AndroidHealthClinic

Je oor in, nu zonder gebitch

Ja maar ik wil gewoon niet meer werken nu, iig niet waar ik nu werk want dat trekt mijn gezondheid niet. En andere baantjes liggen niet in het verschiet nu. Dan ga ik liever even een half jaartje bikkelen aan die orientatie

Die NTI/LOI shizzles zijn dure geintjes. Ik zou gewoon mensen van de opleiding contacteren voor een boekenlijst en of ze je opdrachten/verslagen kunnen sturen van je opleiding. Zodat je een goed beeld hebt. Werk? Er is zat werk...in de horeca zoeken ze mensen. En dat is ook vrij leuk werk. En als je gewoon geld wil verdienen en je hebt een vlotte babbel moet je gewoon bij de callcenter gaan.(verdient lekker)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Een vlotte babbel heb ik zeker, morgen maar even langs bij de diverse callcentra! Nu mijn bak kwark naar binnen lepelen en gaan maffen!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Thanks man! Doet me goed om dat te horen, we knallen gewoon verder.

Ben wel weer van plan om naar school te gaan, maar dat is pas in september. Ik zou echt godsgruwelijk graag weer naar school gaan, het liefst morgen nog

Ik deel deze gedachte al 4 maanden:(

Damn, goed dat ik dit eens lees. Ga echt amper naar de les omdat het te saai (maar vaak ook te makkelijk) is, maar zou beter gewoon gaan en niet klagen omdat ik "moet" studeren.

En jorin, is idd een nette MP voor je BW. :cool:

Thanks boto! En serieus, stay in school man.

Vandaag 90 deadlift en 55 bench. Allebei 10kg van me pr's af. Deze maand nieuwe pr's zetten :D. Sowieso op de mp al een nieuwe pr gezet. Ben nu veel consequenter bezig met voeding etc. Ga er nu echt voor.

Zometeen ook ff proberen wat filmpjes te schieten btw

Ik leef met je mee rivelino, zit er nu serieus aan te denken om bij de NTI een orientatie te volgen van 6 maanden. Om te kijken of de opleiding die ik in september wil starten wel wat voor mij is. Om er even van te proeven zegmaar. Weet niet of dat aan te bevelen is

DOEN!

Dit is toch een k*ttijd om te werken, weinig banen en k*tlaan.
Ga gewoon weer een cursus doen hier en daar, staat altijd goed op je c.v en is beter voor je gezondheid ipv kenkerwerk doen.
Beterschap met je borstkas.

Ik neem het nog even in overweging loo :)

Net getrained, en het leek wel breezerspeeltijd man. Er werd volop gecurled door de breezerjeugd en de bijbehorende sletjes waren ook aanwezig die met veel gekwijl de brute 20 kg curls en opgepompte biceps aanschouwden. Ook was er een fokking irritante beer van een n*ger die op mij liep te zeiken. Je moet die stang niet zo hard laten vallen (met deadliften) dat maakt herrie. Hij was een soort van circuit aan het aflopen van 239849238 oefeningen tegelijk en vloog van hot naar her. Haal ik de gewichten van zijn ez-bar af, omdat hij weer eens mijlen ver weg was. Komtie naar me toe: Hee vriend jij verbouwd ook wel snel de spullen van iemand anders hea. Ik zeg ja vind je het logisch, je doet 300 dingen te gelijk en loopt steeds weg, niet zo zeuren. Jaa dat onthoud ik voor de volgende keer. Moet hij weten ik wou squatten.

Deadlift:
8x60
8x70
5x80
5x90 (op naar de 100, ging best met gemak, filmpje gemaakt)

Bench:
8x35
8x45
3x5-55 Ging ook met gemak

Squat:
8x40
8x50
5x60
3x5-70 Filmpje gemaakt, techniek check

Dips:
1x13bw+6 !!prr!! filmpje
1x9bw+6

Comments:
Trainen gaat lekker! Merk dat ik goed sterker word.

Filmpjes komen straks

goed bezig! Whouw! Mooie Squats ook.. Respect!

Conjo wat duurt dat lang met die filmpjes man, abnormaal

Nette squats idd voor jou gewicht! Gaat lekker man ;)

Waar blijven die filmpjes lul!!!

Ja godver man, youtube upload met 0,29482 kb en tinypic met 40.. Nog een kwartier en is me squat filmpje klaar :S

Gaat goed met trainen he. :)

p.s hoe embedd je een tinypic vid hier?

techniek ziet er goed uit

het ziet er alleen wel uit alsof je een pak meer kilo's aankan.

Bedoel je dat aan de uitvoering? Sowieso ben ik met de deadlift laag gestart, begon 1,5 week terug met 75 ofzo? Squat begon ik met 60.

Dips filmpje komt straks, youtube is ubertraag

Whahahah, allebei je filmpjes hebben een error:
Deadlift: He, wil je die gewichten niet zo laten vallen
Squat: Die pratende n*ger

Terug
Naar boven