Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bericht terug gehad dat ik de laatste voorronde mee kan doen. Heb nog opties open voor de andere maar ben daar nog niet zeker van of ik die kan doen.
Gisteren,
PP, (Max 1/3RM)
Een heel aantal setjes tot en met 130 en daarna drie keer F op 137,5...komt volgens mij omdat ik dit lang niet gedaan heb. Vanaf nu weer weekelijks oefenen.
Box squat at PAR en RAW, (3/5RM)
Heleboel setjes tot en met 250x1. Volgende keer een 3 of een 5...Deze was redelijk pittig zweefde voor mn gevoel 3 seconden boven de box bij het omhoog komen..
Machine horizontale roei,
2x12
Dumbbell press zittend,
4x8
Pushdowns,
3x15
---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 10:02 ----------
Tot nu toe een aardige week gehad met:
195kg floor press
350kg Blok deadlift
250kg RAW box squat
Ik gok dat het vol is, bezet door mensen die er niet thuis horen en een plek voor een serieuze kandidaat als JP bezet houden..
Ik zag voorgaande jaren namen voorbijkomen waarvan ik vantevoren wist dat hun deadlift niet eens 270 was, terwijl ze die moesten doen op herhalingen das ergens toch triest!
Ah das beter, ik vind het gewoon wel es jammer om te zien mensen geven zich 1 uur na bekendmaking van een wedstrijd op puur om het meedoen terwijl er dan finalekandidaten aan de de kant staan gelukkig valt dat mee dus..
Is ook reden dat ik mij nimmer zal opgeven voor een dergelijke wedstrijd, ik kan niet eens 300 kilo deadliften dus heb helemaal geen recht!
Denk dat een beetje off topic gaan nu maar misschien als er echt zoveel mensen komen meedoen dan wordt het tijd voor een voor voorronde..lol. Maar ik denk dat de organisatie ook wel weet dat er waarschijnlijk maar 12-15 man daadwerkelijk komen opdagen op zon dag en daarom gewoon iedereen erbij opzetten.
Je zal toch een keer de sprong moeten gaan maken man!
Dat is wel een idee ja , maar zolang er inderdaad mensen niet op komen dagen kan dit nog en is zonder zo'n voor voorronde moeilijk in te schatten voor de organisatie en ze kunnen moeilijk mensen gaan weigeren hier ligt de verantwoording imo bij de atleet..
Blijft toch raar gezicht mensen die op de boom en dl op een wedstrijd beide 0 reps hebben
Ik weet welk nivo ik wil hebben eer ik meedoe aan een dergelijke wedstrijd, als ik dat bereikt heb kan ik erover na gaan denken