AndroidHealthClinic

FREAKJAM - GZCL:Jacked & Tan 2.0

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
Draaien er dan ook Oracle db's op die OEL 7? Oracle db's in Azure? HOW dare you ...
https://cloud.oracle.com/en_US/database

En... werk je nog graag in IT?
Tsja, Oracle heeft natuurlijk het liefst dat je alles in hun wolkje afneemt maar dit werkt ook prima. We hebben OEL 7 draaien in Azure en de databases draaien op premium storage, werkt als een tierelier. (Behalve als iemand met een root account chmod 777 in de root directory doet). Ik werk nu al bijna 10 jaar in de IT, en ik vermaak me nog steeds! We zitten nu alleen al een paar maanden in een migratietraject naar Azure en dat kost ontzettend veel tijd (organisatie met 10 vestigingen). Helaas ook wat tegenslagen en heel wat overuren moeten maken, wat helaas ook zorgt voor consequenties van mijn trainingen. De overuren hakken er aardig in en het zijn soms zware werkweken. (Waar ik soms best van baal). Eind augustus heb ik mijn eerste 2 weekjes vrij van dit jaar, daar kijk ik in ieder geval erg naar uit.

Binnenkort gaan we aan de slag met Intune en Office 365 dankzij de Enterprise Cloud Suite, leuke dingen :)

• #1.363
Gisteravond weer wat dingetjes moeten doen voor mijn werk, vandaag gelukkig een dagje vrij, dus net lekker naar de sportschool gegaan.

(fasted) training 08-07-2016 (F2)

Military Press
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 25 kg x 5 Reps
Set3. 30 kg x 5 Reps
Set4. 30 kg x 5 Reps
Set5. 30 kg x 10 Reps (AMRAP)

Beter dan de 9x28kg van vorige week :)

T-Bar Row
Set1. 10 kg x 10 Reps
Set2. 20 kg x 10 Reps
Set3. 37.5 kg x 5 Reps
Set4. 37.5 kg x 5 Reps
Set5. 37.5 kg x 11 Reps (AMRAP)

Barbell Squat
Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 30 kg x 5 Reps
Set3. 40 kg x 5 Reps
Set4. 40 kg x 5 Reps
Set5. 40 kg x 10 Reps

Kleine reset gedaan omdat ik 2 trainingen heb gemist deze week en niet helemaal tevreden was over de houding.

Cable Pushdown (with Rope Handle)
Set1. 20 kg x 12 Reps
Set2. 20 kg x 12 Reps

Alternating Dumbbell Hammer Curl
Set1. 14 kg x 12 Reps
Set2. 14 kg x 12 Reps

Machine Lateral Raise
Set1. 27.5 kg x 12 Reps
Set2. 27.5 kg x 12 Reps

Machine Calf Raise
Set1. 100 kg x 15 Reps
Set2. 100 kg x 15 Reps

Machine Leg Curl
Set1. 52.5 kg x 12 Reps
Set2. 52.5 kg x 12 Reps

Machine Leg Extension
Set1. 52.5 kg x 12 Reps
Set2. 52.5 kg x 12 Reps

Barbell Curl
Set1. 22.5 kg x 12 Reps
Set2. 22.5 kg x 12 Reps

Landmines 180
Set1. 22.5 kg x 15 Reps
Set2. 22.5 kg x 15 Reps

Plank
Set1. 60s
Set2. 60s

Knee Raises
Set1. 15 Reps
Set2. 15 Reps

Treadmill (15% helling)
20 minuten, ~235kcal, 1.8km

fitbit

cE2Edsz.png

rating

Prima training, wel flink wat oefeningen zo, maar ging best lekker. Vanavond uit eten met het vriendinnetje omdat we 3 jaar verkering hebben.
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

Lekker getraind en leuk om een vrije dag te hebben op jullie jubileum dag! Gefeliciteerd!
Lekker uit eten geweest? Hier ook. Lijkt wel nationale uit eten dag :D Sanne ook al. hahahah

Gefeliciteerd kerel! 3 jaar is een mooie tijd alweer:D

Training ziet er ook goed uit man! 4 Samba-chicks:bow:

• #1.366
Lekker getraind en leuk om een vrije dag te hebben op jullie jubileum dag! Gefeliciteerd!
Lekker uit eten geweest? Hier ook. Lijkt wel nationale uit eten dag :D Sanne ook al. hahahah
Lekker toch! Lekker genieten van het lekkere smikkelen met zijn allen.

Gefeliciteerd kerel! 3 jaar is een mooie tijd alweer:D

Training ziet er ook goed uit man! 4 Samba-chicks:bow:
Drie jaar is inderdaad een mooie tijd! Training was ook niet mis trouwens.
Dit weekend flink los gegaan en lekker gegeten! Weekendje weg geweest met vriendin en ongeveer 25km gewandeld in twee dagen tijd, waarvan de eerste dag in de natuur, dus ook flink wat geklauter hier en daar. Was reuze leuk!

Goeie smoes voor uit eten, 3 jaar bij elkaar :D
Lekkere lange train weer (zou mij te veel zijn....)

Er is altijd wel een reden te bedenken om uit eten te gaan :rolleyes:

• #1.369
Goeie smoes voor uit eten, 3 jaar bij elkaar :D
Lekkere lange train weer (zou mij te veel zijn....)

Is er altjd een goede smoes om uit eten te gaan! Was inderdaad weer een vrij lange training, maar had ook wat goed te maken :)

Er is altijd wel een reden te bedenken om uit eten te gaan :rolleyes:
Precies dit!

De afgelopen week weer wat drukke dagen gehad en dinsdag/woensdag ook flink last gehad van mijn rechterkuit. Nu echter weer lekker lang weekend vrij met wat leuke dingen voor de boeg.
Morgen een dagje Antwerpen en daar uit eten en zaterdag/zondag een weekendje naar Leiden. Achterneefje van mijn vriendin gaat trouwen en gaan in de avond naar het feest.

De komende 3 dagen (inclusief vandaag) wilde ik toch trainen, dus besloten om ub/lb/ub te gaan doen op basis van mijn vorige schema (phul).

(fasted) training 14-07-2016 (Power Upper)

T-Bar Row

Set1. 10 kg x 10 Reps
Set2. 40 kg x 5 Reps
Set3. 40 kg x 5 Reps
Set4. 40 kg x 5 Reps

Barbell Bench Press

Set1. 20 kg x 10 Reps
Set2. 30 kg x 10 Reps
Set3. 40 kg x 8 Reps
Set4. 50 kg x 5 Reps
Set5. 50 kg x 5 Reps
Set6. 50 kg x 5 Reps
Set7. 50 kg x 5 Reps

Incline Dumbbell Bench Press

Set1. 14 kg x 10 Reps
Set2. 14 kg x 10 Reps
Set3. 14 kg x 10 Reps

Machine Lat Pulldown

Set1. 40 kg x 6 Reps (ff checken wat voor gewicht ik mijn werksetjes wilde doen, had deze oefening al een tijdje niet meer gedaan)
Set2. 50 kg x 6 Reps
Set3. 50 kg x 6 Reps
Set4. 50 kg x 6 Reps
Set5. 50 kg x 6 Reps

Barbell Overheadpress

Set1. 27.5 kg x 8 Reps
Set2. 27.5 kg x 8 Reps
Set3. 27.5 kg x 7 Reps

Jammer, net geen 8 reps laatste setje.

Barbell Curl

Set1. 25 kg x 6 Reps
Set2. 25 kg x 6 Reps
Set3. 25 kg x 6 Reps

Triceps Dip

Set1. 5 Reps
Set2. 5 Reps
Set3. 3 Reps

Matig. 5de rep in het 2de setje kwam ook van heel ver.

Pokémon Go
Geen treadmill want Pokémon. Na de sportschool 35 minuten in de buurt rond gefietst en langs 32 stops geweest en wat van die beesten gevangen. (36 minuten, 262kcal volgens mijn fitbit).
Ik WhatsAppte mijn vriendin dat ik half 2 klaar zou zijn en rond 13.45 thuis zou zijn, maar dat was dus een half uur later :roflol: Ergste nog was dat ze stiekem eigenlijk wel wist waarom ik later thuis was:

[14:06, 7/14/2016] Ik: Ben er bijna
[14:07, 7/14/2016] Vriendin: Laat die pokémons toch

Fitbit

TukxeI7.png

Rating

Vond het eigenlijk wel lekker om weer een niet-FB training te doen. Biceps stonden ook goed vol aan het eind van de training. Ik twijfel stiekem ook wel weer een beetje om weer terug te gaan naar mijn vorige schema (hypertrophy/power). Ik ben de afgelopen weken namelijk ook bezig met cutten en een lineair krachtschema + cut samen is ook niet echt de beste combinatie. Even nadenken hoe en wat :)
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif
WGoeUJp.gif

hahaha.. Pokemon verslaafd! :D Moest eerlijk zeggen dat ik echt moset opzoeken wat het nu was... dat Pokemon gedoe... :o

Lekker getraind en een flink volume ook!

Ik vind dat moet je Greyskull LP nog veel meer uitmelken, je gaat er gewoon goed op. Eigenlijk belemmeren al die extra toevoegingen je op dit moment in je gains, al zegt je gevoel waarschijnlijk anders. Alle extra shizzle eruit kiepen en je weer focussen op die grote lifts en de AMRAP set. Kan prima in een cut.

Gewoon mijn eerlijke mening, voel je vrij om hem te negeren. :o

Yep lekker volume weer.
Zit je aan faillure op je dips ? (just curious)

Mooi volume!
Damn, moet wellicht toch maar zo'n powerbank voor mijn mobiel kopen.. Zo te lezen kan Pokemon gewoon als cardio doorgaan, zou er nu dan toch echt een cardiovorm zijn die ik kan waarderen?! :o

Ik vind dat moet je Greyskull LP nog veel meer uitmelken, je gaat er gewoon goed op. Eigenlijk belemmeren al die extra toevoegingen je op dit moment in je gains, al zegt je gevoel waarschijnlijk anders. Alle extra shizzle eruit kiepen en je weer focussen op die grote lifts en de AMRAP set. Kan prima in een cut.

Ik vind Greyskull zelf wel een beetje saai, dus snap wel dat je aan een wisseling toe bent. Maar het wordt denk ik ook wel eens tijd om serieuze krachtvorderingen te maken en dat kan idd weer het beste met een programma dat zich vooral op de mainlifts toelegt. Dat is iets waar ik misschien ook te veel tijd mee heb 'verloren'. Dus je staat voor een keuze denk ik of het trainingsplezier of de krachtstats belangrijker zijn :)

Wie heeft er nou kracht nodig:)

Sicke training Freak! Zal wel aardig blown-up de tent uit gelopen zijn!:thumb:

Ik vind Greyskull zelf wel een beetje saai, dus snap wel dat je aan een wisseling toe bent. Maar het wordt denk ik ook wel eens tijd om serieuze krachtvorderingen te maken en dat kan idd weer het beste met een programma dat zich vooral op de mainlifts toelegt. Dat is iets waar ik misschien ook te veel tijd mee heb 'verloren'. Dus je staat voor een keuze denk ik of het trainingsplezier of de krachtstats belangrijker zijn :)
Greyskull is verre van saai, juist door die AMRAP sets zijn resets zelfs geweldig om weer een VPR te maken. En ja, ik denk dat het goed is eerst om eerst eens lekker sterker te worden op de main lifts zonder allerlei oefeningen als leg extensions, curl varianten en kuitenwerk toe te gaan voegen. Ik vind het nog steeds één van de beste lineaire programma's, beter nog dan Stronglifts of Starting Strength.

• #1.379
hahaha.. Pokemon verslaafd! :D Moest eerlijk zeggen dat ik echt moset opzoeken wat het nu was... dat Pokemon gedoe... :o

Lekker getraind en een flink volume ook!
Het houdt de gemoederen (niet alleen de jeugd) flink bezig. Gister ook naar de stad gelopen en terug (minimaal uurtje lopen) ipv met de auto te zijn gegaan. Gratis cardio weer dus.
Volume was inderdaad goed, iets wat ik wel mis in mijn andere trainingen bij de isolatie oefeningen. Dat extra setje is toch wel merkbaar.

Ja, je hebt een punt. Ik doe nu redelijk veel extra oefeningen, omdat ik nu niet genoeg voldoening haal uit het programma. Greyskull draait in principe om slechts 4 oefeningen, 3x per week en ik krijg daar nu op de een of andere manier geen voldoening uit. Dat is ook de reden dat ik allerlei oefeningen heb toegevoegd om toch wat voldoening uit de training te halen.

Yep lekker volume weer.
Zit je aan faillure op je dips ? (just curious)
Het streven was om 3x5 te halen, maar dips aan het einde van de training was niet zo heel erg slim. Volgens het phul programma moet je eigenlijk ook skullcrushers doen op het eind.

Mooi volume!
Damn, moet wellicht toch maar zo'n powerbank voor mijn mobiel kopen.. Zo te lezen kan Pokemon gewoon als cardio doorgaan, zou er nu dan toch echt een cardiovorm zijn die ik kan waarderen?! :o
Ik zeg doen! Gratis cardio en plezier! :D

Ik stond gister eigenlijk met meer plezier in de sportschool. Ook vandaag en wat beter gevoel er op na gehouden. Redelijk wat spierpijn bij de borst en biceps en na de training gister stonden de biceps ook echt goed vol. En bij de PHUL workout richt je je op zowel kracht (het sterker worden) en de hypertrofie (spiergroei) en zijn ook voornamelijk 2 van mijn doelen en de reden dat ik het programma ben gaan volgen de vorige keer. Alleen mijn blessure en absurde drukte op het werk heeft toen veel roet in het eten gegooid.

Wie heeft er nou kracht nodig:)
Ik vind sterker worden toch ook belangrijk.

Je zal maar onder een omgewaaide boom komen te liggen die je nergens heeft geraakt, maar wel helemaal omsluit :D
Haha, bijvoorbeeld!

Sicke training Freak! Zal wel aardig blown-up de tent uit gelopen zijn!:thumb:
Ja, biceps stonden goed vol, was weer even geleden ook!

Greyskull is verre van saai, juist door die AMRAP sets zijn resets zelfs geweldig om weer een VPR te maken. En ja, ik denk dat het goed is eerst om eerst eens lekker sterker te worden op de main lifts zonder allerlei oefeningen als leg extensions, curl varianten en kuitenwerk toe te gaan voegen. Ik vind het nog steeds één van de beste lineaire programma's, beter nog dan Stronglifts of Starting Strength.
Ja, ik maak het mezelf wel moeilijk door me niet helemaal aan het programma te houden, fuckarounditis etc, precies hetgeen wat ik wel doe aangezien ik zit te rommelen met het programma. Ik ga er eens goed over nadenken :)

Als UB/LB voor jou a) meer voldoening geeft en b) de ruimte biedt om progressief te laden is de keuze toch snel gemaakt?! Greyskull is een bewezen effectief programma, maar het moet je wel liggen natuurlijk.
Voor jou is het, net als voor mij trouwens, verreweg het belangrijkste om kracht te winnen. Focus je daarop en kijk wat werkt voor JOU. Ik ben zelf de fout ingegaan door een shitload aan artikelen te lezen op internet en daarop mijn trainingen te baseren. Achteraf gezien is het de grootste fout ik die ik ooit heb gemaakt, want zero gains en minder plezier in het trainen.. :/.

Terug
Naar boven