- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
en Jules kreeg je nu wel lucht tijdens logliften aan het aantal herhalingen te zien wel dus.
Jules, ik denk zolang wij rond de 100 a 105kg blijven wegen altijd last zullen hebben van minder lucht of duizeligheid met een 100+ log op je borst.
Is ook niet gek, iemand van 140kg heeft gewoon op die plek nog een stuk meer vlees zitten en kan gewoon meer verdragen lijkt mij.
Verder knelt een zware boom gewoon je twee halsslagaders af die precies daar liggen waar je de boom op je borst legt.
Soms last van. Maar over het algemeen kan ik wel ademen als ie op de borst ligt. Vooral in het begin had ik er last van. Het is al verbeterd moet ik zeggen. En om nou mijn schamele boom te vergelijken met Fouads... hehe.

Ik duw mijn schouderkoppen onder de boom zodat, voor mijn gevoel, een ruimte ontstaat/ minder druk ondervind op de borst. Daarbij scheelt het ook een paar centimeter van wat je naar boven moet drukken, dan wanneer ik hem puur alleen op de borst heb liggen.
Nu jij het zegt alex is het inderdaad zo als je de ellebogen overdreven naar elkaar toe duwt de schouderkoppen dan naar voren komen

eindelijk Gijs eens ergens op kunnen kloppen...