Fitness Seller

Killy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik doelde eigenlijk op FUUU schreeuwen voordat dat mens de telefoon ophing:p

Ze was me te snel af

Vandaag borst, schouders triceps

Bp 10*40kg
8*60
5*80
5*85
2*90 (PR!)

Incline bp
4*8 45kg

Military press (voor het hoofd)
4*8 30kg

Reverse flyse
4*8 6kg dumbbells

V-Rope pulldown
4*8 17.5kg

Military press (achter het hoofd)
4*8 25kg

Cable rope overhead triceps eXtentions
4*8 17.5kg

Decline bench press
4*8 40kg

Cable flyes
4*8 7.5kg

Voor het eerst dit schema gevolgd met mijn nieuwe trainings maatje. Hij kan maar 3x in de week. Dit voelde een beetje als overkill op de schouders (meningen?). Misscien dat ik gewoon 4x inde week aan hou en 1 dag schouders, kuiten en buik van maak.

Sterke BP bra

Nog 5kilo en dan mag jij op mijn barbell gaan liggen tijdens puber ruil :p

Barbell = 20kg
Ik = 95kg
Samen 115kg.
Ga je niet trekken bra.

Techno gym barbell = +- 10kg

Opnames pas over 1.5 maand, is dat haalbaar?

Neem gewoon twee plastic plates mee waar je 15kg op schrijft, bam, 30kg erbij op je bench.

Maaltijd #1 : 7u

Voedingsitem Hoeveelheid

bambix 70 gr
Water 300 ml
Whey 20 gr
Omega 3/6/9 capsule 2 stuks

Maaltijd #2 : 10u

Voedingsitem Hoeveelheid

Donkerbruin brood 2 snee
Kipfilet 40 gr/ 4 plak
Appel 1 stuks

Maaltijd #3 : 13u

Voedingsitem Hoeveelheid

Donkerbruin brood 3 snee
Banaan 1 stuks
Kaas 20+ 60 gr

Maaltijd #4 : 15u30

Voedingsitem Hoeveelheid

Magere kwark (Zaanse hoeve) 250 gr
Whey 20 gr
Halfvolle melk 100 ml

Maaltijd #5 : 18u

Voedingsitem Hoeveelheid

Rijst, ongekookt gewogen. 60 gr
Groente 100 gr
Kipfilet of tartaar (tartaar berekend) 80 gr
Olijfolie om in te bakken 10 ml

Maaltijd #6 : 20u30

Voedingsitem Hoeveelheid
PWO Shake - Alleen op KT dagen!
Halfvolle melk 250 ml
Whey 30 gr
Dextrose + Omega 3/6/9 capsule 2 stuks 25 gr/2 stuks

Maaltijd #7 : 22u30

Voedingsitem Hoeveelheid

Tonijn op water (deepblue) 1 blik
komkommer 1/2 stuk
curry / ketchup 50 gr

eindelijk dit noem ik nou is een goeie eet schema om droge massa aan te komen

Laatst bewerkt:
thnx, gebruik alleen nu een andere met meer kcal, was veel te laag.

kan je in de bijlage vinden

Laatst bewerkt:
Ze was me te snel af

Vandaag borst, schouders triceps

Bp 10*40kg
8*60
5*80
5*85
2*90 (PR!)

Incline bp
4*8 45kg

Military press (voor het hoofd)
4*8 30kg

Reverse flyse
4*8 6kg dumbbells

V-Rope pulldown
4*8 17.5kg

Military press (achter het hoofd)
4*8 25kg

Cable rope overhead triceps eXtentions
4*8 17.5kg

Decline bench press
4*8 40kg

Cable flyes
4*8 7.5kg

Voor het eerst dit schema gevolgd met mijn nieuwe trainings maatje. Hij kan maar 3x in de week. Dit voelde een beetje als overkill op de schouders (meningen?). Misscien dat ik gewoon 4x inde week aan hou en 1 dag schouders, kuiten en buik van maak.

Hoe kan je zo veel benchen maar zo ****ing laag MPen? doe je je bench wel helemaal tot je borst

Hoe kan je zo veel benchen maar zo ****ing laag MPen? doe je je bench wel helemaal tot je borst

is een beetje een en, en geval.
Probeer bij mijn bench zoveel mogelijk mijn schouders te ontlasten (armen dicht bij me houden en stang naar de tepels.
Nooit schouders en borst op 1 dag gedaan dus had aardig wat met energie verlies te maken (zware training! wel lekker).
+ ik ga niet al te zwaar met mijn schouders, ze zijn nogal blessure gevoelig atm ivm met een ongelukkige val. Dus kijk het nog even rustig aan voor paar weekjes en dan weer full out.

Maar het blijft het feit dat ik zwakke schoudertjes heb in vergelijking met de rest van mijn lichaam.

gister slecht gegeten dus nu maar klein biefstukje gekocht en lekker ontbijt mee gehad :)

vandaag rug, biceps

he sl*t
ik volg je log vanaf nu:D

Vandaag de training van mijn leven gehad, na 3x afgewezen te zijn op vacatures vandaag een hoop woede kunnen afknallen. Voelde me vandaag echt een combi van jay cutler en superman.

Vandaag rug en biceps gedaan, heb het nog steeds erg zwaar met mijn nieuwe trainingsmaatje aangezien de intensiteit gigantisch hoog ligt, zit te hijgen maar heb een geweldige pump!

lat pulldown wide grip naar chest
4x8 65 kilo

hammercurls met armblaster:
4x8 12kg

bor + widegrip pullup superset:
bor 40kg
pullup met 20kg hulp gewicht
4x8

preacher curls:
4x8 30kg (lekker kreunen!!!!!)

deadlift (ging bagger, onderarmen waar veel te moe dus amper grip, volgende x als eerst)
4x8 90kg

low row met staaf wide grip
4x8 30 kg

cable rope hammer curls met armblaster
2x8 17.5kg
2x8 15 kg

schrugs + pullup aan smith machine met de bar laag en dan horizontaal er onder hangen met je voeten op een bankje (naam?!?!?!) superset
4x8 shrugs 14kg

Moet nog steeds erg wennen aan het schema, deed nooit supersets dus word flink afgemat, maar voelt goed aan en dit gaat wel flink gainen denk ik. Denk dat ik nog 1-2 weken nodig heb om te wennen aan de intensiteit voordat ik zwaarder kan, zoiezo minder krachtverlies tijdens trainen.

Ben weer lekker moe en zal vanavond lekker slapen, net wat tonijn op en ga zo spaghetti koken :)

ik heb GVD ff je logje doorgelezen!:D

Gaat goed kerel, niks lekkerder dan opgefokt je training te beginnen.

keep up the good work!

ik heb GVD ff je logje doorgelezen!:D

Gaat goed kerel, niks lekkerder dan opgefokt je training te beginnen.

keep up the good work!

Zou gvd eens tijd worden :P!!!

Ja, moet zeggen dat irritatie en opgekropte woede de beste pre workoutbooster is op de markt. Mijn trainings maatje had al voorgesteld om me te gaan zwaffelen tijdens een failset, vond ik iets te ver gaan (zal wel een n*ger ding zijn).
Morgen benen en buik, even kijken of ik de 100kg squat nu 4x8 kan

Doorgelezen.

Ben zelf ook half-bezuinigd bij defensie. Zou Officiersopleiding Mariniers gaan doen, maar wegens bezuinigingen nemen zij geen Havisten aan..
Heb wel Onderofficiersopleiding aangeboden gekregen, maar denk dat ik liever 4jaar HBO ga doen en vervolgens alsnog de officiersopleiding.

Anyway, succes en ik volg.

Doorgelezen.

Ben zelf ook half-bezuinigd bij defensie. Zou Officiersopleiding Mariniers gaan doen, maar wegens bezuinigingen nemen zij geen Havisten aan..
Heb wel Onderofficiersopleiding aangeboden gekregen, maar denk dat ik liever 4jaar HBO ga doen en vervolgens alsnog de officiersopleiding.

Anyway, succes en ik volg.

Waarom dat niet aangenomen?
Onderofficier is altijd mooi om mee te beginnen, krijg je nog echt even de smaak van de manschappen te proeven!
Veel mensen schijnen onderofficier ook het leukst te vinden, na een 6,7 jaar kan je altijd nog door stromen en een verkorte of 4jarige officiersopleiding volgen op bv de kma.

Vandaag benen buik:
Lekker rustig getraind, wel flink moe er na maar na de squat niet meer erg opgefokt geweest. Kalm ijzer pompen op zijn tijd kan ook geen kwaad.

machine crunches (met van die bandjes)
4x8 60kg

incline situp op bank
4x8 20kg schijf op borst

legraises
4x8

Squat
10x90kg
8x 90kg
8x 100kg
6x 110kg
8x 90kg

calfraises op legpress
4x8 120kg

legcurl
4x8 60kg

legpress
4x8 160kg

leg exstentsion
4x8 60kg

machine abductor
4x8 op zen zwaarst vergeten hoeveel kg.

Laatst bewerkt:
Waarom dat niet aangenomen?
Onderofficier is altijd mooi om mee te beginnen, krijg je nog echt even de smaak van de manschappen te proeven!
Veel mensen schijnen onderofficier ook het leukst te vinden, na een 6,7 jaar kan je altijd nog door stromen en een verkorte of 4jarige officiersopleiding volgen op bv de kma.

Ben het absoluut met je eens dat het leuk is! Maar je levert een hoop salaris in en de kans dat je, als onderofficier, carriere kunt maken is klein. Je hebt daarnaast een lange dienplicht en dan is het nog maar de vraag of je daarna de officiersopleiding in mag ( echt goede onderofficieren zijn ook zeldzaam, zeker met een havo-diploma. En je bent aanzienlijk duurder dan een spijkerbroek die net de opl. in gaat ).

Daarnaast heb je een stuk meer aan een HBO-diploma, zowel in de burger als bij defensie.

Oja, het Korps Mariniers is trouwens van de Marine en de officiers van dit korps studeren dan ook aan het KIM, niet de KMA. :p

Prima squats trouwens.

Ben het absoluut met je eens dat het leuk is! Maar je levert een hoop salaris in en de kans dat je, als onderofficier, carriere kunt maken is klein. Je hebt daarnaast een lange dienplicht en dan is het nog maar de vraag of je daarna de officiersopleiding in mag ( echt goede onderofficieren zijn ook zeldzaam, zeker met een havo-diploma. En je bent aanzienlijk duurder dan een spijkerbroek die net de opl. in gaat ).

Daarnaast heb je een stuk meer aan een HBO-diploma, zowel in de burger als bij defensie.

Oja, het Korps Mariniers is trouwens van de Marine en de officiers van dit korps studeren dan ook aan het KIM, niet de KMA. :p

Prima squats trouwens.

Is het niet zo dat burgers wel de amo volgen op de kma en daarna door gaan naar de KIM? weet wel dat het zo is met de marechaussee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven