miss
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar nemen we geen genoegen mee... filmpje posten..leuk idee. klein leuke verandering om je fly zwaarder te maken. je begint gewoon boven je borst, maar inpv. opzij ga je een beetje schuin omhoog (zegmaar oor hoogte). zodat je je hele borst spier kan oprekken. ps. sorry geen filmpje!!
!!!
Dat zijn je traps, komt zeer waarschijnlijk omdat je je rug niet op spanning hebt gehouden en daardoor niet het midden van je rug hebt getraint maar bovenkant rug.
Daar nemen we geen genoegen mee... filmpje posten!!!
![]()

IMO BOR de lats en db rows midden rug. Deadlift pakt ook wel de traps.Oke bedankt! Als je de BOR en de DB ROWS doet, ligt dan de meeste druk op bovenrug/Traps? Of moet ik (Als ik het goed doe) het in het midden voelen?
Ik geloof in bor hele rug Latpully hele rug
db row hele rug chinnen hele rug
Met deze oefeningen train je de brede rug spier (lats),
kleine en grote ronde spier, ruitvormige spier en onderdoornspier
Verder in lichere mate de monikskap spier.
Weet het eigenlijk ook niet

Ik had geen zin om de latijnse namen te gebruiken.
Die zijn mij veel te lang om te typen
Die zit onder de doorn man sukkel..Weet het eigenlijk ook niet
![]()
![]()
Je hebt geen flauw idee. Onderdoornspier: infraspinatus.
Infraspinatus. 13. Onderdoornspier. 15. Het is zelfs korter. Sucker.
Je hebt een bovendoorn en onderdoorn spier. Supra-/infraspinatus. Zorgen voor het naar buiten draaien van je arm en stabilisatie van het schoudergewricht.
Als ik nederlande namen makkelijker vind gebruik ik die gewoon.
Aan jullie om op google uit te zoeken wat ik bedoel of schaf een anatomie boek aan