MuscleMeat

Frenk's 2012 log - Working on it

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekkere ub training zo in die laatste week. kracht is er en daarnaast is je mindset nu uitstekend. hopelijk kan de sportmasseur nu nog wat kleine pijntjes wegwerken en dan is het gewoon tijd om te gaan knallen is soest en limburg een week later!

lekkere training frank! klaar voor zaterdag? alleen woensdag nog een training? hoe bereidt je je voor kwa voeding op een strongman wedstrijd?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, alleen woensdag lichte LB. Voeding? Niets speciaals..hooguit dat ik een extra bak havermout de avond ervoor eet.

Jij ook alvast succes frank bij de voorrondes.

Laatste training:

Olympic full squat:
8x60 kg
8x60 kg
5x100 kg
2x120 kg
5x100 kg
5x100 kg

Hyper extensions:
15xBW
15xBW

Seated calf raise:
8x70 kg
8x70 kg

20 min cross trainer

Machine crunches:
8x80 kg
8x80 kg

commentaar:
Nu rust tot Soest.

Goed ingehouden zie ik.

Succes bij Soest Frank, ben benieuwd wat je kan presteren!

harde shit

Succes zaterdag Frank!

frank super veel succes en plezier morgen! knalze! en ik kom je aanmoedingen man!

ik lees dat je morgen een wedstrijd hebt? have fun en succes dude. film die shit! (iemand anders dan he)

heb wat foto's van je frank!

j8pqh5.jpg

6ghpwx.jpg

2hno1lc.jpg

2zqhcvm.jpg

1e kwalificatie SMvNL. Again.. regen.. shit.

Truck pull: 20m op 10cm niet uitgetrokken
Farmers: 120 kg 40-45m zonder drops (PR), daarna met 2-3 drops de laatste 5-10m gedaan.
Tire: 400 kg 0 flips. Gras was nat en m'n grip was niet sterk genoeg om de gladde tyre op m'n knieën te trekken
Log: 2x100 kg tijdens warm up gejerked. Echter was de ondergrond te instabiel (matten /gras) om een 110 kg te jerken en mijn schouders zijn niet sterk genoeg voor een semi-strict press.
Stones: 3x110 kg op m'n borst gerold, maar niet sterk genoeg in de schouders om de stone op 1.80m te drukken

Samengevat:
- Ervaring rijker
- Meer grip trainen en schouders sterker maken.

Hard gewerkt, alles gegeven maar (voorlopig) niet sterk genoeg om waardig mee te kunnen draaien op een kwalificatie. Op naar Limburger!

Knap dat je hebt meegedaan Frank, toch een vette ervaring. Jammer van het weer inderdaad.

Jammer frank toch netjes gedaan man

Was mooi vandaag Frenk, netjes gedaan. Volgend jaar sterker en buffer en een goede herkansing!

frank dikke klasse man! je hebt goed gedaan! vondt mooi om te zien dat je telkens niet wou opgeven je bleef maar door proberen en knallen heel goed!

thnx all en special thnx to henri voor de foto's

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven