- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die squats waren echt super zonde, vooral de tweede kwam je sneller omhoog dan ik zonder gewicht in mijn nek uit mijn stoel op kan staan. Magoed, als je met wat meer pak werk op diepte komt zal dat wel recht trekken.
Qua bench zou je aandacht moeten besteden aan board presses en chain werk denk ik, dat helpt bij mij wel om juist op dat overdrachtspunt van shirt naar triceps toch door te kunnen duwen.
Motivatie kan je alleen je zelf mee helpen, ben ik bang. Hoop dat je die weer vindt!![]()
jammer dat je uitgebomd ben, maar mooie leerschool voor volgende keer
Ja je hebt helemaal gelijk ik had moeten verzwaren. Een combinatie van mijn onervarenheid in PL en gebrek aan choaching..Had het ff gemeld!! haha.

Haha. Coaching is altijd een probleem. Ik heb uit pure noodzaak maar gewoon een jongen uit de sportschool mee genomen om me te helpen (wat ie goed deed trouwens). Met een goede coach, die ook alles goed in de gaten houd voor je, ben je al een stuk harder op weg.
Ik vroeg in de opwarm ruimte aan iemand: wie is die buffel daar ook al weer..? ik ken 'm wel van iets...
Wat een ellende met die Squats.
Dat haalt je wel even omlaag als je zo moet beginnen.
Wel mooi dat je door bent gegaan en toch nog voor gegaan bent.
Dat banken met een shirt is een kunst op zich, maar die zal je wel onder de knie krijgen en dan zul je ens wat laten zien man!![]()
3x Sq missen is echt jammer want de kracht zit er wel.
Bank gaat ook nog steeds de lucht in toch? en als je aan je deadlift gaat werken op het laatste stuk ga je de volgende wedstrijd gewoon knallen.