Fitness Seller

Je oor in, nu zonder gebitch

• Topic Starter Topic Starter
Hahah, ja als ik hem zo zou laten fl*kkeren heeft dat geen nut nee. Maar sowieso, zo hard laat ik hem in het filmpje niet vallen. Beter zeiken ze niet zo

Tanktop-alert! Netjes, ik ga volgend jaar ook weer naar school, elke dag kansloos k*twerk doen word je ook niet beter van.

Tanktop-alert! Netjes, ik ga volgend jaar ook weer naar school, elke dag kansloos k*twerk doen word je ook niet beter van.

Thanks! Had mijn trui trouwens daar ook in de buurt liggen :P. Train meestal in trui maar de airco deed het nu niet en het was pokkeheet. Ik ga ziek hard buffelen dit jaar, en hoop dan ooit aan jouw stats te komen ItaStaLLion67, want die zijn erg nice. Duurt nog wel een jaartje of 2 maarja, keeps you motivated

Gadverdamme man, wat een gezeik daar in je gym. Ik zou echt gek worden moest ik die laatste rep van die deadlift doen, en dan al direct dat gelul moet horen.
"huurr durr durr biceps durr hurr"
En ik die dacht dat het bij mij al erg was.

Maar goed, goeie press heb jij wel man, khoop dat die van mij zonder al teveel rommel daar ook snel mag komen, moet vrijdag 37,5kg doen en heb er een goed oog op.

Achjah andy, moet het er maar mee doen! leuk dat je even komt kijken btw! Heb jij ook een logje, ga ik em volgen

Wtf dat deadliftfilmpje, die commentaar. :roflol:
Je laat het gewoon zachtjes landen, wat een eikel. Ik maak meer lawaai als ik met MP-bar terug in de houders leg. :roflol: Je mag er zeker ook niet roepen/kreunen?

Zo snel mogelijk weg daar zou ik zeggen... Die ecto's op de achtergrond gaan je ook niet motiveren.

Klopt ook man, hier in alkmaar zit iets verderop S.S.S gym, die ook vaak powerlift wedstrijden organiseert en landelijk ook erg goed gaat! voor 13 euro de maand kan je daar sporten, maar ik wil eerst meer kracht opbouwen voordat ik daar voor lul ga staan tussen al die buffels

klote negert.

die deads vliegen omhoog!

Persoonlijk zou ik hook grip gebruiken en je handen net iets dichter bij elkaar plaatsen.

keep it up

klote negert.

die deads vliegen omhoog!

Persoonlijk zou ik hook grip gebruiken en je handen net iets dichter bij elkaar plaatsen.

keep it up

Hehe die negert doet het hem hea, ga em de volgende keer interviewen denk ik. Das me toch een dwaas jonge

Deads vliegen inderdaad omhoog, hoop over 2 maanden de 120 te pakken. En hoe bedoel jij hookgrip? Pakte em vandaag wel iets breder inderdaad, stond ook iets breder met mijn voeten

Hehe die negert doet het hem hea, ga em de volgende keer interviewen denk ik. Das me toch een dwaas jonge

Deads vliegen inderdaad omhoog, hoop over 2 maanden de 120 te pakken. En hoe bedoel jij hookgrip? Pakte em vandaag wel iets breder inderdaad, stond ook iets breder met mijn voeten

de ene hand in pronatie stand en de andere in supinatie stand.

Dus de ene hand palm naar je toe andere van je af.

persoonlijk geeft mij dat een veel betere grip + me lift gaat beter dan

Ah dat is onzin man. Ik zie die ecto's bij ons (buiten mij dan...) ook wel eens aarzelend kijken en altijd braaf bij de machientjes blijven maar zo schiet je ook niet op. Die kerels vinden het enkel maar knap dat je daar tussen gaat staan en hard meeknalt.

Ik ga trouwens ook binnenkort naar zo'n soort gym, zit nu in zo'n healthcenterding (waar ik gelukkig een krachthokje quasi voor mezelf heb :D), maar ik mag er wel met gewichten klooien zonder datk raar word aangekeken. Vandaag wel zo'n mong**l constant vragen stellen over trainingsmethodes/voeding/... omdat ik zo dom was geweest mijn oortjes 2 seconden uit te doen. Mag best, maar laat me dan met rust als ik midden in een set deadliften zit. :roflol: Aan de filmpjes te zien heb je er ook zo wat rondlopen.

En idd, hook grip!

de ene hand in pronatie stand en de andere in supinatie stand.

Dus de ene hand palm naar je toe andere van je af.

persoonlijk geeft mij dat een veel betere grip + me lift gaat beter dan

Klopt, zo deed ik het eerst ook. Maar merkte dat zegmaar mijn ''normale'' grip er wel enorm door ging zuigen. Dus doe ze voorlopig nog even zo, totdat ik echt merk dat ik problemen krijg met mijn grip. Is nog niet van toepassing voorlopig denk ik, denk dat dat bij 110+ wel komt.

Ik moest wel lachen om die n*ger (en de breezers). :D

Maar wat seagal beschrijft is niet hook grip maar mixed grip. Hook grip is je duim onder je vingers.

Klopt, zo deed ik het eerst ook. Maar merkte dat zegmaar mijn ''normale'' grip er wel enorm door ging zuigen. Dus doe ze voorlopig nog even zo, totdat ik echt merk dat ik problemen krijg met mijn grip. Is nog niet van toepassing voorlopig denk ik, denk dat dat bij 110+ wel komt.

Zou Pronated aanhouden totdat je daarop failed en dan overgaan op mixed grip. Ik zie nu pas je DL-filmpje, zo te zien was het lokale voetbalelftal er ook.

jaja, in men signature

Ik kreeg vandaag ook commentaar op mijn pronated grip bij deadlift (zie men log). Is het niet beter om deze te maxen tot je verplicht bent voor een hook grip? kwestie van voordeel te krijgen bij cleans etc.

Ja dat lijkt me ook inderdaad! Ga zo eens in jouw log kijken.

Ik moest wel lachen om die n*ger (en de breezers). :D

Maar wat seagal beschrijft is niet hook grip maar mixed grip. Hook grip is je duim onder je vingers.

Je lacht je soms dood bij ons in de gym, was ook een Marokkaan die ging benchen. En die had zo een kussentje die je om de stang kan schuiven voor bij de squat om zijn stang gedaan, en bouncede zo die bar van zijn chest met elke rep :roflol:

Inderdaad, mixed grip! Zo pakte ik hem eerst ook altijd

Zou Pronated aanhouden totdat je daarop failed en dan overgaan op mixed grip. Ik zie nu pas je DL-filmpje, zo te zien was het lokale voetbalelftal er ook.

Inderdaad, dat is ook mijn plan. Volgende deadlift filmpje volgt bij de 110 kilo, die laat niet lang meer op zich wachten.

Nu mijn kwark vreten en slapen

Ah dat is onzin man. Ik zie die ecto's bij ons (buiten mij dan...) ook wel eens aarzelend kijken en altijd braaf bij de machientjes blijven maar zo schiet je ook niet op. Die kerels vinden het enkel maar knap dat je daar tussen gaat staan en hard meeknalt.

Ik ga trouwens ook binnenkort naar zo'n soort gym, zit nu in zo'n healthcenterding (waar ik gelukkig een krachthokje quasi voor mezelf heb :D), maar ik mag er wel met gewichten klooien zonder datk raar word aangekeken. Vandaag wel zo'n mong**l constant vragen stellen over trainingsmethodes/voeding/... omdat ik zo dom was geweest mijn oortjes 2 seconden uit te doen. Mag best, maar laat me dan met rust als ik midden in een set deadliften zit. :roflol: Aan de filmpjes te zien heb je er ook zo wat rondlopen.

En idd, hook grip!

Over een half jaartje ga ik naar S.S.S denk ik. Denk dat ze me daar ook veel tips kunnen geven over powerliften

Goed nieuws! Kreeg net een belletje van het uitzendbureau, ik heb een administratief baantje aangeboden gekregen voor 36 uur in de week :D. Mag vanmiddag al op gesprek komen.

Hoho Jorin. Het betere werk.. Dan kan je de hele dag bulken + internetten net als ik.

Ja heerlijk man! Ben er blij mee :). Zometeen nog ff autorijden en de hele dag eten, savonds weer een training :).

Terug
Naar boven