- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Hoe doe je dat tijdens je refeed dan? Ging je dan binnen die 8 uur je helemaal vol eten? Ik wil alles erover weten.. Van al dat gezoek op internet wordt je ook niet veel wijzer. Het zijn meer studies dan dat het ongeveer wordt uitgelegd hoe het het beste te doen. Nu is er waarschijnlijk niet een beste manier, en is dat peroonafhankelijk, maar een beetje vergelijkingsmateriaal is altijd handig.
. Meestal heb ik de ochtend niet echt honger maar voorla tegen 14uur begint het aardig te rommelen.
Best grappig als je dan je buik uit en in trekt dat je dat dan extra hoort.
Nu ga ik even lekker eten.
Ik weet ook niet wat verstandig is ofzo, maar wat ik deed (doe) was 3 keer in de week na mijn training (rond lunchtijd) redelijk veel koolhydraten.... een heel bescheiden refeed (maar ik deed het dan ook 3 keer per week). Ook niet echt "clean" ofzo, maar over het algemeen eet ik toch wel gezond en vind ik een havermoutpannekoek met karnemelk al een feestje

Ik denk dat ik 3500 - 4000 Cal op zo'n dag doe (en dat in 8 tot 10 uur
. Maintenance ligt ergens bij de 3250 - 3500 denk ik (ik was 98 kilo toen ik begon)

. Meestal heb ik de ochtend niet echt honger maar voorla tegen 14uur begint het aardig te rommelen.
joepe (meer dan ik mee gestart was