AndroidHealthClinic

Intermittent Fasting cut log (experiment :D )

Hoe doe je dat tijdens je refeed dan? Ging je dan binnen die 8 uur je helemaal vol eten? Ik wil alles erover weten. :). Van al dat gezoek op internet wordt je ook niet veel wijzer. Het zijn meer studies dan dat het ongeveer wordt uitgelegd hoe het het beste te doen. Nu is er waarschijnlijk niet een beste manier, en is dat peroonafhankelijk, maar een beetje vergelijkingsmateriaal is altijd handig. :p. Meestal heb ik de ochtend niet echt honger maar voorla tegen 14uur begint het aardig te rommelen.
Best grappig als je dan je buik uit en in trekt dat je dat dan extra hoort.

Nu ga ik even lekker eten.

Ik weet ook niet wat verstandig is ofzo, maar wat ik deed (doe) was 3 keer in de week na mijn training (rond lunchtijd) redelijk veel koolhydraten.... een heel bescheiden refeed (maar ik deed het dan ook 3 keer per week). Ook niet echt "clean" ofzo, maar over het algemeen eet ik toch wel gezond en vind ik een havermoutpannekoek met karnemelk al een feestje :)

Ik denk dat ik 3500 - 4000 Cal op zo'n dag doe (en dat in 8 tot 10 uur :). Maintenance ligt ergens bij de 3250 - 3500 denk ik (ik was 98 kilo toen ik begon)

Ik had afgelopen zaterdag mijn refeed, maar ikmoest nog naar de stad. Ik had me voorgenomen om dan "normaal" te eten en speciaal meer. Maar ik eindigde met alleen een ontbijt en had het de rest van de dag zo druk dat ik pas bij het avond eten weer had gegeten. Wel extra gegeten uiteraard.

Maar nu zit ik macB zijn log vol te kladden. :-()

2300kcal per dag, 2x 1000 en 1x 300 (kwark) als laatste meal

heb een window van 3-4 PM tot 7-9 PM

Refeed is trouwens op zaterdag, zelfde window, alleen dan op 3500-4000kcal.

Wat eet je zoals dan met die 2300kcal?
Eet je dan clean of prop je er ook wel es lasagne of hamburgers in om gemakkelijk aan die 1000 te geraken?
En wat eet je op niet-trainingsdagen? Ook 2300?

Ik ga volgende week mss ook van start... eens een poging wagen.

• Topic Starter Topic Starter
ik probeer nog steeds 170-180gr eiwit per dag te eten, dus eigenlijk MOET je wel clean eten. Anders red je het gewoon niet met de kcal.

maar, als ik bv 1000kcal meal heb staan dus, en ik heb 700kcal gebruikt met al mn eiwit dan pak ik wel eens gewoon 2 boterhammen met hagelslag (300) zodat ik op de 1000zit.
Of je dat junk kan noemen...mm..:P

Hoe laat train je? Jij traint aan het einde van je fast denk ik he? En dan eet je meteen daarna?

hangt beetje vanaf, heb 1e week bvan 11 tot 12 getrained en pas om 3 uur gegeten.
laatste dag om 1 uur begonnen met eten.

ik ga na mn training sowieso eerst douchen en honden uitlaten, zit je zo een uur verder

Hoe is dat trainen in fasted state?

ik merk geen verschil...cardio gaat sowieso beter (maar dat deed ik altijd al fasted)

wilde het even proberen met een 5uur window (fast 5 diet), werkte opzich ook goed. heb laatste dag 8 uur window gehad, en heb stuk meer honger, omdat je natuurlijk de maaltijden beter hebt verdeeld.

Is het nou de bedoeling dat je bij dit dieet net zoveel kcal eet dagelijks als bij een standaard cut dieet?

en, Hoe staat het er voor? :)

kan je doen ja...

alleen ben beetje aan het carbcyclen nu

nee niet mn refeed, gewoon geen vaste kcal inname van 2300kcal maar afwisselend van laag naar hoog 2x per week

vanochtend woog ik 86kg :D joepe (meer dan ik mee gestart was :P ) (dag na refeed voor de duidelijkheid)

Ben tevens de gehele week niet onder de 84kg gekomen (laagste van de week ervoor)

maar ben wel 3/4cm kwijt met de buikomtrek , zo zie je maar weer dat de weegschaal niet het enigste is waar je naar moet kijken. (ik begon trouwens op 84.5cm, had verkeerd gemeten bij de vorige post. )

omtrek is nu iets onder de 84cm (83.7-8 ofzo)

heb trouwens wat hydroxy cut hardcore en hotrox xtreme besteld om het proces wat te helpen, komt hopelijk over 1.5 week

vanochtend woog ik 86kg :D joepe (meer dan ik mee gestart was :P ) (dag na refeed voor de duidelijkheid)

Ben tevens de gehele week niet onder de 84kg gekomen (laagste van de week ervoor)

maar ben wel 3/4cm kwijt met de buikomtrek , zo zie je maar weer dat de weegschaal niet het enigste is waar je naar moet kijken. (ik begon trouwens op 84.5cm, had verkeerd gemeten bij de vorige post. )

omtrek is nu iets onder de 84cm (83.7-8 ofzo)

Dus je bent feitelijk zwaarder met een smallere taille omtrek?

Prima toch?:)

naja..ik ben denk ik niet zwaarder geworden in de zin van spiermassa ofzo (lijktme niet iig) maar taille omtrek daalt idd gewoon.

kracht is trouwens niet gedaald, ik verwacht eerder dat ik sterker word. ik kon eerst max 5x 70kg GCBP, gister deed ik 10x 65kg ( dus ik verwacht wel meer reps met 70te kunnnen nu, eind vd week meer duidelijkheid)

naja..ik ben denk ik niet zwaarder geworden in de zin van spiermassa ofzo (lijktme niet iig) maar taille omtrek daalt idd gewoon.

kracht is trouwens niet gedaald, ik verwacht eerder dat ik sterker word. ik kon eerst max 5x 70kg GCBP, gister deed ik 10x 65kg ( dus ik verwacht wel meer reps met 70te kunnnen nu, eind vd week meer duidelijkheid)

Jouw metingen zeggen van wel..

Terug
Naar boven