MuscleMeat

Frenk's 2012 log - Working on it

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jezus dude, net je filmpjes gezien, wat scheelde die vrachtwagen intens weinig. goed gestreden holmes. enne good job flashin dem bi's @ log press

Minne mattie samen strijdend op een kwali = trots! Als je Frank met 1 woord moet omschrijven is het: Karakter.

De mentaliteit maakt een hoop goed. Voor de rest idd gewoon door blijven beuken en sterker worden.

Frank ik heb oprecht respect voor je dat je er gewoon tussen gestaan hebt op een kwalificatie en dat je alles gegeven hebt.

genoeg buffe jongens die het niet aandurven , dus goed gedaan you little snobnose .50 cal ****er!

• Topic Starter Topic Starter
haha, thnx voor de mooie woorden mannen. Ik heb geroepen dat ik dit dit jaar zou doen en ik heb het gedaan. Maar een goede reality check weer en voordat ik weer mee doe aan een kwali moet ik sowieso een pak sterker zijn op grip / schouders en deadlift.

Volgende Limburger doen en NK loglift kijken :)

het was mooi om je te zien strijden maat! je hebt alles gegeven en het zat qua omstandigheden niet echt mee. zoals je zelf ook al aangaf...als de omstandigheden minder worden dan kun jij minder leunen op techniek zoals bij de log en dat is gewoon een nadeel. aan je strijdlust ontbreekt het absoluut niet. respect dat je er stond gisteren!

De mentaliteit maakt een hoop goed. Voor de rest idd gewoon door blijven beuken en sterker worden.

Maw j bent nog een zwak mietje met teveel ego :P

Het is wat jezelf zegt een reality check...karakter heb je wel en dat neemt niemand van je af...

Respect dat je het een INTENSE poging hebt gegeven, niet meer niet minder :)

het was mooi om je te zien strijden maat! je hebt alles gegeven en het zat qua omstandigheden niet echt mee. zoals je zelf ook al aangaf...als de omstandigheden minder worden dan kun jij minder leunen op techniek zoals bij de log en dat is gewoon een nadeel. aan je strijdlust ontbreekt het absoluut niet. respect dat je er stond gisteren!

Vond het vooral tof om iedereen bij elkaar te zien :) verder zijn er nog wat verbeterpunten qua organisatie (een plank neerleggen ipv op gras/slappe matten staan voor log en een deadlift op reps doen ipv tire flips bij slecht weer). Maar het was vooral mooi om eens samen met Gijs te strijden..nog even wat sterker worden en dan kunnen we dit vaker samen doen hoop ik.

Maw j bent nog een zwak mietje met teveel ego :P

Ja, ik hoop dat ik ooit een sterk mietje mag worden met teveel ego.

En wat zijn jouw doelen nog qua sport George?

Het is wat jezelf zegt een reality check...karakter heb je wel en dat neemt niemand van je af...

Respect dat je het een INTENSE poging hebt gegeven, niet meer niet minder :)

Zoals een wijze man tegen me zei: every obstacle, set back, dissapointment and failure has it's place in the bigger picture.

als ouwe zak...wil ik gewoon heel blijven en plezier houden.

Dus de kwali's laat ik lekker over aan jongen goden als jullie :P

Die wijze man heeft gelijk...alleen is de vraag kijk jezelf naar het juiste plaatje?

Die wijze man heeft gelijk...alleen is de vraag kijk jezelf naar het juiste plaatje?

Ik bespeur deze de les gevende posts al vaker in je posts George en alhoewel ik wel begrijp dat je dit goed bedoeld, is het niet nodig. Ik weet mijn fysieke beperkingen en mogelijkheden. Echter weiger ik toe te geven aan wat realistisch is en wat 'men denk' dat ik zou moeten kunnen en doen, en richt me liever op mijn passie op mijn manier. Ik ben koppig en ik ben zeker niet realistisch, but I'd rather have tried and failed, than to have never tried it at all.

En het is en blijft natuurlijk ook een luxe en veilige positie om gewoon vanaf de zij-lijn commentaar te hebben op anderen.

een wijs man...? dank je wel dude :D

Je bent een toffe kerel Erwin, maar voor de status wijze man moet je nog iets beter je best doen. Wellicht in de toekomst! ;)

Vet dat je hebt mee gedaan man! Goede schouders/arms op die foto bij de loglift!

Het schijnt ook zo te zijn dat mensen steeds cynischer worden naarmate ze ouder worden. Dit is hierbij weer eens bevestigd :grumble:

Top gedaan Frankie! Goed om te zien dat je op deze manier goed vooruit gaat, zowel op kracht als ervaring. Gaat helemaal goedkomen!

Frenk, dit ook een wijze les ;)

"If you don't try, you'll never fail"

- Homer Simpson

Echter weiger ik toe te geven aan wat realistisch is en wat 'men denk' dat ik zou moeten kunnen en doen, en richt me liever op mijn passie op mijn manier. Ik ben koppig en ik ben zeker niet realistisch, but I'd rather have tried and failed, than to have never tried it at all.
Daar kan ik me helemaal in vinden.
Gewoon gaaf dat je er een keer aan geproefd hebt Frank, veel geleerd ook lijkt me. En wie weet, als alles ooit een keer jouw kant op valt..

Toch ****ing netjes Frank, je bent gewoon een super sterke beer !!

Daar kan ik me helemaal in vinden.
Gewoon gaaf dat je er een keer aan geproefd hebt Frank, veel geleerd ook lijkt me. En wie weet, als alles ooit een keer jouw kant op valt..

Leon ouwe strijder, niks valt jouw kant op in deze wereld, je moet de appel uit de boom zelf plukken , door hoog te springen, te leren klimmen of sterk genoeg zijn om de boom te schudden.

en wat betreft Chewie, als je probleem met een houding/gedragingen van een persoon hebt dan zeg je dat diegene persoonlijk..en wat betreft deelname aan krachtwedstrijden, verdiend iedereen respect. maar ga geen a-relevante dingen benoemen die totaal geen betrekking hebben op de prestaties van diegene op een wedstrijd

Wanneer mag iemand aan een kwali meedoen dan George? als je 90 kg weegt, 350 yoke loopt, 160 stone legt, 3x120 log drukt etc is het belachelijk? Het zegt meer iets over het niveau in NL. Ik ken er wel veel meer met veel minder prestatievermogen die hebben deelgenomen aan een kwali. Frank weet nu wel hoe en wat er op dit niveau van een atleet gevraagd wordt. Iets dat jij nog steeds niet weet. Wellicht win je de loglift wel en wellicht zak je van de spanning gewoon door je hoeven. We trainen allemaal omdat het onze passie is. Frank kent echt zijn beperkingen wel. Als hij nu nog geen 100 kg boven zijn hoofd kreeg oke maar dat is niet het geval en ik zie hem elke week harder trainen dan 99,9% van alle anderen die ik ken. Wat mij betreft heeft hij het recht om het gevoel van een kwali te ervaren gewoon verdient en daarmee basta.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven