MuscleMeat

Intermittent Fasting cut log (experiment :D )

• Topic Starter Topic Starter
nou,

heb even een omschakeling gemaakt in voeding omdat het toch niet zo heel denderend liep.

doe nu low carb (keto achtig, naar lyle's mcdonald rapidfatloss handbook) icm IF.

heb er 7 dagen opzitten (vorige week begonnen)

ZIEKE RESULTS gehaald, (-1.8% BF) zit nu volgens body caliper op 12% op 81.5kg , dus ben beniewd hoe zich dit doorzet naar volgende week.

hoop dan de 80kg bij een % of 10-11 te halen, verlies naar schatting +- 200gram VET per dag.

Nog steeds IF dus. Hoeveel Cal doe je op een dag ? (rust- en trainingsdagen) en doe je ook refeeds ?

Oh en hoe lang ben je ?

doe het volgens de lyle mcdonald richtlijnen, waarbij ik uitkomt op +-1500kcal, waarvan grotendeels eiwit uiteraard, niet extreem hoog in de vetten. Lijkt laag in de kcal, is het ook, maar denk het dat wel meevalt met spierverlies, tot nu toe nog geen kracht kwijt iig.

refeed is beetje op gevoel, maar komt denk ik om de 7 dagen uit gemidd. (gister gehad). ben 183 of 184 :P

op www.leangains.com is een nieuwe update trouwens, met indrukwekkende results :D

Hier nog eentje die leangains heeft gevolgd:

http://projectfit.org/iflifeblog/2008/08/12/joes-lean-and-ripped-transformation/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat rapid fat loss gebeuren is uiteraard maar een korte termijn strategie mag ik hopen (1 hooguit 2 weken). Als je het langer wilt gaan doen kun je misschien beter kijken naar UD2.0 (max 8 weken ofzo). Intensieve refeeds trouwens ook op UD2.0

Hoeveel ben je trouwens aangekomen tijdens je refeed ?

ik heb me niet gewogen de dag erna... :P (uit angst :roflol: ) maar ik denk toch wel een kg of 2 \(vocht grotendeels)

Ey wazzup hoe koud heb jij het pcies?

ik het niet storend koud ofzo, maar heb wel mn skie-jas aan terwijl vriend van me gewoon in tshirt op de fiets zit lol.

Ey wazzup hoe koud heb jij het pcies?

ik het niet storend koud ofzo, maar heb wel mn skie-jas aan terwijl vriend van me gewoon in tshirt op de fiets zit lol.

Ik werk voor een raam dat altijd open staat, dus dat heeft er zeker mee te maken. Computerwerk zorgt dat ik 's ochtends vaak een vest draag en heb steenkoude handen (maar tja, die hou ik dan ook steeds boven tafel, ook al niet bevorderend voor een optimale doorbloeding)

Buiten valt het wel mee en loop en fiets ik gewoon in een T-shirt (tenzij het regent) of een minimaal dun jasje. Ik ben ook niet zo goed in rustig wandelen en fietsen, dus ik begin toch al snel te zweten (helemaal bij fietsen).

Misschien moet ik eens een thermometer mee nemen ?
(ik weet dat Lyle lichaamstemperatuur wel gebruikt om aan te geven hoe je er voor staat. Een daling in temperatuur zou een aanduiding zijn voor een vertragend metabolisme ... klinkt wel logisch)

(hmmm.. misschien eerst eens een nieuwe thermometer kopen, deze geeft nu al 34.1 aan... dat lijkt me ietwat overdreven)

34,1 lijkt me inderdaad niej zo gezond!

Hoe gaat het?

Hier nog eentje die leangains heeft gevolgd:

http://projectfit.org/iflifeblog/2008/08/12/joes-lean-and-ripped-transformation/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat rapid fat loss gebeuren is uiteraard maar een korte termijn strategie mag ik hopen (1 hooguit 2 weken). Als je het langer wilt gaan doen kun je misschien beter kijken naar UD2.0 (max 8 weken ofzo). Intensieve refeeds trouwens ook op UD2.0

Hoeveel ben je trouwens aangekomen tijdens je refeed ?

Valt het niemand op dat de tattoos van de gast op foto 1 niet helemaal hetzelfde zijn als de tattoos op het lijf in foto 2? Of is dat een bijwerking van Leangains, je wordt er niet alleen droger maar ook heel erg getatoeerd van? (Sorry meneer maar dat stond toch echt in de bijsluiter).

Is dat nu een grapje ofzo? Foto's zijn met een jaar tussenpauze.

De reactie van New Challenge vond ik nogal flauw.

Ikzelf ga het ook eens proberen.

Vanaf avondeten tot in bed kruipen helemaal volproppen en de rest van de dag niks eten.

Mijn reactie was cynisch maar niet flauw bedoeld. Ik vind het echt moeilijk te geloven dat de man op foto 1 dezelfde is als foto 2 en, meer dan dat, ik kan me makkelijker voorstellen de de man op foto 1 NIET dezelfde is als op foto 2.

Ik kan me natuurlijk vergissen.

Maar de fotograaf had het makkelijk gemaakt als er tenminste 1 identieke tattoo zichtbaar zou zijn.

Waar blijven die updates?!

Terug
Naar boven