g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, heb je er verder nog veel last van met het sporten?[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mislukt bij Jorin?
Wel serieus stukje daar in je, heb je er verder nog veel last van met het sporten?

Wow ziet er vaag uit man.. heb dat verhaal daarvan ook al over gelezen van je... impressive.
.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mislukt bij Jorin?
Wel serieus stukje daar in je, heb je er verder nog veel last van met het sporten?
Ik ben ook wel benieuwd wat die plaat in je borst doet![]()

Jammer man, maarja beter nu ff rusten dan dat je straks helemaal niks meer kan.Vandaag geen training, moet echt ff rustig aan doen met m'n borstkas. Spijtig

Ben je ook niet meer van plan om nog naar school te gaan Jorin?
En nette MP. Vooral dat je 3 sets met dat gewicht doet.
Thanks man! Doet me goed om dat te horen, we knallen gewoon verder.
Ben wel weer van plan om naar school te gaan, maar dat is pas in september. Ik zou echt godsgruwelijk graag weer naar school gaan, het liefst morgen nog

Ik leef met je mee rivelino, zit er nu serieus aan te denken om bij de NTI een orientatie te volgen van 6 maanden. Om te kijken of de opleiding die ik in september wil starten wel wat voor mij is. Om er even van te proeven zegmaar. Weet niet of dat aan te bevelen is
Cleans:
Krijg de techniek niet onder controle, ga vanaf nu de cleans vervangen door rows omdat ik het idee heb dat ik nu mijn tijd verneuk door de techniek te leren.