XXL Nutrition

LANAH EVERS: fotoshoot na 5 weken dieet

ziet er goed uit hoor, super :thumbs:
veel sucses!

Hey Lana, ziet er goed uit allemaal! Jammer alleen dat ze bij die laatste fotoshoot weinig hebben gefotoshopped bij je fotos! Normaal gesproken word bij mij meestal de achtergrond weg gewerkt en wat andere kleine dingetjes ;) Misschien andere fotograaf/bureau :D

Maar voor de rest zijn het wel leuke fotos he ;)

Nice :heart:

Suc6 met je voorbereidingen :thumb:

Nou nou dat ziet er goe uit!!!

Aii, ziet er goed uit. Mooie meid hoor...

Hey Lana, ziet er goed uit allemaal! Jammer alleen dat ze bij die laatste fotoshoot weinig hebben gefotoshopped bij je fotos! Normaal gesproken word bij mij meestal de achtergrond weg gewerkt en wat andere kleine dingetjes ;) Misschien andere fotograaf/bureau :D

Maar voor de rest zijn het wel leuke fotos he ;)

Botje, dat het bij jouw hoog nodig was om de foto's nog ergens op te doen lijken, betekend niet dat ze dat bij iedereen doen. Er zijn mensen die van zichzelf fotogeniek zijn bro....

• Topic Starter Topic Starter
Haha, grappig Nitric...
En bedankt voor jullie leuke reacties!

Ik heb alvast nog een aantal foto's binnen gekregen van Marcel....

Zodra ik alle foto's heb, voeg ik een gallerij toe op m'n site, maar hier alvast een tweede voorproefje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laaahhhhnaaaaaaaahhh....:meal:

Grapje, ziet er goed uit meid.

Botje, dat het bij jouw hoog nodig was om de foto's nog ergens op te doen lijken, betekend niet dat ze dat bij iedereen doen. Er zijn mensen die van zichzelf fotogeniek zijn bro....

Je laat duidelijk merken dat je weinig tot geen verstand van zaken heb.
Gefotoshopped wordt er voornamelijk op achtergrond en contrast etc zodat je bijv meer van het plaatje afspringt. En dus niet om je ****ing gezicht er beter uit te laten zien ofzo :cool:

@lana, het valt nog trouwens wel mee zie ik overigens hoor ;)

Mooie foto's hoor, op hoeveel % sta je momenteel?

ja je ziet er zeker lkkr uit mooie foto's hoor suc6 met je wedstrijden

HapHapHap, t was maar een grap hoor

Je laat duidelijk merken dat je weinig tot geen verstand van zaken heb.
Gefotoshopped wordt er voornamelijk op achtergrond en contrast etc zodat je bijv meer van het plaatje afspringt. En dus niet om je ****ing gezicht er beter uit te laten zien ofzo :cool:

@lana, het valt nog trouwens wel mee zie ik overigens hoor ;)

Hoe weet jij nu of ik weinig verstand van zaken heb?? behoor jij tot mijn kennissenkring?
Jij hebt een paar fototjes laten schieten en denkt meteen dat je de man bent, ik vind je met alles wat je zegt toch behoorlijk arrogant overkomen.

Dit is een topic over Lana heren, nokken dus met gezeur over en weer.

Ik heb je site net bekeken lanah, je ziet er goed uit!Nice ass!

super foto's zeg :thumbup:

kracht, brains en beauty :heart:

:thumbup:

Wauw!

Damn fine !!!
Super fysliek meid
Suc6 met je wedstrijd !!

Terug
Naar boven