MuscleMeat

Je oor in, nu zonder gebitch

• Topic Starter Topic Starter
Die k*tneger irriteerde ik me mateloos aan

Die k*tneger irriteerde ik me mateloos aan

WHahahah, droogheid. Weetje wel niet HOEVEEL mensen bij mij komen fitnessen om te "socializeren". Dat is niet normaal irritant als je probeert te concentreren en gasten constant lopen te lullen. (met name bij de squats en deadlifts)

Ja precies, en ik had me mp3 speler naast me camera gegooit, maar was te lui om hem te pakken en op te doen. Verbaasde me dat ik me nog zo goed kon concenteren!

ik bedoelde dat het er nog vrij easy uitziet

Gaat de goede kant op gozer, post je voedingsschema eens af en toe ben wel benieuwd;)

Ik denk dat jij mijn voedingsschema niet wilt weten. Ik bulk niet zo clean:P, ik vreet gewoon wat er op mijn pad komt

Ik denk dat jij mijn voedingsschema niet wilt weten. Ik bulk niet zo clean:P, ik vreet gewoon wat er op mijn pad komt

Haha ik ga je ook geen ongelijk geven, extra vet kan je wel gebruiken. Wat junk je dan?(Chips/frikandellen enzo?)

Laatst bewerkt:
Haha ik ga je ook geen ongelijk geven, extra vet kan je wel gebruike. Wat junk je dan?(Chips/frikandellen enzo?)

Naja junken, ik ga nu even opsommen wat ik zoal binnen krijg op een dag.

+- 2 liter melk, 10 broodjes (pindakaas, vleeswaren) paar eitjes, soms wat pannekoeken, 1 liter yoghurt, ongezouten pinda's, soms een cheeseburgertje. Banaantjes

Avondeten: shitload aan aardappels, gehaktballen (vissticks, of ander soort vlees). dopewerten (sla, rode kool, rode bieten, wat voor groenten dan ook.

En een halve kilo kwark. Veel zuivel, vind ik lekker, tel me kcals niet. Ik blijf gewoon eten wat ik kan tot ik stagneer in gewichtstoename, dan moet ik nog meer eten:P

Naja junken, ik ga nu even opsommen wat ik zoal binnen krijg op een dag.

+- 2 liter melk, 10 broodjes (pindakaas, vleeswaren) paar eitjes, soms wat pannekoeken, 1 liter yoghurt, ongezouten pinda's, soms een cheeseburgertje. Banaantjes

Avondeten: shitload aan aardappels, gehaktballen (vissticks, of ander soort vlees). dopewerten (sla, rode kool, rode bieten, wat voor groenten dan ook.

En een halve kilo kwark. Veel zuivel, vind ik lekker, tel me kcals niet. Ik blijf gewoon eten wat ik kan tot ik stagneer in gewichtstoename, dan moet ik nog meer eten:P

Ziet er toch niet zo heel slecht uit? Bij die 2 liter melk mag wel 100 gram brinta(ga je ook geheid kilo's meepakken) dan kan je die cheeseburgers ook laten liggen;)

Klopt, brinta vind ik niet te vreten man. Heb wel een complex carb weightgainer met havermout/brinta erin. Die gebruik ik nooit, maar als ik toch brinta naar binnen moet krijgen

Klopt, brinta vind ik niet te vreten man. Heb wel een complex carb weightgainer met havermout/brinta erin. Die gebruik ik nooit, maar als ik toch brinta naar binnen moet krijgen

Welke brinta nam je vroeger? Die wake-up brinta of die grote pak? Ik ken mensen die die grote pak niet lusten maar die wake-up brinta wel lekker vinden en andersom. Ik zelf kan ze allebei hebben, alleen werd ik soms misselijk van die wake-up shizzle hoewel die ook wel lekkerder is. Nu ben ik volledig overgegaan op die grote pak.

Uhm, ik heb bambix geloof ik. En ik ben ook gewoon een luie hond, vind het al veel moeite om het klaar te maken :P

Uhm, ik heb bambix geloof ik. En ik ben ook gewoon een luie hond, vind het al veel moeite om het klaar te maken :P

Haha bambix is troep gewoon wake up brinta kopen of die grote pak. In een grote kom strooien en dan melk eroverheen gooien. Daarna roeien en gewoon opdrinken in een minuut:P

Hehe ik ga is ff kijken, waar haal je die zooi?

Zijn er geen dempende matten voor deadlifts ? Ik zou daar nie graag 200 kilo uit mijn handen laten glippen.

Nee hebben ze niet.. Het is eigenlijk geen hardcore sportschool ofzo, ze zijn er wel heel goed in vechtsporten. Van os gym zit erbij in. Leg er volgende keren wel wat dunne schijven onder ofzo?

:P

Trouwens een vriend van me vond het ook goor. Maar hij warmt zn melk op en doet er heel klein beetje suiker bij, brinta is nu zn favo ontbijt.

Ik ga morgen uit mijn werk wel even langs de supermarkt, nu ff relaxen want moet morgen dat klote werk gaan doen. Moet ff mijn rug sparen haha.

Nee hebben ze niet.. Het is eigenlijk geen hardcore sportschool ofzo, ze zijn er wel heel goed in vechtsporten. Van os gym zit erbij in. Leg er volgende keren wel wat dunne schijven onder ofzo?
Zolang je je deadlifts gecontroleerd uitvoert zoals op je filmpje zou je met 2 handdoeken de meeste schokken al kunnen dempen.

Als je dit :
http://www.youtube.com/watch?v=1exoccKY7lM&feature=channel_page
gaat doen, gaan deze niet veel helpen.

Terug
Naar boven