MuscleMeat

Killy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nee, eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad. Was best nerveus dacht idd dat ze me raar gingen aan kijken.

Ben bang dat ik hem straks moet gaan uitlenen :P

vandaag:

6x8 75kg squat
4x8 160 leggpress
6x8 60kg legraises
6x8 50kg legcurls

onderarmen 15 min gedaan en buikspieren.

Nee, eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad. Was best nerveus dacht idd dat ze me raar gingen aan kijken.

Ben bang dat ik hem straks moet gaan uitlenen :P

vandaag:

6x8 75kg squat
4x8 160 leggpress
6x8 60kg legraises
6x8 50kg legcurls

onderarmen 15 min gedaan en buikspieren.

Bedoel je niet leg extentions?

Dit is namelijk leg raise:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jup je hebt helemaal gelijk

Dinsdag:

bp: 2x8 60kg, 1x7 70kg, 1x3 75kg
Decline bp: 3x 15 40kg
cable flys: 4x10 7.5 kg
machine press: 4x 40kg aan schijven, geen flauw idee hoe zwaar die ijzeren arme zijn.

biceps:
Preachercurls: 4x8 18+- kg
cable curls (met arm blaster): 4x8 20 kg
barbell curls (met armblaster): 8x3 20kg

Op de zelfde dag gestopt met mijn commerciele economie, ga volgend jaar de halo doen.
Dus ik ben nu nog werkzoekende dus kan diehard eten en trainen!

@ russian bear:

JIPPIE!.

Net een 200gram pasta en een blik tonijn weggegooid :( (zonde van mijn geld!!).
Had de goedkoopste eens geprobeerd inplaats van deep blue, na 5 happen moest ik mijn kots neigingen inhouden. Toch maar weer terug naar mijn (mindere vieze) deep blue tonijn!!!!

75bench... je bent best sterk voor je lengte/gewicht verhouding

tja 1.5 jaar getraind voor mijn defensie opleiding in februari die niet door gaat dankzij mijn grote vriend rutte :(!

Een kennis van mij zit bij de commando's en die hielp mij met trainen (weighted push en pull ups en die gekke dingen), die gast heeft armpjes als twijgen maar kan met een rugzag van 50 kilo gewoon push-pull ups doen en 4 dagen zonder slapen lekker marsen :P.

Alle kct-ers zijn het bewijs dat kracht niks met massa en gewicht te maken heeft

Laatst bewerkt:
komt nu wel gunstig uit want je kan goede gewichten verzetten om nu te gaan groeien ;)
mag wel wat biefstuk bij toch?

eet inderdaad nooit biefstuk, maar dit gaat ook denk ik maar 1x per week aangezien het prijzig is.

Eerst maar eens een baan vinden, over paar dagen solicitatie gesprek voor junior buyer.

Kan nu nog meer tijd in mijn gym verteren, ga nu ook achter de balie zitten :D

Vandaag rug triceps:

deadlifts:
8x80kg
8x85kg
6x90kg
4x90kg
4x95kg (PR!!!!!)

Low row (heel traag, focus op perfect beweging)
4x8 30kg

close grip pulldown
4x8 40kg

widegrip pulldown
4x8 45

dumbbell row
6x8 16kg

Skullcrushers
5x8 +-17.5 kg

cable pushdown's
4x8 20kg

dips 4x8

Na de deadlifts en low row's merkte ik bij de pull down sdat ik aanzienlijk minder kracht had, denk dat dit te maken heeft met de deadlifts? Ben namelijk nog maar paar weken bezig met serieus deadliften.

Denk ook dat ik eens wat minder zwaar in gewichten moet gaan zitten, al geeft het mij een kick om 100kg op te tillen, is mijn uiteindelijke doel toch echt massa en geen powerlifter worden :) (al schijnt kracht mij wel veel beter te liggen dan massa).

Commentaar is welcome.

Waarom zou meer deadliften dan 100kg niet voor massa zijn ?
Kracht = massa :)

Die 5 setjes bij deadlift zijn dat de werksetjes of is dat inclusief opwarmsetjes ?
Lijkt mij beetje overkill namelijk, denk dat je daarom na 2oefeningen al vermindering in kracht had.
Ben hier niet helemaal zeker van maar misschien is het beter om 2 opwarmsetjes op bijv 50kg te doen en dan 3 werksetjes :)

80-85kg zijn de opwarmertjes

Als je max momenteel op 95 a 100kg ligt, zou ik opwarm setjes iets lager houden.
Gewoon wat grotere stap maken.
Bijv:
Opwarmsetje 1: 50kilo
Opwarmsetje 2: 70kilo
Werksetjes: Vanaf 80 tot 100kilo

Denk dat je dan ook wat meer overhoud om rest van de rugtraining te knallen :)

ok ok, thnx

goed log killy, staan voor mij als beginner zeer leerzame dingen in. Gebruik jij ook gewoon machines als chest press etc ??

Gebruik eigenlijk maar 1 machine (+ alle cable dingen maar die zie ik niet als machines :P) en dat is een chest press die omhoog gaat, zo kan ik lekker de bovenkant (binnenkant) van mij borstspieren pakken aangezien die achter lopen.

Vandaag heb ik biceps en rug gedaan, rug heel licht aangezien ik die donderdag ook gedaan had maar heb een nieuw trainingsmaatje en ik pas me aan zijn schema aan. Dus rug heel licht gedaan.

Seated hammer curls:
4x8 16kg

Bent over rows + pullup wide grip supperset
4x8 bor 45 kg

cable rope hammer curls:
2x8 20
2x8 17.5 (doe nooit supersets, word er moe van)

lat pulldown
4x8 30kg

latt low row (low row met lange staaf)
4x8 15kg (meer lucht weerstand dan gewicht)

Pullup waar je horizontaal in de lucht hang met je benen op een bankje (naam oefening?) + shrugs supperset
4x8 shrugs 20kg

Kon het niet laten om nog even de 100kg te pakken als nog.
deadlift:
5x50kg
2x2 100kg (PR!!!!!!)

Mijn trainingsmaat heeft ook wat foto's genomen, Slechte belichting + belabberde pose aangezien ik dat nog nooit gedaan heb. Armen zijn beide foto's slecht tot niet aangespannen. Komt nog een update met goede foto's.

IMG00273-20101126-1632.jpg

IMG00271-20101126-1632.jpg

Laatst bewerkt:
Vandaag benen triceps

Squat
10*50
5*80
5*95
5*95
5*100 (PR!!!!!!)

Legpress
4*8 120kg

Legraise
4*8 45kg

Calfraise (met 20kg dumbbell), dips (10kg rugzak) superset
4*8

Skullcrushers
4*8 17kg

Cablepushdown
4*8 20kg

Nu lekker 8 boterhammen naar binnen werken bij mijn pa dan naar huis fietsen (10km) en 200g pastam met een blik tonijn. Etensschema ligt even over hoop op deze chaostische dag :p.
Geschreven op mijn nieuwe ipad :D

Werk aan de winkel aan de foto's te zien hehe.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven