MuscleMeat

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

Ben wel heel benieuwd naar de filmpjes hoor :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Zie opmerking flexx.

Die kan ik zondag wel filmen:p
Filmbaas!

Flinke AMRAP's nog steeds, voorlopig kan je ongestoord progressie blijven maken.
Ja, ik vind het ook prima zo! Hopelijk blijft het nog even doorgaan zo :D

Hellinglopen heb ik heeeeel veel gedaan toen ik van obi naar normaal wilde, ging als een tierelier, verbrand je erg veel mee! :D
Ja, fijne cardio-oefening ook om te doen. Ik kan ondertussen ook bij ons lekker naar buiten kijken, dus genoeg afleiding ook nog :D

Gaat goed zo met je trainingen! Squats ook lekker!
ben benieuwd naar je filmpje!
Ja, trainingen gaan weer prima, bijna terug op mijn "oude" niveau.

Jeeejj filmpjes incoming, altijd leuk
Iedereen hype hier vanwege een simpel filmpje :roflol:

Ben wel heel benieuwd naar de filmpjes hoor :o
Ja, wat een opwinding ook :D

Is gewoon extra motivatie voor jou, je mag ons niet teleurstellen!

Goed bezig! Leuk om te lezen at je weer bijna op je oude niveau bent. Keep going!!

• #1.345
Is gewoon extra motivatie voor jou, je mag ons niet teleurstellen!
Ik heb een poging gedaan, maar helaas stond mijn mobiel te dichtbij waardoor je geen f*ck ziet van mijn houding. Volgende keer een nieuwe poging, als het minder crowded is op de vloer..

Goed bezig! Leuk om te lezen at je weer bijna op je oude niveau bent. Keep going!!
Thanks! Toch nog een flinke weg te gaan, heb er 3 maanden uit gelegen en dat is te merken ook!

training 01-07-2016 (F2)

Ik was wat later thuis van mijn werk (voorbereidingen migratie van ons EPD) dus moest snel eten en vervolgens door naar de sportschool. Regende ook nog als een malle, dus lekker op de fiets door de regen naar de sportschool!

crosstrainer (warmup)
5 minuten

t-bar row
10x10kg
10x20kg
5x35kg
5x35kg
14x35kg (AMRAP)

Benchpress was bezet, dus maar begonnen met t-bar. AMRAP gaat nog prima, volgende keer weer 2kg erbij.

benchpress
10x20kg
10x30kg
5x40kg
5x49kg
5x49kg
7x49kg (AMRAP)

Dat viel even tegen. Vorige week zondag nog 12x47kg gedaan. Volgende keer verhogen met 1kg aangezien ik wel gewoon de 5 reps heb behaald.

deadlift
10x30kg
5x50kg

Normaal moet je ook AMRAP doen op de DL, maar omdat ik een beginner ben doe ik gewoon 1 werksetje van 5 reps.

barbell curl
8x22.5kg
8x22.5kg

2.5kg verhoogd, beginnen op 8 reps en elke training een repje erbij.

tricep dips
8x +bw
8x +bw

plate loaded calf raise
15x95kg
15x95kg

face pulls
10x10kg
12x15kg
12x15kg

Nieuwe oefening, eerste setje even kijken hoe het aanvoelde.

machine leg extension
12x50kg
12x50kg

plank
90s
70s

ball crunches
20x
20x

treadmill (15% hellling)
~220kcal, 20 minuten, ~1.65km

fitbit

MQyjTyi.png

rating
Benchpress was matig, rest was prima!

WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Vind ik niet raar hoor je BP. Je hebt nu eerst T-bar row gedaan. ;) als je start met een oefening is het toch anders dan dat je die als tweede pakt.
Lekker getraind!

Prima training hoor. Filmpje komt dus nog :)

• #1.348
Vind ik niet raar hoor je BP. Je hebt nu eerst T-bar row gedaan. ;) als je start met een oefening is het toch anders dan dat je die als tweede pakt.
Lekker getraind!

Zou kunnen! Flink ook wat reps natuurlijk op laatste setje van de t-bar. Daarnaast was mijn vorige training fasted, misschient speelt dat ook nog mee.

Prima training hoor. Filmpje komt dus nog :)
Volgende week poging #2!

Er stond oorspronkelijk een training op de planning vanmorgen, maar helaas weer migratie-problematiek op mijn werk. Afgelopen weekend hadden we een dubbele migratie in onze EPD's (we hebben hier twee systemen voor draaien), waar de leverancier per ongeluk een fout heeft gemaakt bij één van de twee servers en even simpel gezegd de server heeft gesloopt. (conclusie heb ik getrokken naar aanleiding van de signalen die ik kreeg). Ik heb vervolgens de escalatie gecoördineerd en weten te regelen dat we alles opnieuw konden opbouwen en migreren naar een uitwijkserver. De oorspronkelijke server was dusdanig kapot dat niemand er meer op kon inloggen en ik had als enige nog een sessie naar deze server openstaan op mijn pc. Via deze sessie gelukkig herstelwerkzaamheden kunnen uitvoeren en data/configuratie veilig weten te stellen wat ertoe heeft geleid dat we konden uitwijken naar een andere server, anders hadden we denk ik een nog groter probleem gehad. (dan moesten we grijpen naar backups en dergelijke).

Vanmorgen opnieuw alles getest en de omgevingen zijn zojuist weer vrij gegeven. De rest van de dag sta ik standby voor het geval dat. (Alles draait nu op een uitwijkserver en dat heeft toch bepaalde risico's). De rest van de dag standby staan en duimen dat er niks omvalt.

Ik zou gillend gek worden als ik zo vaak onregelmatig issues moet gaan oplossen :P Nee, de IT is niks voor mij :P

• #1.350
De laatste maanden is het vrij frequent en daar ben ik ook alles behalve blij mee. Toch wel risico van het vak helaas.

@ Laatst bewerkt: dinsdag om 17:06

Sodemieters wat een volume zeg.
Nice Freak Jam, ben ook benieuwd naar de filmpjes !

Respect

Maar je hebt wel weer punten verdiend vandaag :) Hopelijk kan je die op een gunstige manier weer verzilveren op een goeie dag.

• Like
Waarderingen: Inb4
Not bad at all ;)

Ik zou gillend gek worden als ik zo vaak onregelmatig issues moet gaan oplossen :P Nee, de IT is niks voor mij :P
+1! Ik ben ook eens in de 4 weken een weekje oproepbaar, maar als ik dan opgeroepen word ben ik hooguit een uurtje werk...dit is wel even andere koek volgens mij!

Training wel weer dik prima hoor!! Due bench iets slechter is zeker niet raar na die AMRAP met de t-bar!

Filmpjes filmpjes?? :D

• #1.357
@ Laatst bewerkt: dinsdag om 17:06

Sodemieters wat een volume zeg.
Nice Freak Jam, ben ook benieuwd naar de filmpjes !

Respect

Binnenkort een poging wagen voor nieuwe filmpjes!

Maar je hebt wel weer punten verdiend vandaag :) Hopelijk kan je die op een gunstige manier weer verzilveren op een goeie dag.
Ja, ik werd als "held" begroet maandagochtend en de gebruikers hebben niets gemerkt, daar doe je het uiteindelijk voor. Achteraf wel geen weekend gehad. Vriendinnetje vond het ook niet echt zo leuk dat ik de hele zaterdag en zondagochtend achter mijn PC zat, maar dat is het risico nu eenmaal. Vanmiddag vrij en mogen we weer trainen :)

+ 1
Zou aldoor chagrijnig zijn denk ik :p
Nou, ik was best cranky hoor dit weekend. Soms word ik er niet echt vrolijk van.

Thanks!

+1! Ik ben ook eens in de 4 weken een weekje oproepbaar, maar als ik dan opgeroepen word ben ik hooguit een uurtje werk...dit is wel even andere koek volgens mij!

Training wel weer dik prima hoor!! Due bench iets slechter is zeker niet raar na die AMRAP met de t-bar!
Ja, laatste tijd ontzettend veel migraties en helaas ook grote storingen en ik ben daar eigenlijk altijd wel bij betrokken. Heb aangegeven op mijn werk dat die verdeling wel iets beter mag, omdat ik nu bijna altijd de migraties doe van het EPD en dergelijke en ik ben niet de enige zeg maar :) Wat betreft die bench press: die stond oorspronkelijk als eerste op het programma en de t-bar als 2de, maar de BP was in het begin bezet. Andersom waren de hoeveel reps denk ik wel anders geweest.

Jaaaaaaaaa, vrijdag poging #2 :D

Deze week ook maar 2 trainingen trouwens. Woensdagavond ook weer herstelwerkzaamheden voor het EPD en vrijdag heb ik 3 jaartjes verkering met mijn vriendin. Gaan die avond lekker uit eten en dat weekend gaan we ook 2 daagjes weg. Gaan veel wandelen en de omgeving zien, dus dat wordt wel lekker veel cardio :D Heb vrij gevraagd voor aankomende vrijdag, dan kan ik in de ochtend in ieder geval nog sporten, zodat ik 2 trainingen kan pakken deze week.

• #1.358
Helaas toch weer moeten overwerken en het een en ander moeten voorbereiden voor morgen. Op dit moment draaien allen omgevingen (test, acceptatie en productie) op dezelfde server en dat is niet handig natuurlijk. Morgenavond gaan we productie terug migreren naar een nieuwe server.

Helaas toch weer moeten overwerken en het een en ander moeten voorbereiden voor morgen. Op dit moment draaien allen omgevingen (test, acceptatie en productie) op dezelfde server en dat is niet handig natuurlijk. Morgenavond gaan we productie terug migreren naar een nieuwe server.
Oei, op 1 fysieke doos, of is dat een virtualisatiecluster? Succes morgen, je kan het! :D

• #1.360
Oei, op 1 fysieke doos, of is dat een virtualisatiecluster? Succes morgen, je kan het! :D

Draait allemaal in Azure, in dit geval Oracle Linux 7 machine. Migratie gisteravond terug naar productie ging als een zonnetje, gebruikers hebben niks gemerkt. Voor de komende twee dagen even improviseren. Vanavond en morgen een ub/lb training doen en verder lekker genieten de komende 3 dagen :D

Terug
Naar boven