Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loop je als een houten klaas of kan je je armen niet meer bewegen?
Ik vind dat maar klote man, die combinatie doen... ik heb een tijdje geprobeerd sterkste man wedstrijden en pl te combineren, maar voor mij was t echt niet te doen... en dan heb ik niet eens zoveel SM wedstrijden gedaan, en ook nog op n redelijk laag niveau. Ik denk, als je met 1 van de 2 echt verder wil komen, je je beter kan focussen op óf powerliften óf strongman.
Tot op zekere hoogte is t wel te doen, aangezien t powerliftseizoen zo'n beetje eindigt wanneer t strongmanseizoen begint, maar om echt progressie te boeken moet je juist off season erg gericht op één van de 2 kunnen trainen.
Powerlifting en strongman zijn in mijn ogen toch 2 hele andere sporten, met n andere trainingsaanpak en door t overlappen van die 2 heb je altijd meer kans op blessures ook.
Een ding tegelijk is natuurlijk altijd beter. Heb het er met Wim ook wel is over en die haalt dan het voorbeeld "Baltus" aan. Die deed ook beide en helemaal niet slecht...Voor mij zelf is het nu eerst PL en dan STM. Wat ik op STM mee kan pakken zal ik zeker doen en ik heb snel genoeg door als ik wat meer trainingen doe of een voorronde meedoen en kans hebben er inzit of niet. Al die andere wedstrijden van STM kan ik sowieso wel meedoen zonder al te veel voorbereiding mocht ik daar zin in hebben. Basiskracht is redelijk aanwezig in ieder geval.