XXL Nutrition

Je oor in, nu zonder gebitch

• Topic Starter Topic Starter
Zo, heb het baantje binnen! 36 uur per week, 1600 in de maand! Daar hou ik van. Vroeg in het sollicitatie gesprek of ik wel kon eten onder het werken, dat was geen punt :roflol:.

Zometeen een pr zetten op de military press, 3x5-45 staat op het schema. 3x5-72.5 op de squat word ook een pr. Heb vandaag wel weinig gegeten. Ga dat zo compenseren door er een paar borden macaroni in te stouwen.

Zo, heb het baantje binnen! 36 uur per week, 1600 in de maand! Daar hou ik van. Vroeg in het sollicitatie gesprek of ik wel kon eten onder het werken, dat was geen punt :roflol:.

Zometeen een pr zetten op de military press, 3x5-45 staat op het schema. 3x5-72.5 op de squat word ook een pr. Heb vandaag wel weinig gegeten. Ga dat zo compenseren door er een paar borden macaroni in te stouwen.

****ing nice, wat is het precies voor werk?

Het is een administratief baantje op het stadhuis hier in alkmaar. Heb al eerder een uitzendklus gedaan via het uitzendbureau daar. Werkte toen bij mijn moeder op de kamer, was wel gezellig haha. Helemaal top dit, heb ik daar ook geen zorgen meer over. Maar hou mijn zaterdag baantje er ook bij, anders heb ik straks als ik ga studeren geen inkomsten meer. 6 daagjes werken, moet prima kunnen.

Het is een administratief baantje op het stadhuis hier in alkmaar. Heb al eerder een uitzendklus gedaan via het uitzendbureau daar. Werkte toen bij mijn moeder op de kamer, was wel gezellig haha. Helemaal top dit, heb ik daar ook geen zorgen meer over. Maar hou mijn zaterdag baantje er ook bij, anders heb ik straks als ik ga studeren geen inkomsten meer. 6 daagjes werken, moet prima kunnen.
Nou ik ben altijd blij als het weekend is.. hele dag achter de computer zitten word je ook wel zat na 5 dagen :p

Nou ik ben altijd blij als het weekend is.. hele dag achter de computer zitten word je ook wel zat na 5 dagen :p

Klopt, maar dat is beter dan 5 dagen van half 8 tot half 5 sjouwen in een koelcel :D.

Zo, net ff een groot bord macaroni naar binnen gedouwd, er is nog over voor na de training dus dat is prima. M'n whey is alleen bijna op, zo maar is ff nieuwe bestellen.

Klopt, maar dat is beter dan 5 dagen van half 8 tot half 5 sjouwen in een koelcel :D.

Zo, net ff een groot bord macaroni naar binnen gedouwd, er is nog over voor na de training dus dat is prima. M'n whey is alleen bijna op, zo maar is ff nieuwe bestellen.
Ja dat is ook wel weer zo.. heb je weer meer energie om goed te kunnen trainen. :D

Veel succes zo met trainen ;)

Godsamme wat een gekanker man, belt m'n vriendin net op. Der oom die mij nog 300 euro verschuldigt is omdat hij mij een k*tbrommer heeft verkocht die het na 45 minuten rijden al begaf, heeft zijn vrouw bij de strot gegrepen en in elkaar getrapt waar de kinderen bij waren. Ik zou dus vanavond bij er blijven pitten, maar die vrouw en die kinderen slapen als het goed is nu bij hun. Heb helemaal geen zin in dat gezeur

Netjes gozer ben echt heel blij voor je:)

Nu kan je net als mij(op ma-wo-vr) internetten tijdens je werk:D Alleen ben ik nog opzoek naar een baantje voor minimaal 32 uur ik werk nu maar 16 uur per week. Wel flex dat je zo makkelijk aan dat baantje bent gekomen:D

Ik zou beter ook gaan werken met mn 3uur les/dag. :roflol:
Maar ah, je bent maar 1x student. :D

Proficiat met je job, zometeen nog trainen en pr's neerzetten?

Thanks boto! Nou ik zit dus een beetje in dubio, ik ben er met mijn hoofd niet bij. Dit staat er 2 posts boven me:

Godsamme wat een gekanker man, belt m'n vriendin net op. Der oom die mij nog 300 euro verschuldigt is omdat hij mij een k*tbrommer heeft verkocht die het na 45 minuten rijden al begaf, heeft zijn vrouw bij de strot gegrepen en in elkaar getrapt waar de kinderen bij waren. Ik zou dus vanavond bij er blijven pitten, maar die vrouw en die kinderen slapen als het goed is nu bij hun. Heb helemaal geen zin in dat gezeur

Heb zo'n gevoel dat ik nu niet echt lekker kan knallen, heb net een beetje botte reacties gegeven op mijn vriendin wat betreft deze situatie, en die is erg van stuur. Heb alleen gezegd dat ik geen zin heb in dit gezeik van hun

Thanks boto! Nou ik zit dus een beetje in dubio, ik ben er met mijn hoofd niet bij. Dit staat er 2 posts boven me:

Heb zo'n gevoel dat ik nu niet echt lekker kan knallen, heb net een beetje botte reacties gegeven op mijn vriendin wat betreft deze situatie, en die is erg van stuur. Heb alleen gezegd dat ik geen zin heb in dit gezeik van hun

Sterkte!

Is dus niet gekomen van een training?

Nee is er niet van gekomen :(. Was er echt niet bij met mijn hoofd, en als ik niet het gevoel heb dat ik me 110 procent kan geven ga ik niet trainen. Dan loop ik me daar alleen maar op te fokken omdat het niet lukt. We beginnen maandag gewoon weer! Eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever, en mag daar de hele dag vreten. Dat belooft wat :D

Denk het niet?;)
Hij is zijn geld gaan terughalen voor zijn brommer.

Nope, dat zit er niet in dat ik dat terug krijg. Ik haal die brommer zelf wel op en probeer em zelf te verkopen.

Volgende week weer lekker trainen, en dan de 100 deadlift halen op 5 reps. Mijn oude bescheiden prtje

Zo, vandaag weer trainen! Heb zin om een pr te pakken op de military press, 3x5-45! Zou hem eigenlijk vrijdag gaan pakken, maar doordat ik er niet bij was met mijn kop heb ik de training laten schieten. Ook ga ik vandaag even de bent over row pakken, en daarnaast oefenen op techniek met de powerclean.

Dus ff mp3tje opladen, en knallen met die hap ouweeeeeeeesss

Mp3tje op, en knallen voor die pr's conjo's!

Squat:
8x50
5x60
3x5-72,5 !!pr!!

Military press:
10x30
3x5-45 !!pr!! YEAH b*ch

Bent over row:

3x5-45 licht gepakt heel strikt

Chins:
1x5bw
1x4bw Last van een pomp..

Comments: Wil over 2-3 weken de 50 military press halen, moet en zal lukken

Goede pr`s beest je kan trots zijn op je prestaties nu lekker slapen en whey eiwitten nemen!

Lekker man. Ziet er goed uit! :thumb:
5kg is wel veel maar moet te doen zijn voor jou denk ik :D

Goede pr`s beest je kan trots zijn op je prestaties nu lekker slapen en whey eiwitten nemen!

Thanks beest, leuk dat je me logje regelmatig bezoekt!! Ik probeer een beest te worden man! Het k*tte is dat mijn nu net op is. Had zaterdag bij xxl nieuwe besteld maar nog niks binnen :(. Hoop toch echt dat ik morgen wat binnen krijg.

Lekker man. Ziet er goed uit! :thumb:
5kg is wel veel maar moet te doen zijn voor jou denk ik :D

Thanks bro! Gaat inderdaad de goede kant op. En die 50kg moet hopelijk te doen zijn, ookal is het maar 1 rep

Nog ff wat noten vreten en wat kwark naar binnen lepelen. Tot de volgende training!

Laatst bewerkt:
1x50 haal je nu al hoor. gz met pr's.

Terug
Naar boven