Fitness Seller

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Thanks mannen kortsachtig rehabben nu maar. Voor mij nu ook 2x achter elkaar Gijs...denk dat het nog niet hersteld was van de eerste ofzo...vreemd.

Maybe overbodige vraag, maar doe je veel corewerk? Plankhold en dingen op swissbal enzo?
Mohammedzoundri wees mij hierop toen ik constant door mijn rug ging, sinds ik dit consequent doe blijft het stabiel..

zelf ook vorige week bij dl 3x290kg + green bands me rug verrekt bij derde rep, afgelopen maandag met farmers walk op de turn sloeg ik dubbel, me rug is ook ****ed.
Sterkte JP

Maybe overbodige vraag, maar doe je veel corewerk? Plankhold en dingen op swissbal enzo?
Mohammedzoundri wees mij hierop toen ik constant door mijn rug ging, sinds ik dit consequent doe blijft het stabiel..

mooi dat het werkt man! ben blij voor je!

denk dat JP wel weet wat ie doet, maar hoeveel ga je voorkomen met onze gekke tijdsinvulling...onmogelijke taak

mijn bekken zit al maanden verroest :(

we zijn in gods handen, sterkte met herstel man! (jij ook randalf btw damn 3x290+ green bands is madness)

• #2.645
Niet echt..Doe wel meer dan eerst vooral heup mobiliteit en hamstrings rekken. Sterkte voor de jongens met dezelfde probs.

• #2.646
Zaterdag onderdelen op 50% getraind met pijn. Vandaag voelt alweer beter. Weet nog niet of ik zaterdag mee kan doen. Misschien is het beter om nu niet te forceren en dan de 19e en de 27e gewoon goed te kunnen doen. Zal rond woensdag een beslissing nemen deze week rustig aan trainen.

verstandig peezy

Jammer te lezen van de pijn. Succes met het maken van je keuze. Groet, Wim

damn jp, sterkte

• #2.650
Tis wat het is mannen.

Bank,

50x3
50x3
80x3
100x3
120x3
140x3
160x3
180x3

Triceps dumb ext

3x10

Pushdowns,

3x10

V handle pulldown,

3x10

Facepulls,

3x10.

Ging wel ok.

anotherone bites the dust....ben zelf ook alweer 6/7 wkn bezig met herstellen en nog steeds soms wat vaag gevoel..

Sterkte en niets forceren anders blijf je alleen maar langer aankloten.

ik smeer nu zelfs dagelijks mijn onderrug in met tantum. Tja je moet wat...

• #2.653
update.

Gaat alweer iets beter. Laatste trainingen,

Yoke 300
Car Circle 250
Farmers tot 100
MP 120
Boom 125 en 135F
Bank smal 170x3

Veel rekken en strekken en nu ook ijs erop. Zometeen maar is hoge rep GM en RDL proberen...

• #2.654
Yoke 360
Farmers 120
Wheelflip
Stenen tot 120 nog gevoelig bij over strekken.
Deadlift singles met 160
Box squat 170x3

Als het zo doorgaat dan kan ik waarschijnlijk aars kikken op de 19e...

BW 148...

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 19:08 ----------

Yoke 360
Farmers 120
Boom 115 5x5
Wheelflip
Stenen tot 120 beetje gevoelig nog bij over strekken

Deadlift singles met 160
Box squat 170x3

Gaat de goede kant op...

BW 148

als je maar van mijn aars afblijft!

• #2.656
Na anderhalve week geen gym lifts en een beetje een teleurstellende wedstrijd weer terug in het zadel.

MP

(Warm up 3 sets)

77,5x3
90x3
100x3
115x1
125x1

Deadlift,

(Warm up 3 sets)

200x3
230x3
260x3

V handle pulldown,

3x10

Bicep curls,

3x10

Die mp, blijft zo mooi om te zien telkens.

Nice job

You have been unwise!! echt mooi die muziek van johnny cash. Al wat team spirit opgebouwd voor zondag?

Waarom teleurstellend? Zag dat je 5e was geworden... of zat er voor je gevoel meer in?

• #2.660
You have been unwise!! echt mooi die muziek van johnny cash. Al wat team spirit opgebouwd voor zondag?

Gaat niet door.

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 14:01 ----------

Waarom teleurstellend? Zag dat je 5e was geworden... of zat er voor je gevoel meer in?

Omdat ik van te voren had gedacht in ieder geval de boom te kunnen winnen. En het liefst ook deadlift maar daar is Jitse wel erg sterk op.Top 5 in de andere onderdelen had dan wrs wel genoeg geweest voor plaatsing. In ieder geval was dat mijn opzet. Pakt helaas (vaak) anders uit en niet altijd positief. Maar verder geen excuus gewoon niet sterk genoeg.

Terug
Naar boven