AndroidHealthClinic

Ironsport's Strongman Logg.

Als je 3 beurten mist op 1 onderdeel, dan ben je toch 'uitgebombd'? en mag je verder niet meer mee doen?

toch goed gepresteerd! 250-205-285 is niks om je voor te schamen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
Ja idd. Dan doe je niet meer mee voor het eind klassement. Je mag wel doorgaan met liften. Die cijfers zijn wel ok maar niet voor mij.

In het verleden heb je ook veel meer getild toch? 385 dl?

• #1.584
Ja maar niet NPB goed gekeurd en onder heel andere omstandigheden.

Ik kan me vergissen, maar er zijn er niet veel in nederland die meer dan dat gedeadlift hebben toch?

• #1.586
Nee volgens mij ook niet.

Die squats waren echt super zonde, vooral de tweede kwam je sneller omhoog dan ik zonder gewicht in mijn nek uit mijn stoel op kan staan. Magoed, als je met wat meer pak werk op diepte komt zal dat wel recht trekken.

Qua bench zou je aandacht moeten besteden aan board presses en chain werk denk ik, dat helpt bij mij wel om juist op dat overdrachtspunt van shirt naar triceps toch door te kunnen duwen.

Motivatie kan je alleen je zelf mee helpen, ben ik bang. Hoop dat je die weer vindt! :)

jammer dat je uitgebomd ben, maar mooie leerschool voor volgende keer

• #1.589
Die squats waren echt super zonde, vooral de tweede kwam je sneller omhoog dan ik zonder gewicht in mijn nek uit mijn stoel op kan staan. Magoed, als je met wat meer pak werk op diepte komt zal dat wel recht trekken.

Qua bench zou je aandacht moeten besteden aan board presses en chain werk denk ik, dat helpt bij mij wel om juist op dat overdrachtspunt van shirt naar triceps toch door te kunnen duwen.

Motivatie kan je alleen je zelf mee helpen, ben ik bang. Hoop dat je die weer vindt! :)

Bedankt voor de tips. Zal zeker boardpresses gaan doen.

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

jammer dat je uitgebomd ben, maar mooie leerschool voor volgende keer

Ja idd. Moet er een keer van komen he.

Tja, je bent vreselijk sterk, dat is wel duidelijk. Die squat op film ging retehard omhoog. Maar als je op het eerste onderdeel al uitbomt, dan is de motivatie sowieso al een end weg, dat kan ik goed begrijpen. Het enige wat ik me afvraag is dit: waarom heb je niet verzwaard na 1 of 2 faalbeurten op de squat? Het lijkt mij toch dat het makkelijker is om goed te zakken als het gewicht hoger is?
Afijn, toch sterke beurten nog neergezet op de bench en dl, en volgende keer gaat het zeker beter

• #1.591
Ja je hebt helemaal gelijk ik had moeten verzwaren. Een combinatie van mijn onervarenheid in PL en gebrek aan choaching..Had het ff gemeld!! haha.

Wel insane snelheid op de Squat en toch jammer dat je net niet op diepte kwam!
Sterke lifts en dit is gewoon werk voor de volgende keer. ;)

• #1.593
Idd.

Ja je hebt helemaal gelijk ik had moeten verzwaren. Een combinatie van mijn onervarenheid in PL en gebrek aan choaching..Had het ff gemeld!! haha.

Haha. Coaching is altijd een probleem. Ik heb uit pure noodzaak maar gewoon een jongen uit de sportschool mee genomen om me te helpen (wat ie goed deed trouwens). Met een goede coach, die ook alles goed in de gaten houd voor je, ben je al een stuk harder op weg.

Ik vroeg in de opwarm ruimte aan iemand: wie is die buffel daar ook al weer..? ik ken 'm wel van iets... :o
Wat een ellende met die Squats.
Dat haalt je wel even omlaag als je zo moet beginnen.
Wel mooi dat je door bent gegaan en toch nog voor gegaan bent.
Dat banken met een shirt is een kunst op zich, maar die zal je wel onder de knie krijgen en dan zul je ens wat laten zien man! :thumb:

• #1.596
Haha. Coaching is altijd een probleem. Ik heb uit pure noodzaak maar gewoon een jongen uit de sportschool mee genomen om me te helpen (wat ie goed deed trouwens). Met een goede coach, die ook alles goed in de gaten houd voor je, ben je al een stuk harder op weg.

Ja dat is zo. De vorige keer deed Wim dat en nu weet ik pas hoe fijn dat is.

3x Sq missen is echt jammer want de kracht zit er wel.
Bank gaat ook nog steeds de lucht in toch? en als je aan je deadlift gaat werken op het laatste stuk ga je de volgende wedstrijd gewoon knallen.

• #1.598
Ik vroeg in de opwarm ruimte aan iemand: wie is die buffel daar ook al weer..? ik ken 'm wel van iets... :o
Wat een ellende met die Squats.
Dat haalt je wel even omlaag als je zo moet beginnen.
Wel mooi dat je door bent gegaan en toch nog voor gegaan bent.
Dat banken met een shirt is een kunst op zich, maar die zal je wel onder de knie krijgen en dan zul je ens wat laten zien man! :thumb:

Haha. Ja was wel even minder. Wilde toch nog een wedstrijd PR pakken op de bank en deadlift. Het mocht helaas niet zo zijn op de deadlift. Ik heb er zeker weer van geleerd. Thanks!

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

3x Sq missen is echt jammer want de kracht zit er wel.
Bank gaat ook nog steeds de lucht in toch? en als je aan je deadlift gaat werken op het laatste stuk ga je de volgende wedstrijd gewoon knallen.

Ja op de bank nog steeds progressie. De wedstrijden zitten ook wel een beetje dicht op elkaar wat echt flink sterker worden er tussen knap lastig maakt vind ik. Die laatste 5 cm moeten echt beter op de dead! Thanks.

flinke gewichten neergezet
jammer vn de squat in het begin, hier zat veeeel meer in.

ook de deadlift de lockout nog klein beetje aansterken dan komt dat ook helemaal goed

Sorry man ik was meer bezig met anderen anders had ik eerder naar je toe gekomen. Ik weet zeker dat je met 270 gewoon op diepte was gekomen. toen ik kwam was het al te laat. Waarom coachte Wim je daar niet in dan? Hij doet dat toch normaal. In principe zul je gewoon met minder gewicht harder moeten vechten om op diepte te komen, maar met 270 had je het wrs gewoon door het gewicht al gehaald. En voor de rest is pl heel anders als sterkste man dat blijkt wel weer.

Terug
Naar boven