DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leon ouwe strijder, niks valt jouw kant op in deze wereld, je moet de appel uit de boom zelf plukken , door hoog te springen, te leren klimmen of sterk genoeg zijn om de boom te schudden.
Imo doe je de qualificatie mee omdat je hoopt je te qualificeren en wilt competen om een finale plek...voor een grote groep geld dit totaal niet of de totale top 10 moet spontaan uitvallen.
all love! Thnx voor de extra mental motivation voor vandaag. Filmpje:I I'd rather have tried and failed, than to have never tried it at all.

Idd, die discussie komt elke keer weer terug. Wat mij betreft is het simpel. Zolang het er niet voor zorgt dat het allemaal véél te lang duurt is er niet zoveel aan de hand. Ik geloof dat er dit keer ook op de site stond dat, aangezien er 25 aanmeldingen waren, ze bij het 3e onderdeel ofzo verder zouden gaan met de 1e 16 en de rest dus af zou vallen.Imo doe je de qualificatie mee omdat je hoopt je te qualificeren en wilt competen om een finale plek...voor een grote groep geld dit totaal niet of de totale top 10 moet spontaan uitvallen.
Die doen nog steeds gewoon mee om te zeggen we hebben een qualificatie gedraait/ kwart finale gedaan.
Dit was 3jr geleden ook al een discussie op het forum en ik ben het er nog steeds mee eens.
Voor de grootste groep heb je andere wedstrijden om te competen/ ervaring op te doen etc. Op het moment dat je daar grotere namen gaat verslaan...dan word het tijd om de quali's te doen.
Voor verdere discussies zeg ik pm maar, dit blijft nog steeds Franks log.
btw Frank nice yoke!
Imo doe je de qualificatie mee omdat je hoopt je te qualificeren en wilt competen om een finale plek...voor een grote groep geld dit totaal niet of de totale top 10 moet spontaan uitvallen.
Die doen nog steeds gewoon mee om te zeggen we hebben een qualificatie gedraait/ kwart finale gedaan.
Dit was 3jr geleden ook al een discussie op het forum en ik ben het er nog steeds mee eens.
Voor de grootste groep heb je andere wedstrijden om te competen/ ervaring op te doen etc. Op het moment dat je daar grotere namen gaat verslaan...dan word het tijd om de quali's te doen.
Voor verdere discussies zeg ik pm maar, dit blijft nog steeds Franks log.
btw Frank nice yoke!
Ik snap je punt wel en kan me er ook wel in vinden. Echter is het zo dat de wedstrijd gewoon slecht georganiseerd was en de weersomstandigheden ook nog eens zwaar tegen zaten. Dus de tireflip ging voor geen meter omdat dat ding gewoon spek glad was. Er waren meer gasten die dat ding niet van zijn plek kregen, en alleen de top 5 ofzo flipte dat ding 8 keer. Terwijl 'normaal' de snelste 8 flips winnen, was het hier al heel wat als je überhaupt de 8 haalde.
Ook met de log was het een paar rubber matjes op een zompige ondergrond waar het een hele kunst was om je balans te bewaren. Dat ze daar niet ff wat planken onder leggen was gewoon dom. Ook daar was Frenk niet de enige die dat k*tding niet de lucht in kreeg op die matjes.
De truck, farmers, tires en log zou Frenk onder normale omstandigheden zeker beter op presteren. Misschien nog steeds onderop, maar hij zou iig beetje mee kunnen. Stones zou sowieso een probleem worden.
Voor Frenk was dit ook een tegenvaller denk ik. Maar hij liet zich niet uit het veld slaan en heeft tot het laatste event alles gegeven, waar de meeste al in de auto naar huis hadden gezeten.
Alle haat is toch alleen maar meer motivatie voor Frank.. Als Frank over een aantal jaar een top 3 plek haalt in de SMvNL, dan piepen mensen wel anders!
Goed dat je mee hebt gedaan, je zegt zelf al dat het een realitycheck is, en dat is nooit verkeerd!
Succes met trainen!