XXL Nutrition

Je oor in, nu zonder gebitch

Hoe was je eerste werkdag? Lekker kunnen eten denk?

• Topic Starter Topic Starter
1x50 haal je nu al hoor. gz met pr's.

Dat zou best kunnen ja! ga alleen nu nog lang niet maxen. Ben benieuwd of ik 3x5-50 haal binnen een maand

Hoe was je eerste werkdag? Lekker kunnen eten denk?

Mijn eerste werkdag was heel relaxt! Helemaal niet goed gegeten eigenlijk vandaag, verbaasde me dat de training nog zo makkelijk ging.. Ik werd de hele dag ingewerkt, en kan niet als een malle aan het vreten zijn als iemand mijn allemaal dingen uit aan het leggen is :(

Relaxt hoor zo'n kantoorbaantje. Je heb energie te over. Nadeel alleen is dat je een beetje duf word van 9 uur achter zo'n pctje te zitten.

Zo de sportschool in, maar heb geen fatsoenlijk avondeten gehad. Mijn zus heeft net de sleutel gehad van haar nieuwe huis, mijn ouders zijn daar ook heen gevlogen. Plus dat alle kasten nog is leeg zijn omdat er boodschappen gedaan moeten worden. K*tje bef, maar een blik knakworsten opgegeten+rode bietjes+kwark en een bak brinta :(. Moet toch wat hea

Trainingsduur: 60 minuten

Deadlift:
10x60
5x95 (meteen doorgegaan, had teveel gewicht aan de bar gehangen en was te lui om het te wisselen. :P).

Bench:
10xbar
10x30
8x40
5x50
3x5-57,5

Squats: Benen vermoeid na deadlifts
8x40
5x60
3x5-75 !!pr!! Conjo die ging moeizaam, zat te grommen

Dips:
1x9bw+10 !!pr!!
1x7bw+10

Comments: Lekker getrained! Ik was serieus echt helemaal dood. Stond naar adem te happen. Werd ontiegelijk afgeleid door een dikke chick toen ik aan het deadliften was. Was een beetje aan het grommen, komt ze voor me staan terwijl ik bezig ben: Hee als het te zwaar is wil ik em ook wel voor je overnemen hoor :roflol:. Tyf op dikke h**r

Werd ontiegelijk afgeleid door een dikke chick toen ik aan het deadliften was. Was een beetje aan het grommen, komt ze voor me staan terwijl ik bezig ben: Hee als het te zwaar is wil ik em ook wel voor je overnemen hoor :roflol:. Tyf op dikke h**r

:roflol::roflol::roflol:

Zieke shit man, lekkere training! :thumbs:
Lekkere PR's en nice compound day, lijkt me best vermoeiend, 3 compounds op 1 dag. :D

Laatst bewerkt:
Ja het is best intensief! Vooral omdat je elke training 2.5 kg verhoogd, en 5kg op de deadlift. Stond ff te hijgen tegen de muur :). Was toch behoorlijk naar de klote, het gaat goed

proficiat met de pr's! Sterke dips al voor zo'n magere ecto :D

Hehe thanks, stond ff op de weegschaal na de training. Woog 71.5. Maar die weegschaal verschilt nogal met die ik thuis heb volgens mij. + heb je de hele dag al gegeten+gedronken. Zal nu wel een kilootje of 67.5 wegen denk. Op naar de 70 :D

Hehe gaat lekker toch zo. ;) Weeg zelf ook al 84+ overdag met kleren aan. :D

Netjes hoor! We knallen gewoon door. Nu is ff me kwark naar binne gooien en richting mijn bedje! ik zeg latertje

Lekkere training Jorin! Mooie DL en Squat al! :thumbs:

Zou opteren voor minder compounds en meer volume op de compounds. Twee set deads is te weinig in mijn ogen.

Succes verder.

Wat een dikke kankerhoer. Volgende keer grijp je haar bij haar k*t en zeg je als het te zwaar is dan gaan we nken varken.. :)

Goede training bro lekkere pr`s!

goed bezig! Dikketraining!

lekker je oor in ;)

Lekkere training Jorin! Mooie DL en Squat al! :thumbs:

Thanks! Ik vind het nog steeds nergens naar lijken, maar dat houdt me gemotiveerd om door te knallen :D

Zou opteren voor minder compounds en meer volume op de compounds. Twee set deads is te weinig in mijn ogen.

Succes verder.

:)

Dan is het geen rippetoe meer hé...

Juistem!

Inderdaad, was niet mee dat hij rippetoe aan het doen was.

Trek mijn woorden in ;)

Het is inderdaad ook weinig, maar ben van plan om zeker de komende 4 maanden nog rippetoe te gaan doen. Daarna door met een ander FB schema, of de texas variant

Wat een dikke kankerhoer. Volgende keer grijp je haar bij haar k*t en zeg je als het te zwaar is dan gaan we nken varken.. :)

Goede training bro lekkere pr`s!

Hahah thanks man! Inderdaad, vieze k*thoer. Ze ging nog met der dikke anjer op een bankje zitten, dat bankje verdween er gewoon in.

hehe, begint de test in te kicken

Roiddddddddraggee

Thanks bro!

Over een tijdje komt er ipv een ecto, een iets mindere ecto je oor in :D

texas variant ik ook binnenkort, even nog die rippetoe wat meer uitbuiten he :)
je oor in, jeoorin, joorin, jorin.
was dat de bedoeling?

Terug
Naar boven