- Waardering
- 1.015
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je moet gaan aankomen als een gek als je nu blijft trainen en eten. Je bent echt bijna ondevoed (niet vervelend bedoeld!). Ik woog 83 kg bij dezelfde lengte en vond mezelf al skinny!! Succes iig!!
.
). Zit nu op de 3354,3 kcal per dag, miss nog beetje omhoog schroeven aangezien ik de vertering heb van een alien?Had je dat achteraf niet iets anders willen aanpakkentelefoon gaat: "hallo meneer, met tanja van de postcode loterij, ik heb goed nieuws voor u"
Ik: "Goh, dat is eens even leuk zeg"
tanja van de postcode loterij: "Nou meneer van zanden, u heeft 2000 euro gewonnen"
Ik: "Ik heet geen van zanden"
tanja van de postcode loterij: "O? is er ook geen mevrouw van zanden?
ik: "Nee"
Tanja van de postcode loterij: "O, dan wil ik u bedanken voor uw tijd, ben helaas vekeerd verbonden" -hangt op.
ik: "FUUUUUUUUUU"

Tja ondervoed kan je het niet noemen, met het feit dat ik voor mijn voedingsschema ziezo een heel brood mee naar school nam.
Maar ben inderdaad alles behalve tevreden over mijn lichaam atm (niet dat ik depri ben, zit gewoon lekker in mijn vel). Zit nu op de 3354,3 kcal per dag, miss nog beetje omhoog schroeven aangezien ik de vertering heb van een alien?
ja maar jij weegt ook zeg maar 30 kilo zwaarder dan mij? heb het berekend via website waar je lengte, gewicht en vet% moest invullen. Heb deze gekregen van een bodybuilder die wedstrijden doet dus dacht dat het aardig betrouwbaar was (fout?)
Klopt wel wat je zegt, maar je zegt al te weten dat je een snelle stogwisseling hebt en dat is ook wel te merken aan je vet% en gewicht zonder training. Moest je je inspanningsniveau ook aangeven daar?
Ik ga je volgen, succes!
Jammer he dat defensie bezuinigt. Ik wil graag in dienst in 2011 maar dat gaat er helaas niet in zitten...

Bezuinigen op het leger, nou dan denk je, ga ik eerst ff wat studeren, gaan ze ook ****ing bezuinigen op het onderwijs.
![]()
Ik doelde eigenlijk op FUUU schreeuwen voordat dat mens de telefoon ophingtja, misschien wel ja. had voor mevrouw van zanden moeten gaan!