MuscleMeat

Ironsport's Strongman Logg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
Onderdelen,

Deadlift als een soort van warm up, zonder riem met straps, stang met autobanden er aan.

140x3
190x3
220x3
240x3
250x1

Farmers,

100kgx 50m met een draai
120kg x55m zonder draai

Stenen, @1.40m

100x3
100x3
120x2
120x2
130x1
130x1
140x1

et gaat je toch wel makkelijk af man die strongman trainingen weer oppakken ..sterk hoor

• #1.943
Ja gaat ok. Wel flink verrot nog van zaterdag en van bank maandag. Maar ben een flink pak sterker dan vorig jaar deze tijd dus progressie en das mooi. Volgende x 160 steen maar weer is proberen en dan een serie. Ga "gewoon" elke sterksteman training ietsje zwaarder of iets meer volume proberen te doen om zodoende iets op te bouwen. Gym blijft gewoon, press, deadlift, bank en deadlift via 351 en gevarieerd acc.

jaa indd begrijpelijk ik lig voordat ik aan een training begin nog half in de kreukel van de vorige maja je vermand je dan toch soort en van elke keer weer..je trainingen zijn kort en effectief..die beheersing is bij mij vaak nog ver te zoeken haha, maar is wel beter.. als het lichaam niet zeurt..zie ik mischien wel een serieuze comeback "D

• #1.945
Ik heb soms ook gewoon niet meer tijd ivm met werk en andere dingen zoals leven. lol.

ehmm een leven ja, moek ook maar es aan beginnen :P

• #1.947
Dat komt vanzelf lol.

Goed gegaan vandaag JP. Vrijdag ook nog zwaar of dan ontspannen?

• #1.950
Ja wel ok. Vrijdag zware squat.

Lekker farmertje alweer JP. Waarom geen turns, ik vind dat juist iets dat ik iedereen wil leren omdat dat vaak een cruciaal iets is in wedstrijden (bv het te ver draaien van de farmer na de bocht)

gaat goed zo te lezen jp.. probeer altijd wat te leren van je log maar net zoals deathlift stap je dan gelijk zo hoog in en borst doe je volgens mij niet veel oefeningen is dat echt om op kracht en techniek te trainen...

• #1.953
Lekker farmertje alweer JP. Waarom geen turns, ik vind dat juist iets dat ik iedereen wil leren omdat dat vaak een cruciaal iets is in wedstrijden (bv het te ver draaien van de farmer na de bocht)

Ja heb je gelijk in. Kwam zo uit kon ze mooi naar binnen lopen vandaar.

• #1.954
gaat goed zo te lezen jp.. probeer altijd wat te leren van je log maar net zoals deathlift stap je dan gelijk zo hoog in en borst doe je volgens mij niet veel oefeningen is dat echt om op kracht en techniek te trainen...

Ja en Slim lol.

Nee ik doe een hoop setjes voor mn werksetjes bv bij het buigen, bv

Stang x5
Stang x5
70 x5
120 x5
150 x5
170 x3
200 x3
220 x3
240 x1
250 x1
260 x1

Over borst. Ik train in principe geen spiergroepen maar oefeningen zoals, buigen, banken, deadlift en press. Na dit werk doe ik dan extra werk wat je zou kunnen aanmerken als spiergroepen die de grote oefeningen ondersteunen.

Gr, JP.

• #1.955
Squat, met warm up,

Stang x5
Stang x5
60 x5
60 x5
90 x5
150 x5
175 x5
200 x3
225 x1 (half pak en riem)
250 x1 (half pak, banden en riem)
275 x1 (Los inzer hardcore pak, banden en riem)

Laatste beurt voelde als dieplood lol. Volgens Mike wel goed op diepte.

Boom, (houten boom handgrepen dicht bij elkaar en dunne diameter) Voor mn gevoel de moeilijkste boom die we doen.

55 x5
55 x5
75 x3
95 x3
115 x3
120 x2 (3e net mis had er ingezeten)
70 x10

Farmers, (enorm dik en glad handvat plus lange farmers, zwaar)

55 x60m met een draai
110 x60m met een draai (23 sec getimed)
120 x60m met een draai en een drop
75 x30m
85 x30
95 x60m met een draai
105 x30m

niet te hard trainen voor biest he! ;)

• #1.957
Neuh Cor....

behoorlijk wat gewicht verzet weer;)

• #1.959
Ben ook best een beetje naar de kloten nu eerlijk gezegd.

kzou me meer zorgen maken als je topfit was nu haha

Terug
Naar boven