Frenzy1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 722
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 13%
Zondag nog armday gehad, was echt nice! Vergeleken met 5x5, probeer ik maximaal te gaan met de curls en extensions. Front dips kan ook enorm van genieten en chin ups gaan ook lekker.
Vanwege last van mn blessure had ik afgelopen week de training een dag opgeschoven, de ergste last is wel weer afgenomen gelukkig. Vandaag begin ik met week 3 van 5x5. Het trainen begin ik meer plezier in te krijgen want de gewichten gaan langzaam omhoog dus krijg steeds meer het idee dat 'ik wat doe'. Extra cardio na de training voelt ook wel lekker.
Vanwege last van mn blessure had ik afgelopen week de training een dag opgeschoven, de ergste last is wel weer afgenomen gelukkig. Vandaag begin ik met week 3 van 5x5. Het trainen begin ik meer plezier in te krijgen want de gewichten gaan langzaam omhoog dus krijg steeds meer het idee dat 'ik wat doe'. Extra cardio na de training voelt ook wel lekker.

. Kuiten nu op 55 kg en neck curl 12,5 kg. Ik doe sets van 5x5, met iets van 10 seconden rust. Oftewel ik leg de barbell neer en kruip er gelijk weer onder. Ik word niet gehinderd door mijn lies tijdens de squat en deadlift. Vorig jaar dus de fout gemaakt om weer wekelijks te squatten met die blessure, ging van 80 weer naar 120 (sets van 8 reps) en was weer terug bij af. Nu dus nog voorzichtiger en hopen dat het goed blijft gaan. Squatten en leg press zijn mijn favoriete oefeningen.
. Is ook eerder voor de heupen, maar aangezien de lies zich daar ook situeert kan het mss wel zijn effect hebben. Ben geen dokter haha
keep it up
.