AndroidHealthClinic

Je oor in, nu zonder gebitch

Akon sucks

Van zulke muziek word je niet sterk

• Topic Starter Topic Starter
Heheh was wel ff lachen man. Maar ga er niet nog een keer heen :D. Op de trainingen luister ik gewoon naar muziek met die dikke beats

Lekkere trainingen weer man, volg je log regelmatig ook die hiervoor dus leuk om te lezen dat je weer vol aan het knallen bent! succes!

Lekkere trainingen weer man, volg je log regelmatig ook die hiervoor dus leuk om te lezen dat je weer vol aan het knallen bent! succes!

Thanks man! Vind zelf ook dat het wel aardig gaat ja! Het doel wat ik voor ogen had, namelijk 75kg voor de zomervakantie, ga ik met gemak halen denk. Zit nu op 71, en mijn bf is niet eens heel veel gestegen. +10kg vanaf februari :D

Vanavond word niet getrained, ben moe en verkouden en heb wat last van mijn schouders. Wil liever goed uitrusten voordat ik weer ga knallen. Straks help ik nog wat naar de klote ook. Ik pak ff me rust

Hoeveel heb je maximaal gewogen in je train verleden?

ik geloof 66kg lol..

Maar nu ff wat anders, het is denk ff over met de pret. Ging de laatste tijd ook wel te lekker eigenlijk. Ik denk dat ik een beginnende ontsteking heb in mijn linker schouder. Ga morgen meteen naar de huisarts toe. Woensdag ook al rust gehouden. Balen man :(

ik geloof 66kg lol..

Maar nu ff wat anders, het is denk ff over met de pret. Ging de laatste tijd ook wel te lekker eigenlijk. Ik denk dat ik een beginnende ontsteking heb in mijn linker schouder. Ga morgen meteen naar de huisarts toe. Woensdag ook al rust gehouden. Balen man :(

Tja, zo gaat dat, je gaat net zo lekker en je krijgt een blessure, bij mij ook het geval! :sad::mad::sad::mad:

ik geloof 66kg lol..

Ohh... :( Balen ja!

Das mooi ****ed Jorin... hopen dat het niet te ernstig is!

Jammer van je blessure, komt goed kerel!

A body made for fail.

Tja, zo gaat dat, je gaat net zo lekker en je krijgt een blessure, bij mij ook het geval! :sad::mad::sad::mad:

K*t is dat hea :P

Ja inderdaad wel ruk

Das mooi ****ed Jorin... hopen dat het niet te ernstig is!

Valt opzich nog wel mee!

Jammer van je blessure, komt goed kerel!

Ff mezelf rustig houden, wil niet dat het chronisch wordt, dan ben je ****ed

Hehehe. Was dus naar de dokter geweest, het is een slijmbeurs ontsteking. Het is nu al wat minder dat is natuurlijk mooi meegenomen, maar het blijft k*t. Het komt vaak terug en kan chronisch worden. Volgende week dus erg licht trainen

Spaar die schouders maar wat dan, snel beterschap.

Alles waar je schouders voor gebruikt skippen, met een slijmbeursontsteking wil je niet rotzooien

Dat is juist zo k*t met rippetoe man.. Was goed opweg naar 50 mp+ 3x5-70 bench :(

Beesten! Ik heb jullie advies nodig! Mijn schouder wil nog niet meewerken, slik nu dyclofenac om de ontsteking te remmen, en belast hem helemaal niet meer. Maar ben sindsdien ook niet meer naar de gym geweest, omdat het gewoonweg niet mogelijk is om verder te gaan met rippetoe. 1.5 week dus geen gym van binnen gezien, waar k echt ontiegelijk van baal. Wil gewoon weer de gym in, desnoods met een aangepast schema. Nu moet ik alle presses sowieso laten schieten, benen kan ik nog trainen, rug + armen en misschien borst aanpakken met wat flyes?

Wil niet stilzitten namelijk, ging net zo lekker

Welke bewegingen kan je nu niet maken met je schouder of welke bewegingen kan je wel maken?
En met flyes gebruik je ook je schouders dus of dat zo een goed plan is..?

Als je je ub niet kan trainen zou ik sowieso benen blijven trainen. Bijvoorbeeld 2x per week squaten.

Welke bewegingen kan je nu niet maken met je schouder of welke bewegingen kan je wel maken?
En met flyes gebruik je ook je schouders dus of dat zo een goed plan is..?

Als je je ub niet kan trainen zou ik sowieso benen blijven trainen. Bijvoorbeeld 2x per week squaten.

Een dumbbell side raise kan ik niet doen, een front raise ook niet. Een press voel ik iets minder. Dus die bewegingen vallen af! Squatten is inderdaad altijd goed, bors+chins kunnen denk ik ook nog wel :).

Net een artikel gelezen op t-nation mbt bankdruktechniek. Ik drukte met de ellebogen naar buiten, wat meer druk legt op de schouders. Denk dat het daar wel eens aan kan liggen.

Ik zou alle soorten en vormen van presses skippen.

Dus gewoon blijven deadliften+squatten+borren+chinnen etc. Dat even 2 weekjes doen, en heeeeeel lichte 20 reppers maken met presses ofzo.

Terug
Naar boven