XXL Nutrition

Jules Smolov log

je ziet toch wel dat je onder paralel zit jules ;) erg sterk ! de beste beurt in dat powerrack tot nu toe :p

• Topic Starter Topic Starter
Easy rep en smal rack of niet? Lijkt anders dat je zo breed staat. Waarom niet zwaarder gegaan. 220 zat er toch zeker wel in zo te zien.

Easy rep en smal rack of niet? Lijkt anders dat je zo breed staat. Waarom niet zwaarder gegaan. 220 zat er toch zeker wel in zo te zien.

Thanx ja heb dit rack (Panatta) pas 2 dagen staan en wilde ff uitproberen, ik sta precies met mn voeten tegen de randen aan, ach voelt iig lekker stevig.
Euhm ja 220 moet er eigenlijk ook wel inzitten... Maar had 215 in mn kop staan vandaag en toen ik dit haalde was doel bereikt.... 220 voor volgende week dan maar he... ;)

Easy!

Nice PR kerel! Zit zeker nog meer in!

zeker diep genoeg ! Very nice

nice, zit nog zat ruimte in die squat voor progressie!

Daaaamn, that's that shit man! :thumbs:

12-12-2009

Deadlift
5x70
5x70
3x120
3x150
1x190 (suit)
1x190 (suit)
1x220 (suit + straps)
1x260 (suit + straps) PR
Bleef bij lockout onder de ppen van mn suit hangen, daarom dat rare dansje aant eind. Nja eeuwigheid geen DL gedaan, voelde allemaal goed vandaag...
Mijn raw PR is 255 en daar zit ik nu nog niet aan, maar ook niet meer heel ver vanaf. Rug toch erg sterk geworden door Smolov!

http://www.youtube.com/watch?v=WX4J4pnFews

Front squat (full en raw)
5x60
5x90
5x110
5x110

Military press
5x50
5x60
5x70
5x80
5x75
5x70

Nice, ben erg blij weer 5x80 gedaan te hebben, 1 rep van mijn PR af.

http://www.youtube.com/watch?v=79cK9DX9dQU

Skullcrushers
10x40
10x40
10x40
10x40

Laatst bewerkt:
Haha, goede backlean!

Sterke deadlift maar zorgt dat pakje voor zoveel snelheid van de grond of ben je zelf al vrij sterk van de grond?

Goed bezig kerel! Nice deadlift PR!!! Ging easy zo te zien. En ook al bleef je achter de broekppen hangen, je had hem eigenlijk al in lockout. Nice work!

lijpe training weer jules! :D de sportschool was al dicht zeker? wat zijn jouw werktijden nou zo'n beetje per week?

Haha, goede backlean!

Sterke deadlift maar zorgt dat pakje voor zoveel snelheid van de grond of ben je zelf al vrij sterk van de grond?

Van de grond was mn zwakste punt, maar is stuk sterker geworden door smolov. Suit helpt wel van de grond maar benadeeld mn lockout een beetje... Ik wilde vandaag suit gewoon weer eens proberen, ga gewoon weer raw verder opbouwen...

Backlean.... ;):D Ben nog redelijk flexibel he... ;)

Sterke deadlifts man!
Die belt die je gebruikt, heb ik ook sinds deze week, prima ding!
misschien een rare vraag, maar waar ruik je aan voor je MP?

Goed bezig kerel! Nice deadlift PR!!! Ging easy zo te zien. En ook al bleef je achter de broekppen hangen, je had hem eigenlijk al in lockout. Nice work!

Thanx maat, ja was wel al in lockout maar voelde nogal irritant... ;)
Nog weekje hard trainen en dan 2 weken vakantie in Polen.... Heb er hendig zin in!:D

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

lijpe training weer jules! :D de sportschool was al dicht zeker? wat zijn jouw werktijden nou zo'n beetje per week?

Thanx kerel, Ja sportschool was net gesloten.
Mn werktijden... Maandag tm vrijdag van 9-12 en van 17-21.30uur zat 9-14uur
Tussendoor administratie, en hoop regelwerk... Dus ben wel redelijk veel bezig...

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Sterke deadlifts man!
Die belt die je gebruikt, heb ik ook sinds deze week, prima ding!
misschien een rare vraag, maar waar ruik je aan voor je MP?

Thanx, dat spul is een soort ammoniak in zoutvorm waar je nogal een opkikker van krijgt. Heet Nose tork, uit Engeland meegenomen toen ik er wedstrijd had.

dat zijn toch flinke dagen ja. heb je dan nog wel genoeg energie om te knallen of schiet dat r soms wel s bij in? je bent nu klaar met smolov?

nice deadlift man ! Daar zit nog wel meer in :)

Vind je dat niet irritant om eerst helemaal die straps om te doen. Mixed of hook grip geen optie?
Verder heb je buffe benen valt me op. :)

Terug
Naar boven