- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar baseer je dat op? Waar heb je die kennis vandaan? Sta open voor jouw onderbouwingen.
Jorin, hoeveel tijd zit er ongeveer tussen de 2 foto's?
PS: barbell laten zakken tot bovenkant borst is oké zolang je hem maar niet laat rusten, je moet spanning op die schouders zien te houden. Ook bovenin je armen niet locken. Net voordat je ellebogen willen gaan locken houdt je de barbell 1 sec in die positie. Vervolgens weer laten zakken en zachtjes de borst aantikken.
Zo ervaar ik de oefening het beste.
Jorin, hoeveel tijd zit er ongeveer tussen de 2 foto's?
PS: barbell laten zakken tot bovenkant borst is oké zolang je hem maar niet laat rusten, je moet spanning op die schouders zien te houden. Ook bovenin je armen niet locken. Net voordat je ellebogen willen gaan locken houdt je de barbell 1 sec in die positie. Vervolgens weer laten zakken en zachtjes de borst aantikken.
Geile foto's, zo met je handen in je broekje.
Goede vooruitgang, vooral binnenkant borst. Dat smal banken werkt toch goed hè!
o.a. 3XL hier op het forum.
Daarnaast kan je helemaal geen stats claimen als het halfrom gegay is.. dus hoe kan je dan je e-penis vergroten? Impossible. Fullrom dus.
Jorin wil ook sterk worden.

dead en squat op 1 training is gewoon zwaaris normaal dat je na een tijdje begint te failen dan, volgende training zal je wel wat beter uitgerust zijn en zal je weer 5*5*80 squatten
![]()

Hmmm ik had het afgelopen maandag ook... kan niet altijd knallen he.
Vrijdag weer betervind je bench wel netjes hoor
![]()
. Mijn hele motivatie voor de rest naar de training is dan al naar zijn grootje geholpen 
dead en squat op 1 training is gewoon zwaaris normaal dat je na een tijdje begint te failen dan, volgende training zal je wel wat beter uitgerust zijn en zal je weer 5*5*80 squatten
![]()
Ha kop op! Volgende keer lukt het wel. Ik ruik Pr's![]()
Klopt, daarom dat je ze gewoon niet in 1 training moet doen. Vervang dan Squat met Front Squat en doe Squat op een andere dag. Zo ervaar ik in ieder geval minder vermoeidheid. En Front Squat train ik op techniek dus daar is de gewicht ook niet zo echt van belang voor mij tenminste.![]()
Klopt Jorin.. Iedereen heb btw wel een k*ttraining.. Bench ging lekker?
En ik zou Squat eerst doen.. laatste DL.. bij Stronglifts:
Squat
MP
DL
. Maar als ik de squat als eerst doe, trekt mijn deadlift echt op niets meer. Andersom ervaar ik dat iets minderJorin, hoeveel tijd zit er ongeveer tussen de 2 foto's?

.
. Volgende keer beter