XXL Nutrition

Frenk's 2012 log - Working on it

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Respect dat je meegedaan hebt Frank !!

• Topic Starter Topic Starter
Events @ RPB:

Box jumps:
5x93 cm
5x105 cm
3x110 cm
3x115 cm (op de rand)

Log push jerk:
2x92,5 kg
3x95 kg (1e press from lap)
2x102,5 kg
1x112,5 kg
3x92,5 kg (2x press from lap)

Log clean & press from lap (elke rep clean):
5x85 kg
5x85 kg

Stones:
1x110 kg @1.20m + 1x130 kg @1.32m
2x130 kg @1.44m (PR!)
1x130 kg @1.20m

Nice. 1.44m is geen probleem meer..150 volgende keer maar eens proberen.

Bench press (voetjes omhoog):
10x70 kg
5x90 kg
5x90 kg
5x90 kg

pfoe, weinig fut hiervoor..

Yoke (drop & turn na 15m):
150 kg 30m
200 kg 30m
250 kg 15m
270 kg 15m
300 kg 15m
320 kg 15m
350 kg 15m (no drops = PR!)

Sledge hammer op tyre:
25x11,5 kg
25x11,5 kg
25x11,5 kg

Toch harde training na de kwali's. Epic doorzetten bij die 350 yoke.

Imo doe je de qualificatie mee omdat je hoopt je te qualificeren en wilt competen om een finale plek...voor een grote groep geld dit totaal niet of de totale top 10 moet spontaan uitvallen.
Die doen nog steeds gewoon mee om te zeggen we hebben een qualificatie gedraait/ kwart finale gedaan.
Dit was 3jr geleden ook al een discussie op het forum en ik ben het er nog steeds mee eens.
Voor de grootste groep heb je andere wedstrijden om te competen/ ervaring op te doen etc. Op het moment dat je daar grotere namen gaat verslaan...dan word het tijd om de quali's te doen.
Voor verdere discussies zeg ik pm maar, dit blijft nog steeds Franks log.

btw Frank nice yoke!

• Like
Waarderingen: DG80
Leon ouwe strijder, niks valt jouw kant op in deze wereld, je moet de appel uit de boom zelf plukken , door hoog te springen, te leren klimmen of sterk genoeg zijn om de boom te schudden.

Haha, Big-Mo. Tuurlijk heb je gelijk, maar je weet zelf ook dat alles op een wedstrijd tegen kán zitten, je fouten maakt die je normaal niet maakt.. Maar wat nou als jij degene bent die eens een keer geen fouten maakt?

Imo doe je de qualificatie mee omdat je hoopt je te qualificeren en wilt competen om een finale plek...voor een grote groep geld dit totaal niet of de totale top 10 moet spontaan uitvallen.

Het is niet alsof ik niet zelf al aangaf dat dit (nog) te hoog is gegrepen en dat het een goede reality check was.

Dus prima dat dat jouw mening is, maar blijf dat soort meningen niet eindeloos herhalen.

Hij was toegewijd aan jou Ogre ;) all love! Thnx voor de extra mental motivation voor vandaag. Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=OHdsHYgDy_Q&feature=youtu.be

Laatst bewerkt:
Nice filmpje! Blij je gemotiveerd te hebben, jammer dat je halverwege moest stoppen, zat goede snelheid in!

Die herhaling was puur als antwoord op Gijs.( jij had het idd zelf al aangegeven)

Die doen nog steeds gewoon mee om te zeggen we hebben een qualificatie gedraait/ kwart finale gedaan.
Dit was 3jr geleden ook al een discussie op het forum en ik ben het er nog steeds mee eens.
Voor de grootste groep heb je andere wedstrijden om te competen/ ervaring op te doen etc. Op het moment dat je daar grotere namen gaat verslaan...dan word het tijd om de quali's te doen.

btw Frank nice yoke!
Idd, die discussie komt elke keer weer terug. Wat mij betreft is het simpel. Zolang het er niet voor zorgt dat het allemaal véél te lang duurt is er niet zoveel aan de hand. Ik geloof dat er dit keer ook op de site stond dat, aangezien er 25 aanmeldingen waren, ze bij het 3e onderdeel ofzo verder zouden gaan met de 1e 16 en de rest dus af zou vallen.
Ik denk dat er ook wel wat positieve kant aan zit dat er mensen meedoen ook al hebben ze geen schijn van kans. Zo ziet het publiek bijvoorbeeld beter hoe ontzettend zwaar sommige onderdelen zijn. Meestal hebben ze er geen idee van, maar als de minder sterke jongens die toch allemaal stukken buffer zijn dan de doorsnee mens, zien worstelen met onderdelen, terwijl sommigen het liften alsof het niks is, geeft dat ook een goed beeld van hoe sterk de top dan wel moet zijn.

btw Frank nice yoke!

Ik snap je punt wel en kan me er ook wel in vinden. Echter is het zo dat de wedstrijd gewoon slecht georganiseerd was en de weersomstandigheden ook nog eens zwaar tegen zaten. Dus de tireflip ging voor geen meter omdat dat ding gewoon spek glad was. Er waren meer gasten die dat ding niet van zijn plek kregen, en alleen de top 5 ofzo flipte dat ding 8 keer. Terwijl 'normaal' de snelste 8 flips winnen, was het hier al heel wat als je überhaupt de 8 haalde.

Ook met de log was het een paar rubber matjes op een zompige ondergrond waar het een hele kunst was om je balans te bewaren. Dat ze daar niet ff wat planken onder leggen was gewoon dom. Ook daar was Frenk niet de enige die dat k*tding niet de lucht in kreeg op die matjes.

De truck, farmers, tires en log zou Frenk onder normale omstandigheden zeker beter op presteren. Misschien nog steeds onderop, maar hij zou iig beetje mee kunnen. Stones zou sowieso een probleem worden.

Voor Frenk was dit ook een tegenvaller denk ik. Maar hij liet zich niet uit het veld slaan en heeft tot het laatste event alles gegeven, waar de meeste al in de auto naar huis hadden gezeten.

Alle haat is toch alleen maar meer motivatie voor Frank.. Als Frank over een aantal jaar een top 3 plek haalt in de SMvNL, dan piepen mensen wel anders!

Goed dat je mee hebt gedaan, je zegt zelf al dat het een realitycheck is, en dat is nooit verkeerd!

Succes met trainen!

Ik snap je punt wel en kan me er ook wel in vinden. Echter is het zo dat de wedstrijd gewoon slecht georganiseerd was en de weersomstandigheden ook nog eens zwaar tegen zaten. Dus de tireflip ging voor geen meter omdat dat ding gewoon spek glad was. Er waren meer gasten die dat ding niet van zijn plek kregen, en alleen de top 5 ofzo flipte dat ding 8 keer. Terwijl 'normaal' de snelste 8 flips winnen, was het hier al heel wat als je überhaupt de 8 haalde.

Ook met de log was het een paar rubber matjes op een zompige ondergrond waar het een hele kunst was om je balans te bewaren. Dat ze daar niet ff wat planken onder leggen was gewoon dom. Ook daar was Frenk niet de enige die dat k*tding niet de lucht in kreeg op die matjes.

De truck, farmers, tires en log zou Frenk onder normale omstandigheden zeker beter op presteren. Misschien nog steeds onderop, maar hij zou iig beetje mee kunnen. Stones zou sowieso een probleem worden.

Voor Frenk was dit ook een tegenvaller denk ik. Maar hij liet zich niet uit het veld slaan en heeft tot het laatste event alles gegeven, waar de meeste al in de auto naar huis hadden gezeten.

weetje wel wat strongman is?

Alle haat is toch alleen maar meer motivatie voor Frank.. Als Frank over een aantal jaar een top 3 plek haalt in de SMvNL, dan piepen mensen wel anders!

Goed dat je mee hebt gedaan, je zegt zelf al dat het een realitycheck is, en dat is nooit verkeerd!

Succes met trainen!

hehe bedankt voor de motiverende woorden Marrkos.. maar ik denk dat een top 3 wel érg optimistisch is.. ;)

Liever via PM.

ach ik vind dit leuk voor frank deze ervaring, als je alle 4 meedoet terwijl het amper lukt heb je een bord voor je kop maar om het te proberen een keer is niks mis mee imo, zeker als je de gewichten redelijk kan hanteren... als je zo graag wil dat alleen de toppers komen moet je denk ik de gewichten omhoog gooien, als je gewichten als 120 farmers/110 log hanteert dan komt er volk op af dat die gewichten aan kan, wanneer je 140 farmers en een 130 log op reps zou doen, dan zullen de "mindere goden"" echt wel weg blijven... MAAR die keuze is niet gemaakt, en dus mogen mensen als frank gewoon mee doen als ze dat willen:)

Ik zou je log niet vervuilen Frenk. Ik weet verder ook niets van strongman, ik heb me gewoon verbaasd om hoe de wedstrijd verliep. En natuurlijk om Mr. Intensity!

Prima, iedereen heeft z'n mening nu gegeven.. voor verdere discussie kun je een topic aanmaken. Thnx

@Rob: Was leuk dat je er was man! Binnenkort moet je die belofte maar eens waarmaken die je 2 jaar geleden had gedaan ;)

Vandaag UB met Gijs:

Seated military press:
15x20 kg
8x50 kg
5x70 kg
5x80 kg
5x85 kg
3x90 kg
7x75 kg

T-bar rows:
12x80 kg
10x100 kg
10x115 kg
10x120 kg
10x130 kg (PR)

Tricep dippen:
8xBW
8xBW +20 kg
8xBW +30 kg
8xBW +40 kg
6xBW +40 kg (7f)

Machine shrugs:
12x120 kg
12x120 kg
<straps>
12x120 kg
12x120 kg

Cable front pull down:
10x65 kg
10x73 kg
12x82 kg
8x82 kg

Cable tricep push down (single cartrol):
10x35 kg
10x45 kg
8x50 kg
8x45 kg

Machine bicep curl:
4x6-8x

Cable fly:
10x36 kg
5x41 kg + 5x32 kg

3x12x Band endo / exo rotations

Laatst bewerkt:
Buffel training! Thx voor het advies nog mate

Hoppa hijs alweer lekkee bezig

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven