SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Log jij dan
Binnenkort!
Ja, eigenlijk best treurig. Wat dat betreft (en dat zegt mijn vriendin ook) bestaat er voor mij geen tussenweg. Ik ben of heel erg gemotiveerd (dus dedicated met voedsel en training bezig) of totaal niet. Na een aantal pijntjes en drukte op het werk is mijn motivatie gewoon helemaal weg en heb ik heel erg veel moeite om dat weer op te pakken. Feit dat het daarnaast mega-crowded is geworden bij mijn huidige sportschool (omdat 2 andere vestigingen in de buurt zijn gesloten) weerhoudt me dat om te gaan sporten. Het is eigenlijk gewoon een knop omdraaien en een andere sportschool zoeken, maar blijkbaar is dat teveel moeite.
Ja, al 4 maanden nu niet gesport. Treurige zaak

Sorry schat

Lange storm tot nu toe..
Is nog steeds de bedoeling!
Inmiddels ben jij er ook al een tijdje niet meer geweest!

Was niet logwaardig!

Ik had echt getraind! Maar vond hem niet logwaardig

Ik lees DBB nog wel bijna elke dag. Ik volg ook extreem veel mensen via insta en ik houd me er nog wel mee bezig. Het daadwerkelijk gaan sporten is nog een 2de.
Was echt niet logwaardig haha!
Ik wil nog steeds (Phrak) Greyskull gebruiken. Nu gewoon puur de basis en alleen de compounds, precies volgens het programma. Wil er misschien nog wel barbell/hammer curls aan toevoegen, maar verder niets.
Maak er maar een paar maandjes off van

knallen!En nu?
Nu wel?