- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere trainingen weer man, volg je log regelmatig ook die hiervoor dus leuk om te lezen dat je weer vol aan het knallen bent! succes!

ik geloof 66kg lol..
Maar nu ff wat anders, het is denk ff over met de pret. Ging de laatste tijd ook wel te lekker eigenlijk. Ik denk dat ik een beginnende ontsteking heb in mijn linker schouder. Ga morgen meteen naar de huisarts toe. Woensdag ook al rust gehouden. Balen man![]()

ik geloof 66kg lol..
Maar nu ff wat anders, het is denk ff over met de pret. Ging de laatste tijd ook wel te lekker eigenlijk. Ik denk dat ik een beginnende ontsteking heb in mijn linker schouder. Ga morgen meteen naar de huisarts toe. Woensdag ook al rust gehouden. Balen man![]()
Balen ja!Tja, zo gaat dat, je gaat net zo lekker en je krijgt een blessure, bij mij ook het geval!![]()

Das mooi ****ed Jorin... hopen dat het niet te ernstig is!
Welke bewegingen kan je nu niet maken met je schouder of welke bewegingen kan je wel maken?
En met flyes gebruik je ook je schouders dus of dat zo een goed plan is..?
Als je je ub niet kan trainen zou ik sowieso benen blijven trainen. Bijvoorbeeld 2x per week squaten.
.