AndroidHealthClinic

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
Ik vind het allemaal wel meevallen hoor. Brand flink vooral in benen en onderrug ga het opwerken in de aankomende weken naar 20 min non stop en daarna zwaarder.

Klinkt goed. Als ik niet te gesloopt ben dan vrijdag ook maar is kijken hoe dat voelt.

• #1.743
Komt goed.

• #1.744
Bank,

115x3
130x3
150x3

100, 5x10

Dumbbel french press,

3x10

kan aan mij liggen of is dat echt een hele korte training? of had je haast ofzo...

• #1.746
Geen haast. Heb niet meer dan 3 of 4 oefeningen nodig. Dit was top. Die 150 was natuurlijk licht maar ook dat was niet erg vandaag. Plus dat ik het bullshit vind om al mn warm ups op te schrijven.

ik woud at ik zo kon denken man, elke x alsk denk klaar te zijn begin ik direct te twijfelen dat ik te weinig heb gedaan,,eindstand: trainingen van 2,5-3 uur *S

• #1.748
Snap ik wel maar dat is echt niet nodig hoor. Niet dat ik dat nooit doe maar je moet je momenten kiezen.

indd dat is waar,,begin ook wel steeds wat verstandiger te worden daarin..en met dat gesjouw van ons benk wel achtergekomen ,dat bij 6 van de 10 trainingem het minder=meer principe geldt..alleen ja d ekunst is eraan te houden en indd de momenten te kiezen

• #1.750
Zal je progressie ten goede komen man. Ouder=wijzer...

Alles gespaard voor morgen ;)

• #1.752
Squat/Deadlift

Squat,

165x3
190x3
210x3
230x1
250x1
270x1

http://www.youtube.com/watch?v=A-4dN8x69Xo

Beetje moe hier na. Lijkt of ik een beetje in zak. En diepte zal bij NPB discussie zijn of gewoon 3x rood lol. Dit is met Inzer Hardcore mtje 39 maar veels te ruim kan hem zelf helemaal aan doen namelijk...:D Voelde goed kan nog wel wat bij. Nieuwe schoenen komen eraan.

Deadlift,

190x3
215x3
250x3
275x1
300x1
315x1

http://www.youtube.com/watch?v=IuIeBW9ViQs

http://www.youtube.com/watch?v=kU9FUoOchnA

Niet veel over te zeggen behalve lock out. Grip ok. Pak wel veel strakker dan laatste keren wat me set up niet makkelijker maakte. Progressie langzaam.

Het lijkt wel alsof je bij die squat niet genoeg spanning op je bovenrug hebt, waardoor je uiteindelijk voorover dreigt te klappen.

Mooie 300 en bij het buigen hoef je alleen nog je knieen naar buiten te houden, zodat je net nog die 2 cm extra kan zakken en precies op diepte komt. Daarbij ook goed druk/spanning houden op je bovenrug.

Mooi werk weer. Die 315 was geniaal :D

• #1.756
Ja zou kunnen man.

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Mooie 300 en bij het buigen hoef je alleen nog je knieen naar buiten te houden, zodat je net nog die 2 cm extra kan zakken en precies op diepte komt. Daarbij ook goed druk/spanning houden op je bovenrug.

Zal er op letten Wim! Thanks.

Dus diepte is nog steeds het breekpunt. Deze was dus ook niet ok?

• #1.758
Ik denk net niet of wel. Moet ietsje dieper.

Spanning op de bovenrug lijkt idd niet optimaal dat kan ook nog wel wat diepte schelen bij die squat. Deadlift toch weer vooruitgang.

• #1.760
Thanks mannen zal er meer op letten.

Terug
Naar boven