- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie opmerking flexx.
Filmbaas!
Ja, ik vind het ook prima zo! Hopelijk blijft het nog even doorgaan zoFlinke AMRAP's nog steeds, voorlopig kan je ongestoord progressie blijven maken.

Ja, fijne cardio-oefening ook om te doen. Ik kan ondertussen ook bij ons lekker naar buiten kijken, dus genoeg afleiding ook nogHellinglopen heb ik heeeeel veel gedaan toen ik van obi naar normaal wilde, ging als een tierelier, verbrand je erg veel mee!![]()

Ja, trainingen gaan weer prima, bijna terug op mijn "oude" niveau.Gaat goed zo met je trainingen! Squats ook lekker!
ben benieuwd naar je filmpje!
Iedereen hype hier vanwege een simpel filmpje

Ja, wat een opwinding ook

Ik heb een poging gedaan, maar helaas stond mijn mobiel te dichtbij waardoor je geen f*ck ziet van mijn houding. Volgende keer een nieuwe poging, als het minder crowded is op de vloer..Is gewoon extra motivatie voor jou, je mag ons niet teleurstellen!
Thanks! Toch nog een flinke weg te gaan, heb er 3 maanden uit gelegen en dat is te merken ook!Goed bezig! Leuk om te lezen at je weer bijna op je oude niveau bent. Keep going!!
Vind ik niet raar hoor je BP. Je hebt nu eerst T-bar row gedaan.als je start met een oefening is het toch anders dan dat je die als tweede pakt.
Lekker getraind!
Volgende week poging #2!
+ 1Ik zou gillend gek worden als ik zo vaak onregelmatig issues moet gaan oplossenNee, de IT is niks voor mij
![]()

+1! Ik ben ook eens in de 4 weken een weekje oproepbaar, maar als ik dan opgeroepen word ben ik hooguit een uurtje werk...dit is wel even andere koek volgens mij!Ik zou gillend gek worden als ik zo vaak onregelmatig issues moet gaan oplossenNee, de IT is niks voor mij
![]()
@ Laatst bewerkt: dinsdag om 17:06
Sodemieters wat een volume zeg.
Nice Freak Jam, ben ook benieuwd naar de filmpjes !
Respect
Ja, ik werd als "held" begroet maandagochtend en de gebruikers hebben niets gemerkt, daar doe je het uiteindelijk voor. Achteraf wel geen weekend gehad. Vriendinnetje vond het ook niet echt zo leuk dat ik de hele zaterdag en zondagochtend achter mijn PC zat, maar dat is het risico nu eenmaal. Vanmiddag vrij en mogen we weer trainenMaar je hebt wel weer punten verdiend vandaagHopelijk kan je die op een gunstige manier weer verzilveren op een goeie dag.

Nou, ik was best cranky hoor dit weekend. Soms word ik er niet echt vrolijk van.
Thanks!
Ja, laatste tijd ontzettend veel migraties en helaas ook grote storingen en ik ben daar eigenlijk altijd wel bij betrokken. Heb aangegeven op mijn werk dat die verdeling wel iets beter mag, omdat ik nu bijna altijd de migraties doe van het EPD en dergelijke en ik ben niet de enige zeg maar+1! Ik ben ook eens in de 4 weken een weekje oproepbaar, maar als ik dan opgeroepen word ben ik hooguit een uurtje werk...dit is wel even andere koek volgens mij!
Training wel weer dik prima hoor!! Due bench iets slechter is zeker niet raar na die AMRAP met de t-bar!
Wat betreft die bench press: die stond oorspronkelijk als eerste op het programma en de t-bar als 2de, maar de BP was in het begin bezet. Andersom waren de hoeveel reps denk ik wel anders geweest.Jaaaaaaaaa, vrijdag poging #2

Heb vrij gevraagd voor aankomende vrijdag, dan kan ik in de ochtend in ieder geval nog sporten, zodat ik 2 trainingen kan pakken deze week.Oei, op 1 fysieke doos, of is dat een virtualisatiecluster? Succes morgen, je kan het!Helaas toch weer moeten overwerken en het een en ander moeten voorbereiden voor morgen. Op dit moment draaien allen omgevingen (test, acceptatie en productie) op dezelfde server en dat is niet handig natuurlijk. Morgenavond gaan we productie terug migreren naar een nieuwe server.

Oei, op 1 fysieke doos, of is dat een virtualisatiecluster? Succes morgen, je kan het!![]()