Fitness Seller

Je oor in, nu zonder gebitch

Geile foto's, zo met je handen in je broekje.

Goede vooruitgang, vooral binnenkant borst. Dat smal banken werkt toch goed hè!

Waar baseer je dat op? Waar heb je die kennis vandaan? Sta open voor jouw onderbouwingen.

o.a. 3XL hier op het forum.

Daarnaast kan je helemaal geen stats claimen als het halfrom gegay is.. dus hoe kan je dan je e-penis vergroten? Impossible. Fullrom dus.

Jorin, hoeveel tijd zit er ongeveer tussen de 2 foto's :)?

PS: barbell laten zakken tot bovenkant borst is oké zolang je hem maar niet laat rusten, je moet spanning op die schouders zien te houden. Ook bovenin je armen niet locken. Net voordat je ellebogen willen gaan locken houdt je de barbell 1 sec in die positie. Vervolgens weer laten zakken en zachtjes de borst aantikken.

Zo ervaar ik de oefening het beste.

Jorin wil ook sterk worden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

PS: barbell laten zakken tot bovenkant borst is oké zolang je hem maar niet laat rusten, je moet spanning op die schouders zien te houden. Ook bovenin je armen niet locken. Net voordat je ellebogen willen gaan locken houdt je de barbell 1 sec in die positie. Vervolgens weer laten zakken en zachtjes de borst aantikken.

Tussen deze foto's zit een lange tijd. Maar dit was de enige frontshot die ik had. De eerste foto was een foto voordat ik geopereerd was.

Maar kwa ''massa'' stond ik er 2 maandjes geleden zo bij. Was weer terug bij af, bij 61 kg wat ik op die eerste foto woog.

Geile foto's, zo met je handen in je broekje.

Goede vooruitgang, vooral binnenkant borst. Dat smal banken werkt toch goed hè!

Heheh had mijn handen gevouwen voor me. Maar had ff me boxer weggepaint. Was in een creatieve bui jwt

o.a. 3XL hier op het forum.

Daarnaast kan je helemaal geen stats claimen als het halfrom gegay is.. dus hoe kan je dan je e-penis vergroten? Impossible. Fullrom dus.

Jorin wil ook sterk worden.

:D

Komt er nog een training vanavond?
Heb je die van maandag ook gemist? :eek:

Vanavond wel getrained! Maandag avond kon ik niet, had toen theorieles voor de auto. Ben de dag erna wel geslaagd!

Training van vandaag was om te huilen

Deadlift:
5x70
5x80
5x90 Potverdomme, het ging gewoon niet, zou voor de 100 moeten gaan

Bench:
8x30
6x40
5x50
3x5-60 Die ging goed

Squat
10x30
8x50
5x60
1x5-70 Ging verdomde moeizaam
1x4-70 verloor mijn concentratie
3e set: krijg maar kanka. Wat een bullshit, vorige week 3x5-80?

Dips:
7x81kg
5x81kg

Comments: Was zwaar gefokt onder het trainen. Voelde me de hele dag al slap, en heel moe. Van het weekend een feestje gehad, werd wat gedronken. Gister een verjaardag gehad waarna ik bij mijn vriendin bleef slapen. Uiteindelijk maar 5.30 uur geslapen en vroeg op naar het werk gegaan. Ging gewoon uitermate k*t

Hmmm ik had het afgelopen maandag ook... kan niet altijd knallen he.

Vrijdag weer beter ;) vind je bench wel netjes hoor :thumb:

dead en squat op 1 training is gewoon zwaar ;) is normaal dat je na een tijdje begint te failen dan, volgende training zal je wel wat beter uitgerust zijn en zal je weer 5*5*80 squatten ;)

Ha kop op! Volgende keer lukt het wel. Ik ruik Pr's ;)

dead en squat op 1 training is gewoon zwaar ;) is normaal dat je na een tijdje begint te failen dan, volgende training zal je wel wat beter uitgerust zijn en zal je weer 5*5*80 squatten ;)

Klopt, daarom dat je ze gewoon niet in 1 training moet doen. Vervang dan Squat met Front Squat en doe Squat op een andere dag. Zo ervaar ik in ieder geval minder vermoeidheid. En Front Squat train ik op techniek dus daar is de gewicht ook niet zo echt van belang voor mij tenminste. ;)

Klopt Jorin.. Iedereen heb btw wel een k*ttraining.. Bench ging lekker? :D
En ik zou Squat eerst doen.. laatste DL.. bij Stronglifts:
Squat
MP
DL

Hmmm ik had het afgelopen maandag ook... kan niet altijd knallen he.

Vrijdag weer beter ;) vind je bench wel netjes hoor :thumb:

Thanks :). Mijn hele motivatie voor de rest naar de training is dan al naar zijn grootje geholpen :(

Laten we dat hopen. Pak morgen 77.5 kilo wel even eerst. En deads en squats op 1 dag zijn inderdaad wel dodelijk. Vorige keer ging het alleen prima.. Kreeg nu met deadliften al problemen.

Ha kop op! Volgende keer lukt het wel. Ik ruik Pr's ;)

Ik ruik ze ook!

Klopt, daarom dat je ze gewoon niet in 1 training moet doen. Vervang dan Squat met Front Squat en doe Squat op een andere dag. Zo ervaar ik in ieder geval minder vermoeidheid. En Front Squat train ik op techniek dus daar is de gewicht ook niet zo echt van belang voor mij tenminste. ;)

Met rippetoe moet je gewoon zwaar blijven squaten

Klopt Jorin.. Iedereen heb btw wel een k*ttraining.. Bench ging lekker? :D
En ik zou Squat eerst doen.. laatste DL.. bij Stronglifts:
Squat
MP
DL

Thanks :). Maar als ik de squat als eerst doe, trekt mijn deadlift echt op niets meer. Andersom ervaar ik dat iets minder

Squat:
8x40
6x50
5x60
5x70
3x5-75. Paar kg terug gegaan. Voelde bij een andere set mijn knie erg raar knakken

Overhead press:
10x stang
10x30
5x40
4x45
5x50 !!prr!
2x50 :(
3x5-45

Bent over row:
3x5-50 gaat erg makkelijk

Chins:
2x6 71kg

pff me delts burne al wanneer ik dit lees :P

5x50, netjes man. Sterk:)

Zometeen even trainen, en probeer toch voor de 5x100 deadlift te gaan. Moet ik eigenlijk makkelijk van de grond af kunnen trekken.. Met een goede opwarming moet dat zeker goedkomen. Heb alleen het idee dat mijn onderrug het niet zo lekker vind om EN zwaar te squatten, EN zwaar te deadliften. Kijk straks wel even hoe mijn rug zich voelt :).

Zo even pr zetten op de bench, 3x5-62.5

Ik vind het k*t squaten en deadliften in 1 training. Ik doe dan altijd squat bij benen en deadlift bij rug vind ik veel fijner.

succes met die 5x100!!

Er zijn diverse meningen van verschillende ervaren trainees op dit forum over de uitvoering van de MP.Denk idd dat je de oefening moet doen waarop jij denk dat hij het meest effectief is dat voel na je een tijd al aan.

s6 met je trainingen Jorin

Thanks sarge!

Deadlift:
8x60
5x70
5x80
5x90
5x100 !!pr!! Ging nog best met gemak, waar ik vorige keer moeite had met 5x90..

Bench:
10x20
6x40
5x50
3x5-62.5 !!prr!! Jeah bitchess! Laatste rep gromde ik er letterlijk uit.

Squat:
Enige squatrek was de HELE training bezet. Er zat niks anders op dan te gaan legpressen :S. Ik moet me diep schamen, ik weet het. Maar anders werd er niks voor benen gedaan.

Legpress:
8x100
5x130
5x160
5x190

Dips:

10x82kg !PRR! (bw+10)
8x82kg (bw+10)

Comments:
Pr's! Hou ik van. Jammer dat het squatrek bezet was de hele training :(. Volgende keer beter

lekker getraind hoor! dikke bench, \zit er meer in?

Terug
Naar boven