Fitness Seller

Jules Smolov log

Lekkere training zo tussendoor.
Squat 250 zit er zeker in. Als je overtuigd bent van je eigen dan komt dat goed. Drie weken concentreren op de squat en daarna de brutaal sterke worsten die onder je bovenlichaam hangen trainen voor de strongman onderdelen. Laten we zeggen dat je een goed fundament voor het strongman huis gebouwd hebt!

• Topic Starter Topic Starter
Squat 250 zit er zeker in. Als je overtuigd bent van je eigen dan komt dat goed. Drie weken concentreren op de squat en daarna de brutaal sterke worsten die onder je bovenlichaam hangen trainen voor de strongman onderdelen. Laten we zeggen dat je een goed fundament voor het strongman huis gebouwd hebt!

Hey grote knuffelbeer! Ik kan idd niet wachten tot het weer beter word en ik weer eens met yoke/farmers/stones/tyre aan de slag kan! Heb iig heel erg veel zin om onderdelen te trainen!

Knuffelbeer is voor de dames, maar aangezien wij al geregeld het bed hebben gedeeld...

To much information!

Apart volk, die Limburgers..

:roflol:

ontopic :
dikke squat, maar er zat nog meer in ! niet meer inhouden jules... goed opwarmen en dan zit er misschien nog wel 260 in !

goed idee die axl curls :thumbs: ook eens doen vanavond !

Ik maak er gewoon geen geheim van dat ik van grote, sterke, zwaar behaarde en niet te vergeten witte billen hou!

En max: hoezo is dit onderwerp "off-topic"?

ik heb niet gezegd dat dit offtopic was... ik zei dat ik ontopic ging door op zijn training te reageren... de overige bullshit hier zit ergens tussen off en on in :roflol:

8-1-2010

Deadlift
5x60
5x80
5x120
3x160
3x190
3x210
5x200
5x200

Hacksquat (full)
8x50
8x75
8x75
8x75

Zo Deadlift voelde goed en waren gewichten om er weer in te komen. Beetje volume gedaan. Moet wel zeggen dat de squat + SLDL van deze week nog goed te voelen was. De Hacksquat is een moordende machine... Er zit maar 100kg aan steekgewicht op maar dat is dan ook echt zwaar! Ik ben best een goede squatter maar deze machine is killing!

:D haha

11-1-2010

IFSA Log
5x65
5x65
5x80
3x90
3x90
3x90
3x90
3x90

MP
5x70
3x80
3x80
5x70

Shrugs
15x75
15x95
15x105

Zo net weer eerste boom training gedaan in lange tijd... Denk dat ik het nog 1-2 gedaan heb laatste 4 maanden dus moet weer ff groove erin krijgen...
De 5x3x90 ging lekker explosief en goed op techniek... Nu weer iedere week erin houden met oog op het nieuwe strongman seizoen. MP na boom voelde wel zwaar... Maja iig een lekkere start vind ik zelf...

goed bezig beest. Lekker weer opbouwen, komt goed.

12-1-2010

Snelle training na werktijd...

Raw squat
5x70
5x100
5x140
5x160
5x190

(beetje last weer in mn lies met diepe zit... Vond t wel genoeg zo...)

Yoke squat (axle in powerrack op tepelhoogte, close stance zoals bij yoke)
5x232
5x282
5x332
5x372

Ah nice man die yoke squats met axle. Die ga ik nu ook eens uitproberen met mijn axle.

Ah nice man die yoke squats met axle. Die ga ik nu ook eens uitproberen met mijn axle.

Alex en Maurice doen ze al een tijdje en het zijn bere sterke jongens met de yoke... Dacht vandaag na de squats, laat ik het ook eens proberen, voelde goed aan en een bere oefening voor je core... Zitten alleen geen markeringen op mn axle dus zat er wel eens de eerste rep naast, en met 372kg op je rug is het niet fijn om scheef op te staan... Toch maar beter opletten volgende keer. Ook probeer ik exact de voetpositie zoals ik een yoke uitpak te gebruiken... bij een yoke kun je namelijk niet wijd uitpakken en dan smal lopen...

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Het hing dus in de lucht vandaag :p

Ja waarschijnlijk wel... heb er zelf tijdens smolov regelmatig last van gehad maar laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer....

Laatst bewerkt:
Alex en Maurice doen ze al een tijdje en het zijn bere sterke jongens met de yoke... Dacht vandaag na de squats, laat ik het ook eens proberen, voelde goed aan en een bere oefening voor je core... Zitten alleen geen markeringen op mn axle dus zat er wel eens de eerste rep naast, en met 372kg op je rug is het niet fijn om scheef op te staan... Toch maar beter opletten volgende keer. Ook probeer ik exact de voetpositie zoals ik een yoke uitpak te gebruiken... bij een yoke kun je namelijk niet wijd uitpakken en dan smal lopen...

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Ja waarschijnlijk wel... heb er zelf tijdens smolov regelmatig last van gehad maar laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer....

372 de eerste keer is geen kattepis! Hou hem erin!

14-1-2010

Logbar bench
8x64
8x64
5x84
5x84
3x104
3x111 (paused)
3x111 (paused)
3x111 (paused)
3x111 (paused)
3x111 (paused)

Super incline IFSA log
10x80
5x90
7x90
10x80

(pfoe dit was wel het allersteilste wat ik tot nu toe gedaan heb.. voelde het enorm in mn schouders. Steiler kan niet dan ligt de boom op mn neus.)

Axle curls
8x32
8x52
5x62
4x62 (pfoe mn onderarmen stonden op ontploffen!)

240 kg KB is dik man!

Terug
Naar boven