MuscleMeat

Killy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ik ben een top kok:
qyvih4.jpg

echt k*t getraind vandaag, op 1 of andere manier was mijn grip naar de klote en kon ik amper nog iets vast pakken..... verdomme moeite met hammerscurls met 12kg.
Word tijd voor een grippertje voor kerst, misschien ook weer eens met mijn powerbal klote

Hey killy,

schema's zien er goed uit en en eten geloof ik zo wel ;)

zag dat je richting defensie wilde gaan. Dat marsen hoef je echt niet op te trainen... en anders geen 20 min. ( maar langer ) Zou daarvoor in de plaats 1 -2 x hardlopen laten staan ( dus wat je al doet en minus het marsen. ) en de beentraining op legextensions en lunges laten en daar wat meer herhalingen mee pakken.. marsen is gewoon afzien je gaat in de opleiding dit zelf nog opbouwend doen. Snap best dat je een voorsprong wilt maar t is niet noodzakelijk. En dan toch voor wat meer massa gaan.

als ik mars bijv, in noorwegen een hele dag. Dan kom ik in een week 5 kg droger terug en zwakker. Dus zou hiervoor gewoon je rust pakken.

Hoe ziet het er eigenlijk uit ? beginnen er nog opleidingen binnenkort ?

Laatst bewerkt:
Vandaag korte training gedaan: borst, triceps en squaten.

squat:
4x8 90kg

benchpress:
4x8 70kg

dips: 4x8

machine chest press: 4x5 90kg

cable flyes: 4x8 7.5 kg

triceps pushdown: 4x8 20kg
triceps reverse grip pushdown: 4x8 10kg

Zondag helpen bij dutch strongman cup in hellevoetsluis, maandag even vlug benen pakken omdat het zondag dus niet kan.

Even een kleindipje geweest deze week, veel heen er weer moeten vliegen voor banenzoeken + beetje tegen ziek aan.
Voel me nu al stuk beter, volgende week nog een beetje onregelmatig training door kerst + hoop optredens met mijn jazz band en dan daarna weer knallen!!!!!!
Eerste keer in 3 maanden dat ik een dag mijn voedingsschema niet gevold heb :O, kan niet zeggen dat het een fijn was.

IK GA WEER KNALLEN!!!!!!

zat er al aan te komen, gisteravond lekker liggen kotsen en amper geslapen door zeer pijnlijke maag krampen.
Hopen dat ik morgen beter ben zodat ik nog naar dutch strongman cup kan

Vandaag bij dutch strongman cup in hellevoetsluis wezen helpen en was echt tof!

Heb het voor elkaar gekregen op bij de tractorband flip (350 kg) hem 2x overeind te krijgen, ook heb ik de bokszakken 9x heen en weer gelopen om ze terug te plaatsen.
Daarna wel kapot met aardig wat spierpijn :)

Vandaag bij dutch strongman cup in hellevoetsluis wezen helpen en was echt tof!

Heb het voor elkaar gekregen op bij de tractorband flip (350 kg) hem 2x overeind te krijgen, ook heb ik de bokszakken 9x heen en weer gelopen om ze terug te plaatsen.
Daarna wel kapot met aardig wat spierpijn :)

Toch nog gelukt met het OV dus? Leuk dat je hebt geholpen. :)

Netjes van die tire!

Ik geloof niks van je tireflip & squats.

:trollfacex:

was zelf ook wel een beetje trots :), al werd ik wel veel uitgelachen bij dingen zoals de yoke proberen te verschuiven, wat niet al te makkelijk ging :p.

Die yoke is dan ook wel echt zwaar, zelfs voor een gemiddelde strongman ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven