Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe gaat dat hier? Wat zijn de resultaten tot nu toe?
Ik start morgen dan toch met intermittent fasting. Ben momenteel aan 4 caps Hydroxycut HC en ik slaap al goed in tegen 23u, dus de "gewenning" begint op te treden. Dat übernerveuze gevoel van de eerste paar dagen is er ook al uit ondertussen.![]()
Nee hoor, heb me eens een tijdje bezig gehouden met trainingslog(s) op te starten. Buiten een paar mensen, is er toch geen ruk interesse... Dan steek ik er ook m'n tijd niet meer in.
Je mag dan wel gewoon in mijn log, of mijn blog krabbelen. Vind het namelijk wel leuk omdat ik ook IF doe. Dan heb je beetje vergelijk.
ben ik ook niet van plan, heb vanochtend niet buikomtrek gemeten, maar weet dat ik halverwege vorige week iets boven de 83cm zat.
ik kan beter mn gewicht niet meer posten want ik ga toch weer 3 kg minder wegen over een aantal dagen
Hmm ok, hou je mij dan wel op de hoogte![]()
Je mag dan wel gewoon in mijn log, of mijn blog krabbelen. Vind het namelijk wel leuk omdat ik ook IF doe. Dan heb je beetje vergelijk.
M.a.w. ik vind 't maar brol.Ik ben 't alweer gestopt... niks voor mij dat IF. Heel de fasting-periode onpasselijk/lusteloos en in de eetperiode krijg ik amper de gewenste kcal binnen (terwijl ik in de bulk me moet inhouden om niet over m'n kcal te komen).M.a.w. ik vind 't maar brol.
Had ik in het begin ook een beetje last van. Nu niet meer.
Maar ik denk ook niet dat het voor iedereen weggelegd is. Je moet veel in relatief korte tijd kunnen en willen eten. En je moet moeite hebben met een 6/7 keer per dag eten dieet->constante honger. Voor sommige dudes is honger uberhaupt geen issue.

ik 1x per week iig, zaterdag of zondag (weeg dan meteen 3kg meer)
Dit is nu mijn derde week dat ik het doe. Het bevalt me prima. RougeMonkey, hoe doe jij een refeed. Ik had die vraag ook al eens gesteld in de socialgroup, maar daar reageerd niemand....![]()
. Ik gok ook een beetje mijn kcals met een marge. Ben niet zo dwangmatig zolang het goed gaat. Als ik mij af en toe laat gaan beschouw ik dat als een refeed
. Paar dagen sowieso wat minder streng. Nu weer wat strenger, over 4 weken Ibiza en moet 4 kg kwijt.