- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De mentaliteit maakt een hoop goed. Voor de rest idd gewoon door blijven beuken en sterker worden.

het was mooi om je te zien strijden maat! je hebt alles gegeven en het zat qua omstandigheden niet echt mee. zoals je zelf ook al aangaf...als de omstandigheden minder worden dan kun jij minder leunen op techniek zoals bij de log en dat is gewoon een nadeel. aan je strijdlust ontbreekt het absoluut niet. respect dat je er stond gisteren!
verder zijn er nog wat verbeterpunten qua organisatie (een plank neerleggen ipv op gras/slappe matten staan voor log en een deadlift op reps doen ipv tire flips bij slecht weer). Maar het was vooral mooi om eens samen met Gijs te strijden..nog even wat sterker worden en dan kunnen we dit vaker samen doen hoop ik.Het is wat jezelf zegt een reality check...karakter heb je wel en dat neemt niemand van je af...
Respect dat je het een INTENSE poging hebt gegeven, niet meer niet minder![]()
Zoals een wijze man tegen me zei: every obstacle, set back, dissapointment and failure has it's place in the bigger picture.

als ouwe zak...wil ik gewoon heel blijven en plezier houden.
Dus de kwali's laat ik lekker over aan jongen goden als jullie
Die wijze man heeft gelijk...alleen is de vraag kijk jezelf naar het juiste plaatje?

Het schijnt ook zo te zijn dat mensen steeds cynischer worden naarmate ze ouder worden. Dit is hierbij weer eens bevestigdals ouwe zak...wil ik gewoon heel blijven en plezier houden.
Dus de kwali's laat ik lekker over aan jongen goden als jullie
Die wijze man heeft gelijk...alleen is de vraag kijk jezelf naar het juiste plaatje?

Daar kan ik me helemaal in vinden.Echter weiger ik toe te geven aan wat realistisch is en wat 'men denk' dat ik zou moeten kunnen en doen, en richt me liever op mijn passie op mijn manier. Ik ben koppig en ik ben zeker niet realistisch, but I'd rather have tried and failed, than to have never tried it at all.
Daar kan ik me helemaal in vinden.
Gewoon gaaf dat je er een keer aan geproefd hebt Frank, veel geleerd ook lijkt me. En wie weet, als alles ooit een keer jouw kant op valt..