het buitenland, een blessure en andere afleiding.
Achteraf gezien is het stom geweest van mezelf en ik ga nu dus weer door met waar ik vorig jaar geeindigd ben.
M.a.w. Never change a winning team!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
Waarschijnlijk wordt het een weekje off deze week. Weer flink wat migratiewerkzaamheden deze week (dinsdagavond, vrijdag, zaterdag en waarschijnlijk ook zondag) dus echt mijn trainingen inplannen deze week gaat niet lukken. Woensdagavond zit ik bovendien bij mijn vriendin en donderdagavond heb ik een etentje van het werk. Met andere woorden, er blijft eigenlijk niets over.. Vanaf volgende week weer even strict, ook qua voeding. Nu geniet ik een beetje van het feit dat ik niet zo strict hoef te weten met MFP en eet ik stiekem gewoon waar ik zin in heb :)

Afgelopen vrijdag naar Antwerpen geweest en daar een lekkere burger gegeten met friet. Zaterdag sushi gegeten en daarna in de avond naar een bruiloft geweest. Beetje alcohol genuttigd ook. Zondag ook lekker gelunched met vriendin in centrum Leiden. Even lekker genoten dus! (Hoewel ik direct maandagochtend weer 3kg zwaarder woog, maar dat ben ik in een dag of 5 denk ik wel weer kwijt).

Laatst bewerkt:
Pfff... wat een drukte... Je kan wel merken dat iedereen in en/of na de vakantie alles klaar wil hebben staan he?
Daar schiet dan bij jou flink wat bij in. Maar een weekje even vrij van alles kan daarna ook weer positief werken. Je weet maar nooit.
Succes met alle drukte in ieder geval deze week en ik hoop dat je volgende week weer lekker kan knallen.

Was wel een lekker weekendje zo te horen. :roflol:
Nu maar even Marvinnen denk ik?
Zal ook veel vocht zijn door het uit eten gaan als ik het zo hoor.

Suc6 met de migraties!

Even een off-weekje kan geen kwaad! Lekker aan het genieten lees ik ook en zoals je zelf al zegt zijn die (vocht-)gains zo weer weg!

Maar, man man, wat ben ik blij dat mijn werk vaak gewoon 8 tot 5 is...of ik mijn geval 6:45uur-15:30uur...

Nog steeds geen filmpjes :(

Grapje, gaat lekker gast!

All work and no play makes men small boys :p

Respect voor hoe je het doet nu, en hoe je met voeding omgaat :).

Ga eens trainen man.

Ja, beetje treurig hier :D

Komop komop nou! :o

Ja kom van die luie reet af man!

Stil hier?? !!

Stilte voor de storm.

hij komt vast in ene straks binnenstormen! :D

Terug
Naar boven