XXL Nutrition

Je oor in, nu zonder gebitch

Wtf is dat??

Ik ben ook wel benieuwd wat die plaat in je borst doet :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Wow ziet er vaag uit man.. heb dat verhaal daarvan ook al over gelezen van je... impressive.

Thanks! Ja het is geen pretje geweest maar ben wel erg blij met het resultaat!

Een nuss-bar. Een metalen bar die bevestigd zit aan de zijkant van mijn ribben, en die mijn borstbeen naar voren heeft gegooid. Hij zit er nu al 1.5 jaar in, nog 1 jaar te gaan :).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mislukt bij Jorin? :scratch:

Wel serieus stukje daar in je :eek:, heb je er verder nog veel last van met het sporten?

Ja zit een hele metaalhandel in me borstkas haha. Nou ik heb er eigenlijk altijd wel last van. Als ik niks doe voelt het alsof er een riem heeeel strak om je borstkas is aangetrokken. Ademen is soms ook lastig. Onder het sporten heb ik er nagenoeg geen last van. Dat komt pas de dag/dagen erna. Nu dus ook weer, ik heb zo'n last dat ik vandaag in mijn bed ben blijven liggen en niet heb gewerkt.

Ik ben ook wel benieuwd wat die plaat in je borst doet :eek:

maar geef toe, wel cool toch :P

Jes dat is mijn verhaal :)

Vandaag dus niet kunnen werken door de pijn, erg vervelend. Ga ook een ander baantje zoeken waarbij ik niks fysieks hoef te doen. Want ik til nu de hele dag. Dat breekt me ook op, na zo'n daggie ben ik helemaal stuk. Kom nu dus ook net mijn bed uit, en heb dus niet goed gegeten :(

Vandaag geen training :(, moet echt ff rustig aan doen met m'n borstkas. Spijtig

Zo ik kan er weer ff tegenaan. Zometeen een prtje proberen te pakken.

3x5-42.5 military press :). Vind ik wel netjes voor een gewicht van 66 kg

Zo na vrijdag rust genomen te hebben, en het hele weekend k*t gegeten te hebben er vandaag weer lekker tegenaan geknald! Vorige week was een rotweek. Ik kan het werk wat ik nu doe niet aan door mijn ''gezondheid''. Door het constante tillen de hele dag door raakt mijn borstkas zwaar geirriteerd. Ik ben van plan om te stoppen ivm mijn gezondheid, en een administratieve baan te zoeken, maar dat is lastig in de recessie. Stay in school bitchessss

Squat:
8x50
3x5-67,5 ging vlot

Military press:
10x10
10x30
5x42.5
5x42.5 laatste 2 reps met veel moeite
5x42.5 !!prr!! laatste rep met beetje legdrive, achteraf niet gehoeven

Cleans:
Krijg de techniek niet onder controle, ga vanaf nu de cleans vervangen door rows omdat ik het idee heb dat ik nu mijn tijd verneuk door de techniek te leren. Nu ga ik gewoon elke training met lichtgewicht oefenen op de cleans :)

Dips:
1x12bw+6 !!pr!! haha lol, vergeten dat ik chinups moest doen :P

chins:
2x6 bw

Goede MP's hoor! Beetje legdrive kan geen kwaad, doe het soms ook wel.

Thanks men! Probeer hem zo strict mogelijk te doen, anders lijkt het meer een pushpress haha. Gewicht blijft ook omhoog gaan, het gaat erg lekker!

Ben je ook niet meer van plan om nog naar school te gaan Jorin?

En nette MP. Vooral dat je 3 sets met dat gewicht doet.

Ben je ook niet meer van plan om nog naar school te gaan Jorin?

En nette MP. Vooral dat je 3 sets met dat gewicht doet.

Thanks man! Doet me goed om dat te horen, we knallen gewoon verder.

Ben wel weer van plan om naar school te gaan, maar dat is pas in september. Ik zou echt godsgruwelijk graag weer naar school gaan, het liefst morgen nog

Thanks man! Doet me goed om dat te horen, we knallen gewoon verder.

Ben wel weer van plan om naar school te gaan, maar dat is pas in september. Ik zou echt godsgruwelijk graag weer naar school gaan, het liefst morgen nog

Ik deel deze gedachte al 4 maanden:(

Ik leef met je mee rivelino, zit er nu serieus aan te denken om bij de NTI een orientatie te volgen van 6 maanden. Om te kijken of de opleiding die ik in september wil starten wel wat voor mij is. Om er even van te proeven zegmaar. Weet niet of dat aan te bevelen is

Ik leef met je mee rivelino, zit er nu serieus aan te denken om bij de NTI een orientatie te volgen van 6 maanden. Om te kijken of de opleiding die ik in september wil starten wel wat voor mij is. Om er even van te proeven zegmaar. Weet niet of dat aan te bevelen is

Gewoon een boekenlijst proberen te scoren van de vakken die je volgend jaar krijgt. En een paar boeken 2e hands gaan bestellen en alvast gaan inlezen, daar ben ik ook mee bezig en zo loop je straks voor op de rest:thumbup:

Ja maar ik wil gewoon niet meer werken nu, iig niet waar ik nu werk want dat trekt mijn gezondheid niet. En andere baantjes liggen niet in het verschiet nu. Dan ga ik liever even een half jaartje bikkelen aan die orientatie

Terug
Naar boven