XXL Nutrition

Jules Smolov log

• Topic Starter Topic Starter

Thanx Ruben, was er alleen zelf niet zo heel happy mee.... Vrijdag squatte ik nog 8x190 raw... Dus moet ik ergens tegen de 230 top kunnen squaten... Vandaag voelde het allemaal toch effe wat zwaarder dus 217,5 was ff genoeg vandaag...

Ha we blijven mooi gelijk. Morgen is voor mij max sq dag. Eens kijken wat ik er van ga bakken.

Netje hoor die squat maat wat versta je onder RAW geen kniebanden en geen riem of??

Geen suit en kniebandages. Wel een riem. Soms heb ik sleeves om, ligt er net aan hoe ik me voel die dag.
Tot en met 170 was ook zonder riem vandaag.

Wat is er precies met je schouder gebeurt dan maat?

Mooi van die chains.. zal anouk vragen of ze je een kusje geeft :D 120kg is wel weer een beetje veel he !

14-3-2010

Stones of strenght
1x90 @ 1.45
1x120 @ 1.35
1x140 @ 1.35
1x160 @ 1.35 (eerste keer weer dit jaar)
1x120 @ 1.45
1x90 @ 1.55 + 1x120 @ 1.45

Op dit moment doet mn hele lichaam pijn. Heb veel last van een vreemde spanning in mijn kuit. Veel last van mn schouder die nu al een maand pijn doet en alleen maar erger word. Mn rug doet alweer pijn maar nu op een andere plek. Vooral mn schouder maak ik me zorgen over... Het de hele tijd om blessures heen trainen heb ik helemaal gehad. Ik wil voluit kunnen gaan of anders niks.
Trainen komt de komende tijd op een laag pitje te staan, heb veel andere dingen aan mijn hoofd die nu belangrijker zijn en mn lichaam kan het gewoon niet meer aan. Hoop als mijn lichaam weer goed voelt over een paar maanden weer een beetje trg op niveau te zijn want de laatste tijd is mn vorm ver te zoeken...

Hmmm... Dat klinkt als een klein motivatie probleempje. Als je motivatie zoekt ben je natuurlijk uitgenodigy Jules. Ik zweer dat ik je niet teveel zal opfokken oke?:engel:

Stones is natuurlijk ook de ideale deload oefening als je toch al overal last van hebt.

Hmmm... Dat klinkt als een klein motivatie probleempje. Als je motivatie zoekt ben je natuurlijk uitgenodigy Jules. Ik zweer dat ik je niet teveel zal opfokken oke?:engel:

Stones is natuurlijk ook de ideale deload oefening als je toch al overal last van hebt.

Hehe, achja mn rug voelde gister wel nog goed maar nu ook niet meer.
Motivatie komt als ik me ook weer goed voel. Ik wil erg graag maar mn lichaam niet. Dan zal ik er toch aan toe moeten geven en rust moeten nemen. Aangezien ik genoeg andere dingen aan mn kop heb ga ik me daar de komende tijd mee bezig houden. Maar mocht mn lichaam opeens weer helemaal goed voelen over 2 weken ga ik zeker het trainen weer oppakken...
Thanx iig voor de uitnodiging, ik ga zeker dit jaar eens langskomen om eens flink te beesten, hopelijk snel...

doe je wel 11 april nog mee jules ?

14-3-2010

Stones of strenght
1x90 @ 1.45
1x120 @ 1.35
1x140 @ 1.35
1x160 @ 1.35 (eerste keer weer dit jaar)
1x120 @ 1.45
1x90 @ 1.55 + 1x120 @ 1.45

Op dit moment doet mn hele lichaam pijn. Heb veel last van een vreemde spanning in mijn kuit. Veel last van mn schouder die nu al een maand pijn doet en alleen maar erger word. Mn rug doet alweer pijn maar nu op een andere plek. Vooral mn schouder maak ik me zorgen over... Het de hele tijd om blessures heen trainen heb ik helemaal gehad. Ik wil voluit kunnen gaan of anders niks.
Trainen komt de komende tijd op een laag pitje te staan, heb veel andere dingen aan mijn hoofd die nu belangrijker zijn en mn lichaam kan het gewoon niet meer aan. Hoop als mijn lichaam weer goed voelt over een paar maanden weer een beetje trg op niveau te zijn want de laatste tijd is mn vorm ver te zoeken...

Hmmm ik snap het effe niet Jules je vertelde me gisteren nog (voor deze training) dat je ontzettende pijn in je schouders had en dat je lichaam na je vorige training met de stones een behoorlijke klap had gekregen en wat lees ik nu dat je toch als een "Travis Ortmayer" de stones, laat in de avond, toch nog heb getraind????? Verklaar je nader Vicking:rolleyes:

gr

p.s. Volgens mij maak je jezelf zo boos over al je kwaaltjes dat je eigenlijk nog een extra bevestiging van je lichaam wilde voelen dat je gewoon rust nodig hebt grote vriend toch????

Hmmm ik snap het effe niet Jules je vertelde me gisteren nog (voor deze training) dat je ontzettende pijn in je schouders had en dat je lichaam na je vorige training met de stones een behoorlijke klap had gekregen en wat lees ik nu dat je toch als een "Travis Ortmayer" de stones, laat in de avond, toch nog heb getraind????? Verklaar je nader Vicking:rolleyes:

gr

p.s. Volgens mij maak je jezelf zo boos over al je kwaaltjes dat je eigenlijk nog een extra bevestiging van je lichaam wilde voelen dat je gewoon rust nodig hebt grote vriend toch????

Hehe Frans, nou dit was dus mn stone training van zondag, heb die gister pas gepost maar wel de datum 14-3-2010 erboven vermeld.
De komende weken ga ik lekker 2-3x p. week 2 uur buiten fietsen ipv krachttraining. Misschien als ik me lekker voel ga ik toch nog wat dingen doen die ik leuk vind maar voor de rest alleen fietsen... Het komt wel weer in orde hoor, ik kan niet wachten om er vol tegenaan te kunnen gaan...

shit Jules nu zie ik het ook, het is duidelijk ok BEEST

Herstel training 1

Close grip bench
10 x 8 x 40kg

Front raise + Side raise
10 x 10 x 4kg + 10 x 10 x 4kg

Pushdowns (double pulley)
10x50
10x65
10x80
10x90
10x100

Machine benchpress met freeweights
3 x 10 x 10kg p.kant

18-3-2010

Paralel Box squat + blue bands (40kg topspanning)
5x70 + blue bands
3x90 + blue bands
3x120 + blue bands
3x140 + blue bands
3x160 + blue bands
3x180 + blue bands
1x200 + blue bands (kneewraps)
1x210 + blue bands (kneewraps)

Box squat gedaan met achteruit zitten en spanning los van de benen

Leg curl
4x12

Back extension
4x15

Aan je squats tegen bands te zien voel je je toch al weer terug wat beter :)

18-3-2010

Paralel Box squat + blue bands (40kg topspanning)
5x70 + blue bands
3x90 + blue bands
3x120 + blue bands
3x140 + blue bands
3x160 + blue bands
3x180 + blue bands
1x200 + blue bands (kneewraps)
1x210 + blue bands (kneewraps)

Box squat gedaan met achteruit zitten en spanning los van de benen

Leg curl
4x12

Back extension
4x15

hmm we zitten niet op een lijn met de reps Jules, ik zal wel te veel vermeld hebben tot de 120....."Whatever"..... brute training trouwens;)

nice squats kerel!

hmm we zitten niet op een lijn met de reps Jules, ik zal wel te veel vermeld hebben tot de 120....."Whatever"..... brute training trouwens;)

Zou best kunnen Frans, de lichte sets zijn maar als opwarming dus maakt niet zoveel uit wat de reps daar zijn. Jij ook flink gebeest met de squats! 2x200 + bands is geen kattepis! Het is gewoon ff wennen met de vreemde manier en de enorme spanning die de bands brengen... Volgende week weer een andere variant op de squat. Misschien met die 55kg bands van jou of met 30kg chains... Met of zonder box, of lagere box. Variatie blijft het leuk houden en je lichaam word steeds verrast.

Zou best kunnen Frans, de lichte sets zijn maar als opwarming dus maakt niet zoveel uit wat de reps daar zijn. Jij ook flink gebeest met de squats! 2x200 + bands is geen kattepis! Het is gewoon ff wennen met de vreemde manier en de enorme spanning die de bands brengen... Volgende week weer een andere variant op de squat. Misschien met die 55kg bands van jou of met 30kg chains... Met of zonder box, of lagere box. Variatie blijft het leuk houden en je lichaam word steeds verrast.

JIP:p

Aan je squats tegen bands te zien voel je je toch al weer terug wat beter :)

Thanx Johan, nou mn benen voelen idd prima. Wil gewoon eindelijk eens een 250kg squat hebben en daar ben ik toch al enige tijd naar toe op aant werken.
Door de goede doorbloeding van de dag ervoor kon ik mn schouder iets verder rekken en redelijk pijnloos onder de halter komen. (met mn arm).
Mn schouder en onderrug zijn nog niet in orde hoor, hopelijk binnen enkele weken weer alles kunnen doen.

Terug
Naar boven