Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Squat is goede diepte toch?Ik denk dat jij mijn voedingsschema niet wilt weten. Ik bulk niet zo clean, ik vreet gewoon wat er op mijn pad komt
Haha ik ga je ook geen ongelijk geven, extra vet kan je wel gebruike. Wat junk je dan?(Chips/frikandellen enzo?)

Naja junken, ik ga nu even opsommen wat ik zoal binnen krijg op een dag.
+- 2 liter melk, 10 broodjes (pindakaas, vleeswaren) paar eitjes, soms wat pannekoeken, 1 liter yoghurt, ongezouten pinda's, soms een cheeseburgertje. Banaantjes
Avondeten: shitload aan aardappels, gehaktballen (vissticks, of ander soort vlees). dopewerten (sla, rode kool, rode bieten, wat voor groenten dan ook.
En een halve kilo kwark. Veel zuivel, vind ik lekker, tel me kcals niet. Ik blijf gewoon eten wat ik kan tot ik stagneer in gewichtstoename, dan moet ik nog meer eten![]()

Klopt, brinta vind ik niet te vreten man. Heb wel een complex carb weightgainer met havermout/brinta erin. Die gebruik ik nooit, maar als ik toch brinta naar binnen moet krijgen
Uhm, ik heb bambix geloof ik. En ik ben ook gewoon een luie hond, vind het al veel moeite om het klaar te maken![]()

Zijn er geen dempende matten voor deadlifts ? Ik zou daar nie graag 200 kilo uit mijn handen laten glippen.Deadlift: He, wil je die gewichten niet zo laten vallen

Zijn er geen dempende matten voor deadlifts ? Ik zou daar nie graag 200 kilo uit mijn handen laten glippen.

Trouwens een vriend van me vond het ook goor. Maar hij warmt zn melk op en doet er heel klein beetje suiker bij, brinta is nu zn favo ontbijt.
Zolang je je deadlifts gecontroleerd uitvoert zoals op je filmpje zou je met 2 handdoeken de meeste schokken al kunnen dempen.Nee hebben ze niet.. Het is eigenlijk geen hardcore sportschool ofzo, ze zijn er wel heel goed in vechtsporten. Van os gym zit erbij in. Leg er volgende keren wel wat dunne schijven onder ofzo?