MuscleMeat

Intermittent Fasting cut log (experiment :D )

• Topic Starter Topic Starter
naja, ik weet van mezelf dat ik zo 4kg meer of minder kan wegen in een week puur aan vocht/glycoceen en voedsel in darmstelsel :P

Hoe gaat dat hier? Wat zijn de resultaten tot nu toe?
Ik start morgen dan toch met intermittent fasting. Ben momenteel aan 4 caps Hydroxycut HC en ik slaap al goed in tegen 23u, dus de "gewenning" begint op te treden. Dat übernerveuze gevoel van de eerste paar dagen is er ook al uit ondertussen. :cool:

Hoe gaat dat hier? Wat zijn de resultaten tot nu toe?
Ik start morgen dan toch met intermittent fasting. Ben momenteel aan 4 caps Hydroxycut HC en ik slaap al goed in tegen 23u, dus de "gewenning" begint op te treden. Dat übernerveuze gevoel van de eerste paar dagen is er ook al uit ondertussen. :cool:

Veel succes!! Ga je ook een logje bij houden?

Veel succes!! Ga je ook een logje bij houden?

Nee hoor, heb me eens een tijdje bezig gehouden met trainingslog(s) op te starten. Buiten een paar mensen, is er toch geen ruk interesse... Dan steek ik er ook m'n tijd niet meer in.

Nee hoor, heb me eens een tijdje bezig gehouden met trainingslog(s) op te starten. Buiten een paar mensen, is er toch geen ruk interesse... Dan steek ik er ook m'n tijd niet meer in.

Hmm ok, hou je mij dan wel op de hoogte??? :D Je mag dan wel gewoon in mijn log, of mijn blog krabbelen. Vind het namelijk wel leuk omdat ik ook IF doe. Dan heb je beetje vergelijk.

Hoe gaat het?

Full vast op zondag al gedaan?:)

nee nog niet :P ben ik ook niet van plan, heb vanochtend niet buikomtrek gemeten, maar weet dat ik halverwege vorige week iets boven de 83cm zat.

vanochtend woog ik trouwens 87.5 :roflol: ik kan beter mn gewicht niet meer posten want ik ga toch weer 3 kg minder wegen over een aantal dagen :P

CG benchpress doe ik trouwens 8x 70kg nu (was 5x max)

oja, ik ga deze week op 2000kcal zitten (300 naar beneden) want het mag wel iets sneller....

Hmm ok, hou je mij dan wel op de hoogte??? :D Je mag dan wel gewoon in mijn log, of mijn blog krabbelen. Vind het namelijk wel leuk omdat ik ook IF doe. Dan heb je beetje vergelijk.

Ik ben 't alweer gestopt... niks voor mij dat IF. Heel de fasting-periode onpasselijk/lusteloos en in de eetperiode krijg ik amper de gewenste kcal binnen (terwijl ik in de bulk me moet inhouden om niet over m'n kcal te komen). :o M.a.w. ik vind 't maar brol.

Ik ben 't alweer gestopt... niks voor mij dat IF. Heel de fasting-periode onpasselijk/lusteloos en in de eetperiode krijg ik amper de gewenste kcal binnen (terwijl ik in de bulk me moet inhouden om niet over m'n kcal te komen). :o M.a.w. ik vind 't maar brol.

Had ik in het begin ook een beetje last van. Nu niet meer.

Maar ik denk ook niet dat het voor iedereen weggelegd is. Je moet veel in relatief korte tijd kunnen en willen eten. En je moet moeite hebben met een 6/7 keer per dag eten dieet->constante honger. Voor sommige dudes is honger uberhaupt geen issue.

Had ik in het begin ook een beetje last van. Nu niet meer.

Maar ik denk ook niet dat het voor iedereen weggelegd is. Je moet veel in relatief korte tijd kunnen en willen eten. En je moet moeite hebben met een 6/7 keer per dag eten dieet->constante honger. Voor sommige dudes is honger uberhaupt geen issue.

Dit is nu mijn derde week dat ik het doe. Het bevalt me prima. RougeMonkey, hoe doe jij een refeed. Ik had die vraag ook al eens gesteld in de socialgroup, maar daar reageerd niemand....:rolleyes:

ik 1x per week iig, zaterdag of zondag (weeg dan meteen 3kg meer :P )

ik 1x per week iig, zaterdag of zondag (weeg dan meteen 3kg meer :P )

Maar jij at toch niet overdag en eet dan tijdens die 8 uur gewoon meer? Ik wil graag weten of er mensen zijn die dan die dag 'normaal' eten, wel meer kcals natuurlijk.

die 8 uur is overdag.... snap niet helemaal wat je nu bedoeld, als je bulkt met IF?

Kijk, ik eet van 16uur tot 23uur. En op mijn refeed zondags, eet ik de hele dag. maar eet dan mijn normale portie kcal's + iets extra's. Snappie!?

ja....

ik van 1 tot 9 )of 12 tot 8, maar zondag eet ik gewoon de hele dag (dus van 10 tot 10 ofzo) en dan ga ik toch wel richting de 4-5000kcal

Dit is nu mijn derde week dat ik het doe. Het bevalt me prima. RougeMonkey, hoe doe jij een refeed. Ik had die vraag ook al eens gesteld in de socialgroup, maar daar reageerd niemand....:rolleyes:

Ik doe geen refeed:). Ik gok ook een beetje mijn kcals met een marge. Ben niet zo dwangmatig zolang het goed gaat. Als ik mij af en toe laat gaan beschouw ik dat als een refeed:). Paar dagen sowieso wat minder streng. Nu weer wat strenger, over 4 weken Ibiza en moet 4 kg kwijt.:)

vanochtend 83.4kg

buikomtrek 82cm

BF 13%

begonnen met hydroxcut afgelope donderdag.
Vandaag refeed/junkdag. volgende update volgende zaterdag

net 83.6kg

buikomtrek 81cm

BF 12.16%

Vandaag zoals gewoonlijk refeed/junk dag

hoop toch wel onder de 80cm te komen in buikomtrek volgende week zondag. ben beniewd.

zit trouwens op 2000-2500kcal per dag en doe vaak savonds nog 20min cardio erbij.

ga het iets anders aanpakken. om nog wat mass te gainen.

ma-vrij = 2000kcal met IF + shitload cardio, nadruk dus ook op cardio en niet op KT.
weekend = iets boven onderhoud, geen cardio, veel compounds en zwaar trainen dus.
geen IF in het weekend

Terug
Naar boven