AndroidHealthClinic

Ironsport's Strongman Logg.

Sorry man ik was meer bezig met anderen anders had ik eerder naar je toe gekomen. Ik weet zeker dat je met 270 gewoon op diepte was gekomen. toen ik kwam was het al te laat. Waarom coachte Wim je daar niet in dan? Hij doet dat toch normaal. In principe zul je gewoon met minder gewicht harder moeten vechten om op diepte te komen, maar met 270 had je het wrs gewoon door het gewicht al gehaald. En voor de rest is pl heel anders als sterkste man dat blijkt wel weer.

Wim liftte zelf ook.. Is niet te combineren, al helemaal niet als je in dezelfde groep zit.. :p

wat een k*tstukje, van die deadlift !!..khad echt de hele tent bijelkaar gek*nkerd..verder wel netjes man 205 bank..das nie niks!..en ja, gewoon kritisch naar jezelf blijven,maar dat zit wel snor;) en dan ga je shit ownen de voglende x..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
Sorry man ik was meer bezig met anderen anders had ik eerder naar je toe gekomen. Ik weet zeker dat je met 270 gewoon op diepte was gekomen. toen ik kwam was het al te laat. Waarom coachte Wim je daar niet in dan? Hij doet dat toch normaal. In principe zul je gewoon met minder gewicht harder moeten vechten om op diepte te komen, maar met 270 had je het wrs gewoon door het gewicht al gehaald. En voor de rest is pl heel anders als sterkste man dat blijkt wel weer.

Geeft niks Gijs al cool dat je er was. Denk dat je gelijk hebt vorige keer was de laatste beurt ook de beste. Het is zeker heel anders.

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

wat een k*tstukje, van die deadlift !!..khad echt de hele tent bijelkaar gek*nkerd..verder wel netjes man 205 bank..das nie niks!..en ja, gewoon kritisch naar jezelf blijven,maar dat zit wel snor;) en dan ga je shit ownen de voglende x..

Haha komt helemaal goed man!

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Wim liftte zelf ook.. Is niet te combineren, al helemaal niet als je in dezelfde groep zit.. :p

Idd.

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

flinke gewichten neergezet
jammer vn de squat in het begin, hier zat veeeel meer in.

ook de deadlift de lockout nog klein beetje aansterken dan komt dat ook helemaal goed

Dank u.

Dankje JP. Goed om je is aan het werk te zien. Genoeg aandachtpuntjes voor jezelf, maar je hebt nu weer een paar weekjes de tijd!

12 maart is het gerucht wat gaat dat hij dan weer op het plankier staat ;)

• #1.606
Haha dan kan ik niet ik moet werken;)

Je moet wel laten weten hoe laat het start want als ik laat heb wil ik ruilen naar vroeg en kom ik door van werk.

X

• #1.608
Ok.

• #1.609
Extra werk, bovenrug

Face Pull, 100 herh

Pull down recht, 8x5

Dumb Shrug, 4x6

Curl, 4x10

10 min rekken.

lekkere herstel training dus

Hij is net een machine joh meeste mensen houden even rust maar deze buffel blijft maar gaan haha

• #1.612
lekkere herstel training dus

Meer extra werk. Bovenrug wil ik sterker hebben. Dat zou de lockout op deadlift moeten helpen en ook helpen bij zware bank. Ook is het idee om de vele presses te compenseren met net zoveel roeien om balans te houden. Het voelde wel lekker ook op mn ellebogen beetje doorbloeding.

Meer extra werk. Bovenrug wil ik sterker hebben. Dat zou de lockout op deadlift moeten helpen en ook helpen bij zware bank. Ook is het idee om de vele presses te compenseren met net zoveel roeien om balans te houden. Het voelde wel lekker ook op mn ellebogen beetje doorbloeding.

dus jij bent van mening dat extra bovenrug werk de lockout van deadlift ook zal aansterken. ik heb precies hetzelfde dat ie bovenin stil valt

toch ben ik van mening dat je na zo'n wedstrijd en dan 1 dag rust ertussen. presses het sterkst zijn

• #1.616
dus jij bent van mening dat extra bovenrug werk de lockout van deadlift ook zal aansterken. ik heb precies hetzelfde dat ie bovenin stil valt

Ja. Maar ik heb daar ook voor rond moeten vragen. Het is een combinatie van een sterkere bovenrug en sterkere heupen. Voor mij worden het dus zware pull downs/chins met overload, zware shruggs en zware rack pulls. Ik zal ook wat zwaar slee werk gaan doen.

Denk dat dit wel goed is voor die deadlift als je terugkijkt ja. Vooral die shrugs zal wel helpen.

Mee eens. En Kroczaleski is het er ook mee eens.

• #1.619
DE squat/deadlift

Box squat op PAR week 1

6x2 @150

1x180
1x200
1x220

Rack deadlift

170x3
220x3
260x3

Nu nog rustig ivm met zondag. Hier wel straps en riem in de volgende trainen om een overload te creeren naar me normale deadlift.

Super man hypers,

4x8

Legg curl,

4x8

Stretching.

Je pakt nu wel de squat en deadlift in 1 training.

Terug
Naar boven