MuscleMeat

Je oor in, nu zonder gebitch

Mag ik weten wat precies in me oor moet? :)
En oppassen met je borst, als het een teken is van pijn NIET trainen. ;)

• Topic Starter Topic Starter

Hehehe :D

jepjep zoals het hoort, stop wel op tijd als het echt niet gaat.

Het is een teken van pijn, maar geen blessure.. Die metale bar zit vast aan spieren en aan mijn ribbenkast. Dat is gewoon altijd pijnlijk.

Mag ik weten wat precies in me oor moet? :)
En oppassen met je borst, als het een teken is van pijn NIET trainen. ;)

Mijn piemol je oor in! :eek:

Training :

Squat:
10x20
10x40
3x5-67,5 Techniek niet geweldig..

Military press:
10x10
8x30
3x5-40 Laatste 2 reps van laatste set gingen erg moeilijk

Powerclean:
bunch of reps met 40 kg. Krijg de techniek eindelijk door :D

Chins:
2x7bw

Comments:
Ondanks de pijntjes van mijn t**ten toch nog wel lekker getrained, squat gaat moeizamer dan gedacht. Misschien teken van slaap te kort en hard gewerkt vandaag. Voordat ik naar de gym ging was ik erg moe en wou liever me nest in. Maar een training kikkert je weer op :D

En nu me rijst met kip eten!

Hey leuk, jij volgt ook rippetoe. Qua gewicht zitten we ook wel redelijk in de buurt volgens mij. Ik ga je volgen!

Thanks coolermaster! Houd jij een log bij?

aardige training vandaag, best goeie MP heb je al!

Slaaptekort laat zich alleszins ook bij mij het snelst merken bij squats, dus dat zou wel eens kunnen, heb er ook vaak genoeg last van.

Ga je ook volgen, je trainingsschema trekt ook wel wat op dat van mij (doe bill star :) ). ;)

Thanks boto! Ik zal jou ook volgen! Ik was er ook niet echt bij met mijn kop, had mijn mp3 speler niet bij me. Dat ding zit ik meestal op standje oorbeschadiging, maar met die andre hazes muziek bij mij in de gym kan je echt niet trainen man. God allemachtig :P

Haha herkenbaar man. :roflol:

Moet ook altijd mn muziek hebben of ik moet 10% lager trainen. :p

Als je gewoon een dikke beat opzet, en je mentaal gewoon helemaal focussed kan je zoveel meer gewoon. Niet normaal

ik heb dat net als ik mp3 in mijn oren heb, 0 concetratie dan :( echt spijtig...
Best goede MP heb je!

Als je gewoon een dikke beat opzet, en je mentaal gewoon helemaal focussed kan je zoveel meer gewoon. Niet normaal

+1

Maar ik heb geluk dat ik de eigenaar van mn gym vrij goed ken, dus af en toe mag ik mn eigen meegenomen cd'tjes draaien dat is wel relax. En anders gewoon mn mp3 in mn oor ja.

+1

Maar ik heb geluk dat ik de eigenaar van mn gym vrij goed ken, dus af en toe mag ik mn eigen meegenomen cd'tjes draaien dat is wel relax. En anders gewoon mn mp3 in mn oor ja.

Ze hadden eerst serieus andre hazes aanstaan in de gym. Ben naar de balie gelopen en gevraagd of die tyfusherrie uit kon. Is geen kroeg man.. Ookal lijkt het er soms wel op met al die babbelende gasten

Valt best mee, heb geen wijde grip dus dat zal wel meevallen denk!

Ik laat hem zakken tot een klein stukje onder de tepels, en stoot hem explosief omhoog. Zal binnekort is filmpjes schieten van mijn uitvoeringen

Smaller is toch meer triceps.. Ik heb geen smalle grip, maar gewoon stukje breder dan schouderbreedte. Als ik em extreem breed pak kan ik de volgende dag niet meer lopen door die k*t plaat in me bast

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wow ziet er vaag uit man.. heb dat verhaal daarvan ook al over gelezen van je... impressive.

Terug
Naar boven